yoow, heb zelf nu vaak genoeg 3m 2m en andere meuk wat ze als cathitonen verkopen gedaan. het is leuk spul maar ik schrok echt enorm van je hoeveelheid. ik begrijp dat tolerantie en ervaring bij jou een rol speelt maar pas goed op jezelf man ook al voel je er niks van het doet zeker wat met je lichaam. houd er ook rekening mee dat 2 a 3 maanden echt niks is. je lichaam kan net zijn begonnen met herstellen (met die hoeveelheden zal het zeker wel even duren voordat alles uit je systeem is). en dan vernauw je bijvoorbeeld je bloedvaten weer.. wss niet het advies wat je hoopte maargoed het is best logisch en ik kan begrijpen dat het lastig is er echt serieus over na te denken als je nou eenmaal zover bent gekomen dat je ik zeg t nog een keer WTF 2G op een avond doet.
je moet niet uitgaan op basis van wat anderen doen, 1g op een avond is redelijk "normaal" hier op dit forum en op feesten etc. maar begrijp dat dit echt niet normaal is. pas op je zelf
gebruik met mate en met je maten!
veel geluk toegewenst
magischedagenmooieavonden
p.s snap dat dit een beetje vaag kan overkomen maar hey eerlijkheid duurt het langst!