Wat luister je nu?

LionX

Badass junkie
Ik zit hier lekker de nacht op door de te komen:

Maak van de nood maar een deugd zullen we maar zeggen...

• Love
Waarderingen: Nxkx

Nxkx

Experimenterende gebruiker
Zeker een mooi geschreven nummer!! Ben best aardig in Engels, maar was erg verrast van 't woordgebruik hahah 😅 heb mezelf toch overschat :wink:. Tis een apart nummer. 'Aparte' muziek houd ik wel van. Moet wel ff wennen aan de sound. Luister niet echt naar metal(toch?).

LionX

Badass junkie
Zeker een mooi geschreven nummer!! Ben best aardig in Engels, maar was erg verrast van 't woordgebruik hahah 😅 heb mezelf toch overschat :wink:. Tis een apart nummer. 'Aparte' muziek houd ik wel van. Moet wel ff wennen aan de sound. Luister niet echt naar metal(toch?).
Zeker metal maar wel de mooiste die er is. Maynard James Keenan schrijft poetisch. Ik gebruik ook gewoon google translate bij sommige woorden.

• Like
Waarderingen: Nxkx

Nxkx

Experimenterende gebruiker
Zeker metal maar wel de mooiste die er is. Maynard James Keenan schrijft poetisch. Ik gebruik ook gewoon google translate bij sommige woorden.
Voor als je het nog niet kent is genius.com een goeie site :) Kan je teksten vinden en kan je de betekenis ervan plaatsen en/of vinden.

Muziek artiesten (sommigen) zijn ook schrijvers of dichters. Muziek kan bij mij aanvoelen als een boek of film! Kan een lied echt visualiseren door de combinatie van tekst en de instrumenten 🙏🏻 The Doors vind ik heel mooi

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Edit: ik krijg het niet voor elkaar te delen op een bepaald punt. Maar hoe de bas erin knalt vanaf 34:25 is echt magisch. En het volgende nummer in de mix maakt het af haha

Laatst bewerkt:
Bovenaan