• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MDMAZING

Badass junkie
Wat mis ik het uitgaan en de feesten zeg. Laatste feest was terrordrang. Livesetje van the destroyer hieronder, wat een knaller en afsluiter.

Luister naar THE DESTROYER - Live @ Terrordrang 2020 (1/2/2020) van THE DESTROYER live op #SoundCloud

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Wouww😍, m'n chromecast heeft dit setje voor me uitgekozen, echt eeuwen niet gehoord, maar ken die hele cd nog uit m'n kop..Altijd grappig om dat soort dingen ineens terug te horen😁😁;

Ganggang💯

Badass junkie
Ik heb een noobvraag voor de hardcore liefhebbers: wat zijn kickrollers? Op een aantal Instagram accounts die ik volg (afterfreaks bijvoorbeeld, erg grappige drugsgerelateerde shit) wordt altijd enorm gehaat op kickrollers. Is het een soort zijstroming van gabbers?

Raw Styler

Newbie
Ik heb een noobvraag voor de hardcore liefhebbers: wat zijn kickrollers? Op een aantal Instagram accounts die ik volg (afterfreaks bijvoorbeeld, erg grappige drugsgerelateerde shit) wordt altijd enorm gehaat op kickrollers. Is het een soort zijstroming van gabbers?
Kickrollers zijn mensen die kickrollen op voornamelijk RAW hardstyle. Kickrollen is een beweging waarbij je op de beat van de muziek kicks met je armen in de lucht maakt, alsof je aan het trommelen/drummen bent. Het is vooral de jongere generatie die het doet, het ziet er vaak een beetje lafjes uit en ze staan ook nog eens stil op dezelfde plek. Het heeft niks meer met stampen/hakken te maken.
Vandaar misschien de haat , maar ieder zn eigen ding.

BraboF

Belezen gebruiker
Zoals @Raw Styler hierboven al vermelde. Het heeft dus niks met hardcore en gabber te maken, maar met RAW hardstyle.
Ik distantieer me ervan😂 Ik vind het gewoon compleet debiel, net alsof ze vliegen uit de lucht aan t slaan zijn. Maar iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt😬

MDMAZING

Badass junkie
Pannenkoeken die met hun armen in de lucht staan te rammen als een stel mongolen. 🤣

transformated

Badass junkie
Lol, je moet ergens beginnen:tearsofjoy::wink:
Sta ik ook alleen te skanken op dnb feestjes. Sommige doen mee, sommige niet. Ene heeft ritme om te dansen de ander niet. Kan er raar uitzien en grappig maar in mijn ogen zie ik het gewoon aan dat je vermaakt. Maar sommige spannen wel de kroon of degene die denken dat ze hard gaan, waar ik soms onder viel 🤣. Ik hou mezelf wel lekker bezig in me eentje of met een groep (lekker lonen🤣:sunglasses:)

Vind de tekts voor de drop zo geweldig. " It's MDMA fucking feeling fucking horny"🤣:xtc::rock:🤣

Gympie

Bewuste gebruiker
Lol, je moet ergens beginnen:tearsofjoy::wink:
Sta ik ook alleen te skanken op dnb feestjes. Sommige doen mee, sommige niet. Ene heeft ritme om te dansen de ander niet. Kan er raar uitzien en grappig maar in mijn ogen zie ik het gewoon aan dat je vermaakt. Maar sommige spannen wel de kroon of degene die denken dat ze hard gaan, waar ik soms onder viel 🤣. Ik hou mezelf wel lekker bezig in me eentje of met een groep (lekker lonen🤣:sunglasses:)

Vind de tekts voor de drop zo geweldig. " It's MDMA fucking feeling fucking horny"🤣:xtc::rock:🤣
kwas ook altijd van het vol energie dansen.. jungle, techno, hardcore.. tekno.. back in the day..
maar wat is dit voor flauwe track?.. lijkt of 'ie nooit daadwerkelijk begint.

BraboF

Belezen gebruiker
Voor kickrollen had je toen nog een tijd 'Klaplongen'. Ook super kut en alleen voor aandachttrekkers😅

transformated

Badass junkie
kwas ook altijd van het vol energie dansen.. jungle, techno, hardcore.. tekno.. back in the day..
maar wat is dit voor flauwe track?.. lijkt of 'ie nooit daadwerkelijk begint.
Als ik ging meppen (xtc die lekker zat) dan ga ik lekker met de beat, zelf zonder drugs begin ik al. Vond deze toch altijd nice klinken maar wat harder dan sommige jump up liedjes, gewoon goed in mijn oren.

MDMAZING

Badass junkie
Luister naar THE DESTROYER - Live @ Terrordrang 2020 (1/2/2020) van THE DESTROYER live op #SoundCloud

MDMAZING

Badass junkie
partyraiser gaat echt achteruit. Beter gewoon terror dan die uptempo lol. Stream maar uit gezet. Deadly guns en spitnoise? wrm lol

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan