Wat luister je nu? (hardere stijlen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
<iframe width="100%" height="300" scrolling="no" frameborder="no" allow="autoplay" src=""></iframe>

i call him without doubt the best psytrance artist / deejay of the entire scene... and i really know that this is a risky opinion but for me he is el padré de la Suomi-trance.

wow ben zo lijp dat ik engels typ =p

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf weer aan het draaien nu.

Doe het nog maar sinds de jaren 90 toen we nog met vinyl moesten (leren) draaien dus ben een noob snap je.

Ik draai dus voornamelijk : early hardcore uiteraard, mijn roots! Maar ook Techno, Hard Bass, Hard House, Jumpstyle vind ik ook leuk, Future House maar ook mainstream EDM ofwel op zijn Hollands tegenwoordig simpelweg genoemd House of Dance!

En dan is de onvermijdelijke vraag altijd : laat eens wat horen!
Meh .... misschien dat ik een keer mijn soundcloud account deel of een linkje van Mixcloud deel.
(Edit : want mijn DJ naam is vrij prive en dan weet iedereen meteen wie ik ben, gen zin in)
Ik draai alleen nog voor mijn plezier niet voor de eer en zeker niet voor de Fame of voor het geld.
Dus ik zal erover nadenken mocht de vraag komen lol. Foto’s van mijn gear kan ik altijd delen voor de ongelovigen onder ons en die kunnen gegoogeld worden zijn geen Google pics lmao of korte live opnamens ben ik ook nooit moeilijk in om te delen.

Bovenaan