wat is t?

J0rrit

Badass junkie
n vriend van mij heeft in een leeg appartement een boterhammenzakje gevonden met een geel/bruin-achtig poeder. Het is in een soort knikker vorm met harde en zachte stukjes, zoals speed, zei ie mij. Hij heeft n beetje geproeft maar hij d8 dat t niet verdoofde dus geen sos lijkt me dan. Er stond in de kamer een weegschaal en alles. dus bijna zeker dat t drugs is.

EDIT: hij weet nie zkr of t verdoofde wel nbeetje andr gevoel dan normaal op je tong zei ie. t smaakte naar grond en t was geurloos?

snortline

Newbie
heroine mss, warm is op op een zilverpapiertje

''Die stinkt maar.'' Dan gaat de heroïne op de folie. Het vuur van de aansteker laat de heroïne smelten. Er ontstaat een rode vloeistof die een doordringende, zoete geur verspreidt.

caatje

Badass junkie
klinkt als: flikker maar weg die zooi. Je gaat iets wat je vindt toch niet op goed geluk testen?????

J0rrit

Badass junkie
had t geprobeerd. 1 stickie ervan gedraaid met ng iemand. werden een beetje stoned achtig ervan. Nog een stick gedraait geknalt daarvan, en ik voelde me best wazig. Ik voelde me best slap alsof me spiere helemaal ontspannen waren en als ik ging lopen had ik moeilijk evenwicht en voelde me bes licht ( maar een ander soort licht voelen dan op paddos kan t nie egt beschrijven ). Verder had ik egt een soort " mellow " gevoel, heel ontspanne stoned achtig, ma dan heftiger. Werd best misselijk na dat 2e stickie was nie egt chille. Heb nu super egt super kleine pupillen met een geel randje eromheen ziet best freaky uit. Ik vond het een soort stoned-achtig gevoel, alleen dan n stuk heftiger. kon ook niet echt goed rechtlopen en me motoriek was nie egt goed, dingen vastpakke etc ging minder. weet iemand wat t kan zijn? t had trouwes wel n geur best lkkr. en smaakte ook nie egt slecht.

Frisko

Badass junkie
heroine krijg je heel kleine pupillen van als ik me nie vergis...
ik zou toch maar oppassen om zomaar testkonijn op jezelf te spelen!!
weet waar je mee bezig bent!!
als je morgen kotsmisselijk bent weet je het wel lijkt me???

maar heroine geef je duidelijk van over de 1ste keer heb ik gehoord van een hero junk...weet niet of dit bij jou gebeurt is? :smoke:

flash kieke

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
had t geprobeerd. 1 stickie ervan gedraaid met ng iemand. werden een beetje stoned achtig ervan. Nog een stick gedraait geknalt daarvan, en ik voelde me best wazig. Ik voelde me best slap alsof me spiere helemaal ontspannen waren en als ik ging lopen had ik moeilijk evenwicht en voelde me bes licht ( maar een ander soort licht voelen dan op paddos kan t nie egt beschrijven ). Verder had ik egt een soort " mellow " gevoel, heel ontspanne stoned achtig, ma dan heftiger. Werd best misselijk na dat 2e stickie was nie egt chille. Heb nu super egt super kleine pupillen met een geel randje eromheen ziet best freaky uit. Ik vond het een soort stoned-achtig gevoel, alleen dan n stuk heftiger. kon ook niet echt goed rechtlopen en me motoriek was nie egt goed, dingen vastpakke etc ging minder. weet iemand wat t kan zijn? t had trouwes wel n geur best lkkr. en smaakte ook nie egt slecht.

Kun je hero rollen in een sticky?
Da rook je toch op een zilverpapiertje. :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
DarkScope zei:

Kun je hero rollen in een sticky?
Da rook je toch op een zilverpapiertje. :confused:
ja in spuiten en slikken deden ze het toch ook zo.
maar is minder krachtig als op zilverpapier.
veronderstel ik toch in ieder geval.

J0rrit

Badass junkie
Frisko zei:

maar heroine geef je duidelijk van over de 1ste keer heb ik gehoord van een hero junk...weet niet of dit bij jou gebeurt is? :smoke:

ja kheb genekt een paar keer. tis hero bijna zkr want :

van een website:

Effecten
Gemiddeld werkt heroïne 4 tot 6 uur. Het effect hangt af van de gebruiker, de ervaring met het middel, de genomen hoeveelheid en de manier waarop het wordt gebruikt. A. Lichamelijke effecten
• vertraging hartslag en ademhaling
• daling lichaamstemperatuur
• sterke vernauwing van de pupillen
• vermindering van de werking van de darmen en kringspieren
• met name in begin: braken, hoofdpijn, duizelig, misselijk, jeuk en 'vreemd' gevoel in het hoofd
B. Psychische effecten
• sterk verdovende werking, die heel snel komt ('flash')
• pijn, verdriet, angst, honger en kou worden niet meer gevoeld
• gebruiker raakt ontspannen, in zichzelf gekeerd en onverschillig
• gevoel van veiligheid, warmte, geluk, zekerheid en geborgenheid
• ontstaan soort trance, droomwereld

al deze stukkle herken iuk in me " trip " . De flash herken k al meteen want ik nam 1 teug n voelde t mteen drna al opkomen. Ook beschreef k voor dit gelezen te hebben het gevoel als droomachtig, zoals hierbove ook vermeld staat. Vreemd gevoel in het hoofd ook.

flash kieke

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Frisko zei:

ja kheb genekt een paar keer. tis hero bijna zkr want :

van een website:

Effecten
Gemiddeld werkt heroïne 4 tot 6 uur. Het effect hangt af van de gebruiker, de ervaring met het middel, de genomen hoeveelheid en de manier waarop het wordt gebruikt. A. Lichamelijke effecten
• vertraging hartslag en ademhaling
• daling lichaamstemperatuur
• sterke vernauwing van de pupillen
• vermindering van de werking van de darmen en kringspieren
• met name in begin: braken, hoofdpijn, duizelig, misselijk, jeuk en 'vreemd' gevoel in het hoofd
B. Psychische effecten
• sterk verdovende werking, die heel snel komt ('flash')
• pijn, verdriet, angst, honger en kou worden niet meer gevoeld
• gebruiker raakt ontspannen, in zichzelf gekeerd en onverschillig
• gevoel van veiligheid, warmte, geluk, zekerheid en geborgenheid
• ontstaan soort trance, droomwereld

al deze stukkle herken iuk in me " trip " . De flash herken k al meteen want ik nam 1 teug n voelde t mteen drna al opkomen. Ook beschreef k voor dit gelezen te hebben het gevoel als droomachtig, zoals hierbove ook vermeld staat. Vreemd gevoel in het hoofd ook.

En vondt je het verslavend?

J0rrit

Badass junkie
vond t wel chill gevoel maar dat werd beetje verpest door de misselijkheid dus vond t nie egt spr chill. Maar drna toen k nie meer misselijk was voelde het wel heel chill ja.ma egt verslavend nee. wel om t effect ma k voel me te veel junk als k t doe.

caatje

Badass junkie
@darcscope; ff een vraagje, vind je t heel handig om iets te roken/gebruiken waarvan je niet eens (zeker) weet wat is?

J0rrit

Badass junkie
caatje zei:
@darcscope; ff een vraagje, vind je t heel handig om iets te roken/gebruiken waarvan je niet eens (zeker) weet wat is?

nee tuurlyk nie ma we vonde aluminumfolie erbij dus of hero of crack d8ten we.

Jeller

Badass junkie
idd darkscope, kmerk hier je evolutie (lees devolutie) van je druggebruik en kmoet zeggen dat je heel slecht bezig bent (zelfs zonder die heroïne :wink:)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Qocaïne zei:
je gaat zoiets toch niet uitproberen >.< je vind het op straat!!

oh oh oh.. sommige mensen...

nee niet gevonden op straat het was bedoeld voor de verkoop

Hoezo voor de verkoop je vond het in een appartement...En je gaat het dan gebruiken..Laat het dan op ze minst testen....Of verkoop het zonder eerst zelf te gebruiken

J0rrit

Badass junkie
need^weed zei:
DarkScope zei:
Qocaïne zei:
je gaat zoiets toch niet uitproberen >.< je vind het op straat!!

oh oh oh.. sommige mensen...

nee niet gevonden op straat het was bedoeld voor de verkoop

Hoezo voor de verkoop je vond het in een appartement...En je gaat het dan gebruiken..Laat het dan op ze minst testen....Of verkoop het zonder eerst zelf te gebruiken

ja in een appartement van die dealer ervan. Die gene die t vond hoorde dat vhet huis an die gene die dealde ( ze wiste ervan ) leeg stond. en hij is dus gaan kijken.

caatje

Badass junkie
DarkScope zei:
ja in een appartement van die dealer ervan. Die gene die t vond hoorde dat vhet huis an die gene die dealde ( ze wiste ervan ) leeg stond. en hij is dus gaan kijken.
Ja en hij wist vast dat er nog wat lag. :rolleyes: En dde dealer dacht; laat ik maar wat heroine liggen want als Darkscope of zn vriend komt...... :P

JewCookie

Wijs gebruiker
caatje zei:
DarkScope zei:
Ja en hij wist vast dat er nog wat lag. :rolleyes: En dde dealer dacht; laat ik maar wat heroine liggen want als Darkscope of zn vriend komt...... :P

inbreken, en om het goed te praten net doen of het een dealer was die zen spul vergeten was om mee te nemen.. (weegschaal laat hij ook echt niet staan.. :rolleyes: )

J0rrit

Badass junkie
jawel, er stond een weegschaal en er lag een doosje vol met 2 euro munten ter waarde van 40 euro. Dat heeft ie vriend dus ook meegenomen. Ze zijn het dus echt vergeten of er was iets gebeurd waardoor ze niet trug konde of weet k veel wat.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
lkr meegenomen dan, maar het blijft toch stelen hehe. Iets wat je 'vind' moet je bij de politie inleveren anders is ben je strafbaar :P

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
was het een goeie weegschaal?
zo een ding kan veel geld waard zijn!
nog altijd naar één aant zoeken die tot 0.01 afweegt :tongueout:

ne maat van mij eeft er één liggen die tot 0.001 afweegt
die moe wel pakken geld gekost hebben, ma ij eeft ze dan ook nie gekocht :wink:

Bovenaan