Bwah, niets gaat boven alcohol op dat gebied.Anon zei:Ik kan volgens mij wel redelijk praten op de pep.
Ik kan (en doe dat dan ook echt graag) luisteren op pep.
Bwah, niets gaat boven alcohol op dat gebied.Anon zei:Ik kan volgens mij wel redelijk praten op de pep.
Irezz zei:Not a good one either. *thinks*
well, simple one. rolling one little tiny cigarette took me since 2 am this night, and it still isn't even finished half. I might as well quit![]()
Da's een leuke, ja! In mijn tas rommelen.knolselderij zei:dingen gaan zoeken zonder dat je weet wat je zoekt
Yeah, baby Tripper zei:World of warcraft spelen. Dat was een trieste tijd, zucht.
+ Battlefield Heroes..atbboy zei:Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan.
kaasbaas zei:atbboy zei:Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan.
Heeft ie autisme?
Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.Sublimo zei:kaasbaas zei:Heeft ie autisme?
Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P
Exceptional Insight zei:Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.Sublimo zei:kaasbaas zei:Heeft ie autisme?
Exceptional Insight zei:Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist.Sublimo zei:kaasbaas zei:Heeft ie autisme?