Wat heeft iedereen tegen coke?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
:confused: Ik heb het idee dat jij op een of andere manier toch behoorlijk de plank misslaat met die opmerking maar ken gebeuren, volgende keer beter.

mijn excuses, had eigenlijk alleen de eerste zinnen gelezen
sorry had verder moeten lezen

Zegato

Newbie
Waarschijnlijk herhaal ik hiermee wel een aantal zaken, maar coke is echt geen toffe drug naar mijn mening. Het is duur en kwalitatief vaak onder de maat.

Maar vraag jezelf eens af wáárom je drugs gebruikt.
Zelf vind ik het enorm leuk om samen met vrienden gave theoriën te verzinnen op paddo's, of samen met een jointje een mooie film te kijken of samen helemaal uit de bol te gaan met XTC op een feest.

In al deze voorbeelden kom je "samen" tegen. Het sociale aspect van drugs is erg belangrijk voor mij. Coke is absoluut geen sociale drug. Mensen worden veel egoïstischer/egocentrischer en de gesprekken worden oppervlakkiger. Als je beweert van coke socialer te worden, dan behoor je tot de groep mensen die een vergroot verslavingsrisico hebben; het gebruiken voor een vergroot zelfvertrouwen.

Zelf heb ik het ongeveer tien keer gebruikt. En alle keren was het effect maar minimaal. Het enige wat het creëerde was een honger naar meer. En het duurt ook maar zo kort. Coke heeft een grote naam misschien, maar ik heb een paar weken geleden een vriend van 24 begraven die ten onder is gegaan aan de indirecte gevolgen van cocaïnegebruik. Van die €50,- kun je echt veel coolere dingen doen die ook nog eens langer duren.

Lees dit topic eens door en kijk naar de verhouding van positieve en negatieve reacties. Dat zegt genoeg lijkt me zo. Regelmatige gebruikers, incidentele gebruikers, je ziet veel negatieve reacties. En dan zit je hier nog op een forum vol met progressief denkende mensen die dit soort onderwerpen zélf opzoeken.

You do the math mate!

El Retro

Wijs gebruiker
dutch-lycan zei:

Dan reageer je toch niet :confused:. De eerste zinnen zijn idd nog al kort door de bocht, want er zijn hier ook een hoop achterlijke speedgebruikers waar het verstand in hun tenen zit, zo zijn er ook cokegebruikers, maar goed.

De rest van wat hij zegt sluit wel als een bus.

Tripper

Wijs gebruiker
Probleem is dat de jeugd steeds vroeger met dope begint. Bij Coke brengt dat extra problemen met zich mee. Hoe vroeger de prikkels in het neuro systeem des te erger. Ze vinden het stoer om coke te snuiven. De effecten zijn minimaal en de kosten zijn hoog. Het begint bij 1 snuifje en het einigd bij door de weeks snuiven. Als je het gevoel hebt dat je er iedere week aan denkt wanneer het weekend er aan komt dan moet je zo sterk zijn om het 3 of 4 weken niet te doen. Dit geeft problemen als je vrienden het ook doen, want die maken je gek. Als je eenmaal langere tijd iedere week snuift dan is het hek van de dam en begin je flink verslaafd te raken. Ik heb er persoonlijk geen problemen in vergelijking met mijn vrienden. Ik kan een kwart gram snuiven en de rest van de gram makkelijk een paar maanden laten liggen. Mijn vrienden geven mij dus ook altijd de resten van de coke omdat ze het anders de volgende dag op moeten maken. Ik heb een neef en een zwager die flink hooked zijn van de coke.

Coke is rotzooi, begin er niet te vroeg mee of liever helemaal niet.

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
moest je ooit de kans krijgen (nagenoeg) pure coke te testen, en je kent jezelf en weet dat je het bij 1 keer kan laten, doen, het is een leuk experimentje.
probleen1: die coke krijg je niet gemakkelijk vast (1 optie is als je iemand kent in het juiste ziekenhuis, daar wordt coke grbuikt oa als anaestheticum)
probleem2: ben je echt sterk genoeg om het bij die 1 kaar te laten (of 1 keer per jaar, whatever, als het maar sporadisch is)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
dutch-lycan zei:

Dan reageer je toch niet :confused:. De eerste zinnen zijn idd nog al kort door de bocht, want er zijn hier ook een hoop achterlijke speedgebruikers waar het verstand in hun tenen zit, zo zijn er ook cokegebruikers, maar goed.

De rest van wat hij zegt sluit wel als een bus.

jah joh was een btje in een kut bui, drom reageerde ik

buzzrider

Wijs gebruiker
ff offtopic: ik zou ook wel eens coke willen doen maar vind het zeer duur en hoor altijd van mensen dat het niet veel doet en maar 15 minuten duurt

Spor

Wijs gebruiker
Lost zei:
ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF

Ik ook !

Ben er nog niet zo ver mee heen als deze gebruiker, maar het is de enige drugs waarvan ik spijt heb dat ik hem voor het eerst genomen heb... en heb al heel wat drugs en combi's gehad.

Over het algemeen vind ik coke het gewoon niet waard... Te weinig en kort effect voor teveel geld. Te verslavend en inderdaad te vernaaid door alle f*cking versnijders... Het is het gewoon niet waard :)

en iets wat je nooit gehad hebt kun je niet missen...

Verder benn ik het met tripper eens

aviced

Experimenterende gebruiker
veel vrienden van me zijn aan het experimenteren ermee
totnu toe heb k het nog niet gedaan
maar ik denk ook niet dat ik het zal doen
Ik lees hier veel over mensen die egt diep in de shit zitten door die zooi, en ook zie ik mijn vrienden steeds vaker gebruiken.
En daarnaast is het me veels te duur
voor die 50 euro haal ik me liever 30/40 pilletjes zodat ik de komende 2 maanden door kom samen met vrienden!

Lost

Nee helaas niet zaterdagmiddag weer mis gegegaan
maar niet zoveel gebruikt en ik was om 17.00 weer thuis
en ik heb het gelijk eerlijk gezegd tegen mijn vriendin
ze was wel boos en verdrietig maar het scheelde veel dat ik eerlijk was
ik heb er nu ook een beter gevoel bij ook al voel ik me kut
maar ik weet zeker dat ik zal stoppen met zooi

vanaf je eerlijk bent heb je een enorme stap gezet Lost!

Ik ben er vanaf geraakt door telkens ik zin in C0K3 had het geluk te hebben met mijn vriendin te mogen praten!
Probeer dit ook, en probeer dan telkens je zin hebt samen met haar iets leuks te doen!
Dit zal inderdaad niet altijd lukken, maar dat mag je je niet aantrekken. Denk dan terug aan de positieve momenten!

Ivm coke proberen:
je zult er nooit iets mee winnen, wel grote kans om veel te verliezen.
Het is een eigen keuze en je zult het waarschijnlijk ook wel doen... Onthou gewoon het nooit te kopen als je zin erin hebt. ZO leer je jezelf een verslaving aan.
De zin erin krijgen de meesten al na de eerste keren, het echt kopen op die momenten is hét grote probleem

htweeoo

Bewuste gebruiker
Dat je er egoistisch van word ligt er echt aan dat je het teveel doet.
Als ik het meer dan 2x maand doe krijg ik dat gevoel. Ik wil gaan zitten en een halfuur in mezelf bezig zijn echt vreemd.

Maar als je eens een paar maanden niets doet krijg je terug die praatkick.
Net zoals bij elke drug, drugs zijn niet slecht gebruik gewoon met mate.
En voor de reacties komen i know van de pillen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Ik word er niet egoistisch van...doe het dan ook met kleine mate waardoor dus echt die praatkick en met de gebruiker(s) waar me ik het dan doe echt die connectie helemaal opgaan in die ideenstromen, maar je ondertussen wel koning voelen :grin: Alleen niet egoistisch maar gewoon je zo goed voelen, je echt koning voelen :P

Lost

Die praatkick heb ik het eerste uur daarna sla ik voledig dicht en ontloop ik alles en iedereen ,ik heb het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom
en denk dat de mensen zien dat ik gebruikt heb, ook vermijd ik alle oogcontact, ik trek me helemaal terug op zo'n moment

Toch raar dat als je dit terugleest, het toch niet wil lukken om te stoppen
maar ik ga ervoor

Lost zei:
Die praatkick heb ik het eerste uur daarna sla ik voledig dicht en ontloop ik alles en iedereen ,ik heb het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom
en denk dat de mensen zien dat ik gebruikt heb, ook vermijd ik alle oogcontact, ik trek me helemaal terug op zo'n moment

maar ik ga ervoor
Let op als je dergelijke paranoia neigingen begint de kweken. Ik heb meer dan een jaar een paranoia/schizofrene periode doorgemaakt door het escaleren van zo een trekjes (situatie triggerde ertoe doordat men moeder in een afkickcentrum werkt :mrgreen: , maar toch)

El Retro

Wijs gebruiker
Lost zei:

maar ik ga ervoor

Zeer herkenbaar. Dit heb ik als ik ergens ga waar er veel volk is, bekend volk. Ik heb dit niet als ik met een vriend samen in de auto snuif, of bij iemand thuis. Telkens als ik naar een drukke plek ga of waar er veel bekend volk is, dan begin ik te stotteren etc...

berbe

Bewuste gebruiker
waarom dat de mense zo spontaan tege sos
omdat coke een rotdrugs is
waar je een heel andere persoonlijkheid en karakter van krijgt
en je word een hebberige kl**tzak ervan
vooral naar meer coke

El Retro

Wijs gebruiker
berbe zei:
vooral naar meer coke

Van speed verandert je persoonlijkheid toch ook zeker. En als je toch wil reageren op dit topic, doe dit dan fatsoenlijk.

berbe

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
berbe zei:
vooral naar meer coke

Van speed verandert je persoonlijkheid toch ook zeker. En als je toch wil reageren op dit topic, doe dit dan fatsoenlijk.

ja maar van coke word je echt een rotzakje
weet iedereen

El Retro

Wijs gebruiker
berbe zei:
El Retro zei:
berbe zei:
vooral naar meer coke

ja maar van coke word je echt een rotzakje
weet iedereen

Niet iedereen wordt een rotzakje he :).

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
xpressurself zei:
kwalitatieve coke bestaat in nederland alleen nog op schiphol of rotterdam.. helaas!

of in Antwerpen...
maar ik vind Coke gewoon niet veel aan, ook niet aan 80% (keer of 100-200 gedaan, maar nooit ervoor betaald, altijd getrakteerd. Voel altijd wel een effect, maar vind het gewoon te flauw en de moeite niet waard daarvoor te betalen).

blijkbaar is het gevoel bij iedereen verschillend

of misschien zou ik vaker moeten snuiven om het effect te leren waarderen... Maar ik zie geen enkele reden om dat te gaan doen :confused:

basen vind ik ook 3X niks (keer of 10 gedaan). Vieze smaak en krijg er alleen koppijn van..

berbe

Bewuste gebruiker
nu denk ik ergens aan.
de moeder van een meisje die ik ken heeft 9 maande onschuldig in een
jamaicaanse cel gezete.
allemaal omdat haar vriendje van toen waar ze er mee op vakantie was,
vloeibare coke (denk basevorm ofzo) in haar koffer gestopt had.

hier is een filmpje erover:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0

op het einde zie je de dochter haar moeder omhelzen.

melissa

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Lost zei:

maar ik ga ervoor

Zeer herkenbaar. Dit heb ik als ik ergens ga waar er veel volk is, bekend volk. Ik heb dit niet als ik met een vriend samen in de auto snuif, of bij iemand thuis. Telkens als ik naar een drukke plek ga of waar er veel bekend volk is, dan begin ik te stotteren etc...

dat geeft eigenlijk al aan dat je teveel of al te lang gebruikt.
en de lol is er dan al lang vanaf als je zover heen bent.
ik had precies t zelfde,vroeger kon ik hele avonden discuseren met jan en alleman, uiteindelijk kon ik zelfs geen woord uitbrengen met mijn partner erbij.
heel lelijk eigenlijk. :(

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ja, wat heeft iedereen toch tegen coke. Daar kan ik nou ook echt niet bij.

ik snap nu denk ik eindelijk wat je al die tijd bedoelde :wink:

nee ff zonder gein...
als ik nu terug denk schaam ik me echt voor bepaalde dingen die ik gezegd en gedaan heb onder invloed(eigenlijk vooral op t laats)
mijn ommedraai en besef kwam eigenlijk op mijn absolute dieptepunt.
mijn partner "verkocht",iets wat ik hier nooit vermeld heb(zal waarschijnlijk nou wel niks meer uitmaken aangezien hier al een jaar niks meer te vinden is).
daarom was er altijd voldoende in huis om een leuke zaterdag te hebben.
eigenlijk konden we er allebei heel goed mee omgaan,gezellig 3 pakjes (halfjes) met zijn tweetjes en een flesje wijn.......dat was den beginne...
op ons hoogte punt gingen er minimaal 5 a 6 pakjes doorheen...
mijn partner ging altijd om een uurtje of 2 naar zijn bedje,ikke dus niet...
ik bleef beneden en pakte nog stiekem 1 of 2 pakjes voor mezelf.
als hij de volgende dag zijn stash naar keek vroeg hij zich altijd af hoeveel we gebruikt hadden.....en ik wist natuurlijk van niets :(
op een gegeven moment nam hij de handel mee naar boven omdat hij natuurlijk wel begreep dat ik nog ff doorging als hij op bed lag.
zo ook de laatste avond van mijn gebruik....
we hadden weer zo een avondje en rond 3 uur wou hij naar zijn bedje..
hij liep naar de kast om de handel mee naar boven te nemen..
ik vroeg hem of ik nog 1 pakje mocht,ik kon nog niet slapen....
zijn antwoord..absoluut niet..
ikke lichtelijk geiriteerd.......maar ik neem er nog een paar dan kan ik rustig gaan liggen...
zijn antwoord.....waar slaat dat dan op.......
ikke ondertussen hopeloos.....ahhh doe nou niet zo moeilijk....
hij loopt de trap al op en ik jengel hem na.....alsjeblieft......
ik trok hem toen naar beneden en versperde zijn doorgang,ik heb zo een beetje bijna op mijn knieen lopen smeken terwijl ik hem tegenhield.
uiteindelijk kwam hij langs me heen en liep door naar boven....
ik werd totaal agresief en begon te schreeuwen om 3 uur snachts.....
uiteindelijk haalde hij de rotzooi uit zijn zak en smeet een pakje naar me toe.....
ik heb toen nog doorgesnoven alleen niet stiekem die nacht,ik voelde me echt waardeloos maar toch ging ik door....
de volgende ochtend schaamde ik me zo,ik voelde me echt ranzig klein en waardeloos.....
een echte coke junk......
ik had gesmeekt om drugs......erger kon t niet worden....
en dat was mijn besef dat coke wel degelijk een gevaarlijke kloote drugs is....die je verandert in iets wat je helemaal niet bent....

Izx

Heb niet alle 3 pagina's gelezen, maar aan de TS:

Alleen al het feit dat je sinds je 14e XTC gebruikt en (sinds kort?) 1x per week/2weken pillen slikt zegt mij dat je blijkbaar toch niet helemaal weet waar je mee bezig ben.

Maar het is jou leven, je bent je eigen baas en blijkbaar denk jij een goede baas bent, dus doe wat je wil.

Even een reactie...

Reactie op t laatste antwoord;
Ik gebruik idd al vanaf mn 14e, om precies te zijn gebruik ik vanaf mn 14 steeds ongeveer 2/3 maanden, en dan daarna een maand of 3/4 niet.
Ik heb het inmiddels ook alweer 1 1/2 maand niet gedaan, en mis het totaal niet. Het is voor mijn gevoel dus niet zo dat ik verslaafd ben...
Volgens mij is er door mijn topic ook een beetje een junkiebeeld van me gecreëerd(??)..
Weet ook niet precies hoe ik jullie anders kan laten denken, maargoed, het blowen is inmiddels geminderd naar ongeveer 2/3 jointjes per week(op de zaterdagavond:) ), het drinken gebeurde al vrijwel alleen op zaterdag..
Nouja,
Nogmaals bedankt voor de reacties, merk dat ze erg uiteenlopen..
En ik snap uit de reacties dat coke erg verslavend is, maar zeggen ze dat ook niet over pep en mdma? Dit heb ik allebei ook geprobeerd en dat bleef ook bij 1 keer. En als ik er de eerste keer niks van voel, waarom zou ik het dan nog een keer willen? Pep deed ook niks, heb het daarna ook gewoon niet meer gedaan..
Nouja, hopelijk zijn er nog meer mensen die hun reactie willen delen, vind het nog steeds erg intressant :)
Groetjes..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Re: Even een reactie...

Konijntje:x zei:
Ik gebruik idd al vanaf mn 14e, om precies te zijn gebruik ik vanaf mn 14 steeds ongeveer 2/3 maanden, en dan daarna een maand of 3/4 niet.
Ik heb het inmiddels ook alweer 1 1/2 maand niet gedaan, en mis het totaal niet. Het is voor mijn gevoel dus niet zo dat ik verslaafd ben...
Volgens mij is er door mijn topic ook een beetje een junkiebeeld van me gecreëerd(??)..
Weet ook niet precies hoe ik jullie anders kan laten denken, maargoed, het blowen is inmiddels geminderd naar ongeveer 2/3 jointjes per week(op de zaterdagavond:) ), het drinken gebeurde al vrijwel alleen op zaterdag..
Nouja,
En ik snap uit de reacties dat coke erg verslavend is, maar zeggen ze dat ook niet over pep en mdma? Dit heb ik allebei ook geprobeerd en dat bleef ook bij 1 keer. En als ik er de eerste keer niks van voel, waarom zou ik het dan nog een keer willen? Pep deed ook niks, heb het daarna ook gewoon niet meer gedaan..
Nouja, hopelijk zijn er nog meer mensen die hun reactie willen delen, vind het nog steeds erg intressant :)
Groetjes..

Ik lees hier alleen maar reacties met "coke maakt je leven kapot", "coke is voor junks" en dat soort dingen. Ik geef je hier duidelijke dingen hoe t werkt en hoe je er om moet gaan. Denk eraan dat verslaving voor drugs per persoon verschilt. De een kan probleemloos 1x per maand snuiven, de ander is na 5x al verslaafd.

Dat je het niet moet doen omdat je 17 bent vind ik onzin. Ik ben 16, blow en drink vanaf m'n 13e elk weekend. Ik heb iets van 6x coke gedaan en 4x XTC. Die 6x coke is nu zo'n 3 weken geleden, en die tijd elk weekend.

Als je stevig in je schoenen staat en het puur 1 avond wilt proberen, is er niks mis mee. Ik heb het nu ook 3 weken ofzo niet gedaan en heb er geen geen drang naar. Coke is chill, maar dan gewoon voor 1 avondje om te kijken hoe het is. Om het vaker te doen is het; geld verneuking,grote kans op verslaving,en simpelweg het geld niet waard.

De nadelen van coke:
-Het werkt kort, bij mij maar een halfuurtje.
-Het is erg duur - vergeleken met andere drugs is het echt NIET het geld waard.
-Als je het jezelf aanwend is het sterk verslavend. Van elk weekend ga je naar af en toe een x doordeweeks, en dat leid tot dagelijks.

Waarom ieder1 zo negatief reageert, is omdat coke het geld niet waard is. De verslaving is groot, het effect is kort, je word er egoistisch van, en snuiven is echt junkerig (zo kijken nuchtere mensen ertegen aan).

Het is echt niet verkeerd om het een x te proberen als je nieuwschierig bent. Je moet gewoon sterk in je schoenen staan; je wilt coke gebruiken op 1 avond en dan ook 1 keer, om hem chill te spacen. Mensen die zich kut voelen en daardoor snuiven, raken snel verslaafd. Ikzelf zou het niet aanraden, niet eens omdat het kort duurt ofzo, het is gewoon het geld NIET waard. Van een 2 pilletjes voor laat maar zeggen 5 euro ben je de hele avond waus, en is VEEL chiller dan coke, veel minder verslavend en je spaced hem veel harder.

Als je het gewoon een x wilt ervaren voor het gevoel, is het echt niet verkeerd. Ik ben ok 16, heb het 6x gedaan ofzo, en heb er nu echt geen trek meer in. Puur omdat het geldverneuking is. Het gevoel is wel chill, maar veel te kort en verslavend om het vaker te doen. Als je sterk in je schoenen staat en je weet dat je het bij 1x kan laten, is er niks mis mee. Alleen gaan veel mensen de fout in omdat ze het zo chill vinden dat ze het vaker en vaker gaan doen. Dit is gewoon bij ieder1 verschillend, ik heb het een aantal x gedaan, het was leuk, maar nu ben ik er klaar mee. Voor 25 euro haal ik liever een flesje drank en 10 euro wiet, daar heb ik veel meer aan. Als je het doet, have fun, het kan echt niet kwaad zolang je het bij 1x houd. :wave:

liamgallagher

Re: Even een reactie...

033Amnesia zei:
Konijntje:x zei:
Nouja,
Groetjes..

Ik lees hier alleen maar reacties met "coke maakt je leven kapot", "coke is voor junks" en dat soort dingen. Ik geef je hier duidelijke dingen hoe t werkt en hoe je er om moet gaan. Denk eraan dat verslaving voor drugs per persoon verschilt. De een kan probleemloos 1x per maand snuiven, de ander is na 5x al verslaafd.

Dat je het niet moet doen omdat je 17 bent vind ik onzin. Ik ben 16, blow en drink vanaf m'n 13e elk weekend. Ik heb iets van 6x coke gedaan en 4x XTC. Die 6x coke is nu zo'n 3 weken geleden, en die tijd elk weekend.

Als je stevig in je schoenen staat en het puur 1 avond wilt proberen, is er niks mis mee. Ik heb het nu ook 3 weken ofzo niet gedaan en heb er geen geen drang naar. Coke is chill, maar dan gewoon voor 1 avondje om te kijken hoe het is. Om het vaker te doen is het; geld verneuking,grote kans op verslaving,en simpelweg het geld niet waard.

De nadelen van coke:
-Het werkt kort, bij mij maar een halfuurtje.
-Het is erg duur - vergeleken met andere drugs is het echt NIET het geld waard.
-Als je het jezelf aanwend is het sterk verslavend. Van elk weekend ga je naar af en toe een x doordeweeks, en dat leid tot dagelijks.

Waarom ieder1 zo negatief reageert, is omdat coke het geld niet waard is. De verslaving is groot, het effect is kort, je word er egoistisch van, en snuiven is echt junkerig (zo kijken nuchtere mensen ertegen aan).

Het is echt niet verkeerd om het een x te proberen als je nieuwschierig bent. Je moet gewoon sterk in je schoenen staan; je wilt coke gebruiken op 1 avond en dan ook 1 keer, om hem chill te spacen. Mensen die zich kut voelen en daardoor snuiven, raken snel verslaafd. Ikzelf zou het niet aanraden, niet eens omdat het kort duurt ofzo, het is gewoon het geld NIET waard. Van een 2 pilletjes voor laat maar zeggen 5 euro ben je de hele avond waus, en is VEEL chiller dan coke, veel minder verslavend en je spaced hem veel harder.

Als je het gewoon een x wilt ervaren voor het gevoel, is het echt niet verkeerd. Ik ben ok 16, heb het 6x gedaan ofzo, en heb er nu echt geen trek meer in. Puur omdat het geldverneuking is. Het gevoel is wel chill, maar veel te kort en verslavend om het vaker te doen. Als je sterk in je schoenen staat en je weet dat je het bij 1x kan laten, is er niks mis mee. Alleen gaan veel mensen de fout in omdat ze het zo chill vinden dat ze het vaker en vaker gaan doen. Dit is gewoon bij ieder1 verschillend, ik heb het een aantal x gedaan, het was leuk, maar nu ben ik er klaar mee. Voor 25 euro haal ik liever een flesje drank en 10 euro wiet, daar heb ik veel meer aan. Als je het doet, have fun, het kan echt niet kwaad zolang je het bij 1x houd. :wave:

precies, op mijn topic (hoe coke mee naar feest nemen) begint iedereen ook al te zeggen dat ik meteen verslaafd zal zijn...

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik heb al veel drugs gebruikt, dus ook coke, en ik vind dit persoonlijk de slechte drug ooit. Meestal is 1 gram 50€ waard, en dat vind ik gewoon veel te veel. Het werkt slechts 30 min, en je bent er dan moe door.. komaan, wat is er hier leuk aan.. xtc, speed is duizend maal beter

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik ken iemand die ligt autistisch is net zoals mij en die heeft vet veel coke gesnoven maar die heeft nu helemaal een chaos in zijn hoofd

riflexz

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
Ik ken iemand die ligt autistisch is net zoals mij en die heeft vet veel coke gesnoven maar die heeft nu helemaal een chaos in zijn hoofd

Das wel heel erg cool... :rolleyes: waarom snuif je er dan?

HDA

Bewuste gebruiker
Ik moet toegeven dat ik (ondanks gestopt in 2006) nog steeds soms zin heb in een lijn. En een lijn ontaardde meestal in een gram, met onmenselijke walging de volgende dag.

Ik ben heel lang niet uit geweest omdat ik er niet tegen kon om 'clean' op stap te gaan... Terwijl ik het merendeel van de grammen die ik heb opgensnoven gewoon thuis gebruikte !

Terwijl coke eigenlijk alleen maar er voor zorgt dat je arrogant en egocentrisch wordt.

Ik ben heel erg blij dat ik mijn vriendin op het goede moment heb leren kennen en dat ik dank zij haar niet capituleer. Ik geef toe : mocht ik ooit terug alleen vallen, de kans groot is dat ik opnieuw naar de coke grijp.

Bovenaan