lotske1984-
Wijs gebruiker
Xtc straffe pillen dan wel..
De Shulgins waren om die reden groot fan van 2C-B inderdaad, maar als je wat verder in Pihkal leest dan was seks zo'n beetje een standaard item tijdens psychedelica gebruik voor de Shulgins.Bobsacamano zei:Ik las in Phikal dat 2CB ook flink seksueel is. Zelf nog niet zo mee gemaakt maar dat komt misschien ook omdat ik het altijd op een feestje doe.
Probeerenleer zei:Ben waarschijnlijk de enige die van Coke niet te stoppen wordt...![]()
Snowblind zei:Probeerenleer zei:Ben waarschijnlijk de enige die van Coke niet te stoppen wordt...![]()
Nee hoor![]()
Enkel door de gedachte aan de combi coca/seks slaan mijn stoppen al door.

HoMaar! zei:Sex op LSD is hemels.
Alles zit erin. Genegenheid, warmte, intense aanraking, volledig met elkaar versmelten, ongeremd, heel veel energie.
Amateurtje zei:HoMaar! zei:Sex op LSD is hemels.
Alles zit erin. Genegenheid, warmte, intense aanraking, volledig met elkaar versmelten, ongeremd, heel veel energie.
Maar heb je dan geen last van visuals? Kbedoel...als je tript op lsd..besef je dan dat je aan het poepe bent? Of is het eerder een gedachte van 'weet niet wat er gaande is, ik lijk wel een bok die op de geit springt?
oortjes zei:poepen is belgisch voor sex toch? is me ooit verteld door een belg toen ik drugs op had :P
sanderrdam zei:Ik word altijd erg geil van basecoke. vooral als ik het samen met een dame gebruik en tijdens de sex met haar tussendoor ook een pijpje![]()

Mananas zei:Sosa op je intieme delen werkt ook wel een beetje...
t3ll4v1st zei:Mananas zei:Sosa op je intieme delen werkt ook wel een beetje...
![]()
Hoe moet ik me dat voorstellen? je eikel in je envelopje dopen?![]()
Tekzor668 zei:t3ll4v1st zei:Mananas zei:Sosa op je intieme delen werkt ook wel een beetje...
![]()
Hoe moet ik me dat voorstellen? je eikel in je envelopje dopen?![]()
Hahaha stel me er ook altijd zoiets bij voor. En hoe kan de seks nog leuk zijn als je top helemaal verdoofd is door de coke?
ZERO- zei:Dat lijkt me onprettig zeg.
Mananas zei:Maar wie heeft er nou drugs nodig om geil te zijn?![]()
sex op speed duur uren.Zweibeiner zei:Mananas zei:Maar wie heeft er nou drugs nodig om geil te zijn?![]()
Ik zie het meer als een extra dimensie voor seks te hebben. Altijd hetzelfde is saai, ik speel graag toneelstukjes, laat me vastbinden, of onderuit halen door woorden, of gewoon liefdevol. Het is de afwisseling die het leuk maakt. En zo heb ik het ook met drugs, seks met drugs op is een andere ervaring en ook daarom erg leuk.
Ik heb alleen ervaring met weed, mdma en 2cb seks. Daar gaat nog wel meer bij komen. Met lsd op heb ik de hand aan mezelf gelegd.
Ik ben wel erg benieuwd naar seks met speed. Ik denk zo dat er dan best een leuk spel gespeeld kan gaan worden![]()
Lsd en 2cb zorgt bij mij voor een explosief orgasme, wel vrij snel. Mdma is heel liefdevol en fijn, hoe meer intens kan je samen zijn dan seks te hebben. Dichter bij elkaar kom je niet en dat is een ultiem fijn gevoel!
Weed vind ik niet echt geweldig met seks. Ketamine lijkt me helemaal niks.
Idd dat zou een hoop scheelen :P .autysd zei:stoppen met mijn AD![]()
autysd zei:de lekkerste meid met de sappigste borsten an lekkerste bolle billen en een lekker snoetje, die onbetaald ook zin heeft in jou![]()
Beideoortjes zei:autysd zei:de lekkerste meid met de sappigste borsten an lekkerste bolle billen en een lekker snoetje, die onbetaald ook zin heeft in jou![]()
Is dit een drug of een fantasie?
Yaizer zei:Van verhalen te horen GHB, zelf nog nooit gebruikt.
Ik zelf word echt intens geil van 2c-b. Rond de 16 mg werkt het best voor mij. Lichte visuals zijn er dan aanwezig.
Ook word ik van 24 mg nog zeker goed geil, daarboven nog nooit geweest maar denk dat het afneemt naarmate de dosis sterker wordt.