Wat kan het zijn?

Offie

Newbie
Een huisgenoot van mij heeft dit weekend in het bos een raar ''pakketje'' gevonden. Het was een aardig groot bolletje ingewikkeld in heel veel ducktape, iets groter dan een tennisbal. Daar in zat een goedje ingepakt in heel wat boterhammenzakjes. Ik denk een gram of 300-400...

Het is een lichtbruine poeder vorm, welke heel erg lijkt op de poedersuiker substantie.... Poeder/gruis maar toch brokken erin. Het ruikt ook erg apart, eigenlijk naar verf/terpetine ofzo... Ik ga het niet proeven :rolleyes:

Het klinkt misschien heel erg overdreven, aangezien het van alles kan zijn, maar zou t mischien iets van heroine kunnen zijn? Komen deze kenmerken daarmee overeen? Ik zou dit graag wel eens willen weten... kan je dat ergens inleveren dat ze t voor je checken ofzo..?

shokora

Wijs gebruiker
Gewoon laten testen bij een testcentrum. Als het een psychoactieve stof is, ben je centjes rijker :P

Als het N,N-DMT is, dan is het helaas niets waard en moet je het maar gewoon naar mijn huis sturen... dan gooi ik het wel voor je weg :beer:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Als t iets van speed is kan je er toch wel iets van 1000 euro mee verdienen. Als t dmt is kan je er misschien wel 10000 euro mee verdienen :wink:

azgaza

Badass junkie
Als je nieuwsgierig bent kan je natuurlijk gewoon een klein beetje laten testen op een test punt in de buurt, je kan daar natuurlijk niet met het hele pak aankomen, maar met een klein beetje en na een week is de uitslag er meestal.
De omschrijving doet inderdaad wel aan heroine denken, en daar kan je eigenlijk maar een ding mee doen: weggooien.

shokora

Wijs gebruiker
Het deed me idd gelijk aan heroine denken, maar ruikt dat naar terpetine? o_O

Het kan ook gewoon een willekeurige stof zijn die niet psychoactief is. Wie weet is het wel een explosief o.o'

Spor

Wijs gebruiker
Klinkt in principe best als DMT, dat lichtbruin / gruis maar toch poedersuikerachtige... En de verflucht kan ik ook wel stemmen met dmt :beer:

Wat je je dan alleen af gaat vragen is, wat doet zoon pakketje in het bos ? En voor dmt is het wel erg veel lijkt me. Maar als het zo is: ben ik gelukkig voor je !

Een laatste optie is mss van die slechte gekleurde pep ? als je pepgeur niet kent kan ik me best voorstellen dat je het naar verf of terpentine of vooral "zoiets" vind ruiken.... Heb speed al in meerdere kleurtjes gezien, dus waarom niet lichtbruin ?

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Vraag me echt af wat het is, kan niet echt logische conclusies trekken :P

ben zowiezo zeer benieuwd! hoop dat het iets positiefs is :)

jcutter

Badass junkie
Volgens mij ging er een allochtoon wandelen en schrok van een boom. Zo doende liet diegene een pakketje vallen waarin milkshake poeder inzat :rolleyes: :confused: Humorgehalte: GEEN.

shokora

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Volgens mij ging er een allochtoon wandelen en schrok van een boom. Zo doende liet diegene een pakketje vallen waarin milkshake poeder inzat :rolleyes: :confused: Humorgehalte: GEEN.

Lijkt me dat allochtonen beter gewend zijn aan bomen dan autochtonen :P Nederland is 1 groot betondorp.

Spor

Wijs gebruiker
shokora zei:
Lijkt me dat allochtonen beter gewend zijn aan bomen dan autochtonen :P Nederland is 1 groot betondorp.

Haha ik wou zeggen, de bomen hier in nederland zijn bij wijze van spreken op een hand te tellen, terwijl je landen hebt ( en 99% van alle landen is sowiso groter als nederland ) die dan ook nog eens 90% bos zijn. Als er iemand zal schrikken van een boom kan het niet anders als een rasechte kaaskop zijn :grin: (ben zelf gewoon nederlands)

jcutter

Badass junkie
shokora zei:
jcutter123 zei:

In woestijnen groeien toch geen bomen?

-spaceman-

Badass junkie
jcutter123 zei:

dat zouden lekkere milkshakes worden als hij het niet verloren had :P

eyebeekaii zei:
shokora zei:

Haha ik wou zeggen, de bomen hier in nederland zijn bij wijze van spreken op een hand te tellen, terwijl je landen hebt ( en 99% van alle landen is sowiso groter als nederland ) die dan ook nog eens 90% bos zijn. Als er iemand zal schrikken van een boom kan het niet anders als een rasechte kaaskop zijn :grin: (ben zelf gewoon nederlands)

PLZ guys... open your eyes!! nederland heeft verschrikkelijk veel natuur te bieden! kom is uit die randstad en snuif de zoete geur van verbijstering!

honingolie

Bewuste gebruiker
Leven in de randstad is fucking deprimerend, fucking bebouwing everywhere.. Ik was pas in zweden, heerlijk die ruimte en natuur :openmouth:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het kan van alles zijn, de enige en beste manier om er achter te komen is lekker laten testen!

Bovenaan