Wat is jouw drugs top 5 ??

Discussie in 'Drugs' gestart door Drugslover43, 17 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Het valt me op hoe lastig het is een top 5 samen te stellen, voornamelijk vanwege de verschillende effecten. Voor nu is mijn lijstje op basis van beste ervaringen met de drug:

1. Psylocybine
    2. MDMA
    3. Ketamine
    4. Alcohol
    5. Oxycodon

Uiteraard verdient THC een vermelding, maar het is niet mijn drug of choice. De slechte ervaringen balanceren uit met de goede, waardoor ik hier geen goed oordeel over kan hebben.

Cocaïne is heerlijk, maar ik walg na een avondje snorkelen van mezelf: met name omdat de coke binnen 20 minuten bezit van me neemt en er geen sprake meer is van 'een verkwikkend nakkie'.

Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...

Ik zou liegen als ik zei dat ik er niet van heb genoten, dus daarom de 5e plek. Desondanks blijft het teringzooi. Alleen al omdat je niet meer kan kakken. :thumbsdown:

2. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?

3. MDMAap

MDMAap Experimenterende gebruiker

Ik deed beide, zowel oraal als nasaal meerdere keren per dag, gedurende ongeveer één jaar aaneengesloten. Op een gegeven moment is mijn luchtkasteel ingestort toen familie het ontdekte en ik wel móest stoppen.

Op het hoogtepunt (of dieptepunt) gebruikte ik tussen 120 - 160 mg oxycodon per dag. Meestal 's morgens direct nasaal vanwege het snelle effect en gedurende de dag slikken/snuiven. Snuiven was naast de snelle werking ook omdat de capsules maagpijn veroorzaakte.

Ritalin gebruikte ik om te voorkomen dat ik in slaap viel en normaal kon functioneren. Het gaf daarbij ook een ontzettende oppeppende/lichamelijk fijne draai aan de oxy. Eigenlijk kan je het vanwege het bindmiddel het beste slikken, maar snuiven werkt ook razendsnel: perfect voor junkie purposes.

Ik heb overigens geen schade aan mijn neus opgelopen, wat weer een mooi voordeel is!

Maar dat terzijde, we wijken af van het oorspronkelijke topic. :mrgreen:

4. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Speed..
    Ketamine..
    Xtc..
    Lormetazepam..
    Ghb..

5. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ghb staat trouwens nu op nummer 1.

Het is echt dé alcohol-vervanger voor de gene die geen alcohol wilt drinken ivm sportprestaties. Wel alleen voor de gene die de wilskracht hebben om het niet vaker te doen.

6. laan

laan Bewuste gebruiker

Na een lange tijd clean, ben ik mijn drugsuse opnieuw aan het inrichten...Desalniettemin staan:

Diazepam
    (goeie)Speed
    Alcohol
    Ketamine
    Poppers (in combi van alcohol en speed tijdens luisteren van muziek)

In I'm huidige top 5..

Echter zal dit zeer waarschijnlijk spoedig veranderen :P

7. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

1. 2c-b
    2.mdma
    3.speed
    4.ketamine
    5.temazepam

8. Syco

Syco Newbie

Zou je me op de hoogte kunnen houden wanneer je iets nieuws hebt geprobeerd. Vind het wel interessant om iemands anders zijn nieuwe ervaringen te horen!

SanneBanne vindt dit leuk.
  9. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

1: wiet
    2: MDMA
    3: 2cb
    4: coke
    5: hasj

10. Jmths

Jmths Bewuste gebruiker

#1. MXE
    #1. MXE
    #1. Ketamine
    #1. DOC
    #1. Dexamfetamine
    #1. 4-AcO-DMT
    #1. 2C-B
    #1. LSD
    #1. DMT
    #2. MDMA
    #2. 4-FA
    #2. Phenibut
    #2. Flunitrazolam
    #2. 2-FMA

GHB en Heroïne zijn zeer prettig om te misbruiken maar hebben het jammer genoeg niet gehaald in mijn top 5.

11. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist

Mijne is ook weer veranderd:

1. Speed (Eigenlijk alleen vanwege de lange werking en de heerlijke afterglow staat speed boven MDMA)
    2. MDMA
    3. Coke
    4. 2c-b
    5. LSD

Nogmaals, de tripmiddelen staan nog steeds laag ivm (eigen schuld) zware trips. Ze blijven daar nog even staan tot ze in de herkansing gaan.

12. Realist

Realist Experimenterende gebruiker

# 1. Wiet voor mij is dit de perfecte drugs: Geen kater, geen craving naar meer als het uitwerkt. Ik beleef muziek veel intenser en een heerlijke nachtrust.

#2 Xtc/mdma: het meest intense effect dat ik ooit heb ervaren. Jammer van de wachttijd en schadelijkheid.

#3 truffels: nog niet veel ervaring mee, maar gaat nog komen

#4 cocaine: meer nadelen als voordelen voor mij en eigenlijk mijn minst favo drugs.. vreemd dat ik hier aan mild verslaafd ben geworden.

# 5. Alcohol: Ik drink al 4 jaar niet meer. Omdat ik het gevoel van dronken zijn niet leuk vind. En altijd zin heb in cocaine of Xtc alhoewel ik nooit heb gecombineerd. Vind het verder absoluut niet lekker qua smaak. En vind het te duur tijdens het uitgaan. Ben verder anti alcohol omdat ik persoonlijk vind dat je van geen enkele drugs zo een roekeloos beest word als van alcohol. Is bij iedereen anders natuurlijk

13. -DONE-

-DONE- Experimenterende gebruiker

1. Wiet
    2. Ketamine
    3. Cocaïne
    4. Dexamfetamine
    5. Alcohol

14. lysergic bink

Lees hier vrijwel in iedereen zijn top 5 van Nederland dexamfetamine,
    jullie zijn werkelijk gezegend hier in Nederland dat dit zo makkelijk voorgeschreven wordt :tongueout:
    staat hoog op men to do lijstje,
    Getekend een droevige Belg.

Roze olifant vindt dit leuk.
  15. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

België kan er anders ook wat van hoor... Ben ooit naar de huisarts geweest hier om 1 of 2 slaappilletjes voorgeschreven te krijgen omdat ik een lange reis ging maken met het vliegtuig en niet helemaal kapot op de bestemming aan wilde komen (ik kan rechtop zittend echt niet slapen). Kreeg een verpakking Lorazepam waar ik het hele vliegtuig mee in slaap had kunnen brengen. Gebruik er nu nog soms restanten van...

MDMAap en lysergic bink vinden dit leuk.
  16. lysergic bink

Inderdaad
    Inderdaad op sommige vlakken spannen we dan weer de kroon, bijvoorbeeld benzodiazepinevoorschrijfgewijs klopt...
    Heb nu voor het eerst een njet gekregen bij men huisarts en dat was voor flunitrazepam, maar zonder blikken of blozen gaf ie me dan wel een herhaalreceptje voor bromazepam en flurazepam,
    wat zeker geen milde middelen zijn, maarja geestdodende benzo's kunnen dan af en toe praktisch zijn,
    maar goede dex kan ook zijn functionele toepassingen hebben...
    Heb nog maar 1 iemand met vrij extreme adhd geweten hier die het kunnen bemachtigen heeft :(
    Pepgewijs zitten jullie beter en benzogewijs wij dan wel weer en zo is het altijd iets.

Roze olifant vindt dit leuk.
  17. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Hebben jullie allemaal happy benzovretende dokters dan? Die van mij doet al moeilijk voor een deftige pijnstiller als mijn lichaam het haast begeeft van ontstekingswaarden. Schrijft wel heel makkelijk enkele weekjes thuis.

18. lysergic bink

Wel je moet er een beetje je weg in vinden in de schrijfgrage artsen, maar eens je er een hebt hou hem dan maar stevig vast !
    Ook pijnstillers schrijft hij graag voor , opiaten enz.
    Ik zou in jou geval toch opteren voor een andere arts hoor als hij je geen pijnstillers gund bij ernstige klachten !

19. Sprokkie

Sprokkie Belezen gebruiker

1. Lucy I love you <3
    2. Mdma/XTC weinig diepgang maar zo fijn en lekker.
    3. Speed.. Zo lekker
    4. Alcohol
    5. GHB
    Saai lijstje eigenlijk

Ellesdee vindt dit leuk.
  20. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie

Dadelijk word jij wel geband met je spam

21. Ellesdee

Ellesdee Badass junkie

Nou vooruit dan maar, met wat aansporing van sprokkie post ik ook weer een keer haha.

1 lsd
    2 speed
    3 paddos
    4 mdma
    5 ketamine/ghb

SanneBanne vindt dit leuk.
  22. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

1. MDMA, de eerste keer dat je danste met lady Molly weten we allemaal nog wel.
    2. Wiet, goed met bijna alles te combineren, kan alle kanten op qua effect maar is 99% van de gevallen manageable.
    3. Speed, goedkoop. Lekker en langdurend effect. Niet zo vies dat je gaat kotsen. Feeling invincible. Moet ik doorgaan?
    4. 6-apb (maar dan wel goed dit keer, ik nam teveel. Mocht wel wat minder van mij maar toch heerlijk.

Ik moet nog even doorgebruiken zie ik, ik mis een vijfde favoriet.

Geen psychedelics voor mij.

23. Sprokkie

Zonde zeg. Dat zijn voor mij de drugs die iets toevoegen.
    De anderen zijn vooral voor het gevoel (zoals Alcohol).
    Maar Psychedelica hebben iets toegevoegd. Er is iets bijgekomen.
    Niet zwerverigs of ingewikkeld, gewoon het leven zien van een andere (zij)kant..

24. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Misschien dat mijn mening in de toekomst wel verandert, maar voor nu geen psycedelics. Natuurlijk ben ik benieuwd. Ik vind alleen dat je zoiets moet respecteren dus ik wil het ook niet doelbewust opzoeken om te experimenteren. Het vindt mij wel.

25. Sprokkie

Experimenteren of opzoeken ?
    Ik doe het graag goed geregeld en niet zomaar , dan kan ik er in opgaan

26. UmbraVitae

UmbraVitae Experimenterende gebruiker

Top 9

1. Acid
    2. 4fmp
    3. DMT
    4. Xtc
    5. Paddo's/Magic truffs
    6. 2cb
    7. Wiet
    8. Alcohol
    9. K

Acid blijft mn toppertje kort gevolgd door 4fmp, die xtc voorbijgestoken heeft en dmt vervolledigt top3, nog maar 1x gedaan, maar zo intense beleving, kort n zeer krachtig, maar niet om tussendoor ff te doen en ook geen drang naar meer, heb ik zin om even diep in mezelf te keren en het wit licht te zien, ja dan is dit de topper.
    Coke en speed doe ik gewoon zelden tot nooit, omdat deze door de neus gaan en een te opgefokt gevoel geven en 4fmp en consorten me beter bevallen. GHB is me te voos en enige drug waarbij ik controle te veel verlies, bijnemen eerste maal n slecht gaan, daarna 3x direct 15ml, ten eerste dom van mij, maar moet zijn dat die GHB mn controle totaal wegneemt, eigenlijk gevoel n effecten van zwaar doorzakken met alcohol, maar dan 100x sneller die hamer en bombastischer, na alcohol (zelden) is GHB ook de enige drug die me zwaar doet kotsen en mega misselijkheid geeft. Aangezien ik bij bovenvermelde top9 (behalve alcohol) juist voorzichtig ben, rusttijden respecteer, op voeding en setting let,...valt dit bij GHB volledig weg. Dan zijn er nog zaken als kratom die amper iets teweeg brengen bij mij.

Laatst bewerkt: 12 okt 2017
  27. Meodimi

Meodimi Newbie

Dmt
    2C-P
    4-ho-met (meest intense trip ooit door gehad door vergissing en 400mg dosis van genomen)
    2C-B
    2C-T-7

28. 1. XTC
    2. Speed
    3. 2cb
    4. Hasj
    5. Truffels

29. Fool

Fool Badass junkie

2C-T-7
    Methamfetamine
    Opium
    DMT/Changa
    Hasj

Ik ben er nog niet helemaal uit of deze volgorde klopt, en of ik iets wil vervangen door ketamine. :)

30. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Als ik zo zie hoe hoog jij 2C-T-7 waardeert baal ik echt dat het gewoon nergens meer te vinden is.

31. Raver

Raver Belezen gebruiker

1. GHB
    2. Alcohol
    3. Cocaine
    4. Speed
    5. XTC

Voornamelijk gebaseerd op hoe fijn ik t effect vind. Dus niet op de gevolgen en wat t voor ellende het veroorzaakt heeft. Dan zou GHB namelijk niet op 1 staan. Maar goed, als ik t effect niet (té) lekker had gevonden was ik er ook niet verslaafd aan geraakt. :tongueout:

32. snoep020

snoep020 Newbie

1e grote brokken cocaine het liefst glimmend en sterke geur 2de plaats cocaine base

maar glaasje goldlabel kan ook erin op een zondag xd

33. Johnny Snow

Johnny Snow Newbie

Cocaïne
    nr. 4 Heroïne
    nr. 3 Heroïne
    Crystal Meth
    U-47700 (Pinky)

Laden...

Deel Deze Pagina