Tool altijd en altijd Tool.... overal !Fantastische band!
(Tool ook natuurlijk)
Heerlijke muziek 😍 Gewoon lekker dansen en genieten met z'n allen ! Word hier wel jaloers van 😤🤭Ik zit hier lekker de nacht op door de te komen:
Maak van de nood maar een deugd zullen we maar zeggen...
Nooit eerder gehoord 😳We beginnen de dag met wat diepgang:
En muzikale opvoeding want een mooier beter nummer is er niet
Dan zou ik je aanraden de tekst erbij te pakken, die is me toch een partij mooi.Nooit eerder gehoord 😳
Nooit eerder gehoord 😳
Zeker een mooi geschreven nummer!! Ben best aardig in Engels, maar was erg verrast van 't woordgebruik hahah 😅 heb mezelf toch overschat
Zeker metal maar wel de mooiste die er is. Maynard James Keenan schrijft poetisch. Ik gebruik ook gewoon google translate bij sommige woorden.Zeker een mooi geschreven nummer!! Ben best aardig in Engels, maar was erg verrast van 't woordgebruik hahah 😅 heb mezelf toch overschat. Tis een apart nummer. 'Aparte' muziek houd ik wel van. Moet wel ff wennen aan de sound. Luister niet echt naar metal(toch?).
Voor als je het nog niet kent is genius.com een goeie siteZeker metal maar wel de mooiste die er is. Maynard James Keenan schrijft poetisch. Ik gebruik ook gewoon google translate bij sommige woorden.
OTTA is zo'n beest van een dj, love her!!Edit: ik krijg het niet voor elkaar te delen op een bepaald punt. Maar hoe de bas erin knalt vanaf 34:25 is echt magisch. En het volgende nummer in de mix maakt het af haha