Wat luister je nu?

zjimiz

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
@sweetjane94, heerlijk nummer. The doors zijn vet :hearteyes:

Om deze heerlijke trant maar even verder te zetten:

helemaal mee eens; The Doors rule!

ter vermaeck nog maar een keer het legendarische optreden in de Ed Sullivan show

:wave:

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker
Perispirit - Spiritual Church Movement (abstract/noise)

Oh, ik hoor juist de eerste noten van Today, Jefferson Airplane!
Wegdromen.

Timmie94

Bewuste gebruiker
Wuuuut Audio bully's :grin: :grin: nice dat ik er weer ff aan herinnerd wordt dat die bestaan :grin:

luister nu naar

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fvDQy53eldY[/youtube]

nummer dat over drugs gaat en eerder anti is haha... oh the irony :mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Haha tja hoe sommige dat veranderen ook.

Hier een oude die ineens opdook de clip was leuk dus bij deze:

zjimiz

Bewuste gebruiker
:grin: [youtube]-6FvsKo162U[/youtube]

Het blijft geweldig en hemels

Laatst nog live opname gezien, ze zijn inmiddels wel wat ouder en afgeleefder, maar wat een geweldige band/ sound/ teksten/....

:rock:

Timmie94

Bewuste gebruiker
Franz Ferdinand - Love Illumination

[youtube]Ooq23i-QGBM[/youtube]

Om je youtube clipje zichtbaar te maken haal je alles van de youtubelink tot en met het '=' teken weg.

Frank123

Wijs gebruiker
Ooit sta ik 's ochtends op uit een groot bed dat gericht staat op het balkon. Deuren kierend open en een koele lentebries komt binnen vanuit de zee. De rest van de wereld slaap nog en de zon komt pas net boven. Ergens voel je nog een lichte kater van de avond ervoor, niet zozeer kater maar meer het gevoel van voldoening. Vluchtig kus je de prachtige blondine langs je, die je al geruime tijd je vriendin mag noemen. Je staat op , tikt een sigaret uit de verpakking, en al leunend op het balkon, uitkijkend over je riante tuin met uitzicht op zee, hoor je dit op de achtergrond zacht gefluit van de vogels. Je draait je om en kijkt door de zacht wapperende gordijnen naar binnen naar het bed waar een prachtvrouw ligt en hoort dan onderstaand nummer spelen. Uren kan je naar binnen blijven kijken, en slechts dan merk je dat geluk in die kleine dingen zit.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SchilDpadDo zei:
Ooit sta ik 's ochtends op uit een groot bed dat gericht staat op het balkon. Deuren kierend open en een koele lentebries komt binnen vanuit de zee. De rest van de wereld slaap nog en de zon komt pas net boven. Ergens voel je nog een lichte kater van de avond ervoor, niet zozeer kater maar meer het gevoel van voldoening. Vluchtig kus je de prachtige blondine langs je, die je al geruime tijd je vriendin mag noemen. Je staat op , tikt een sigaret uit de verpakking, en al leunend op het balkon, uitkijkend over je riante tuin met uitzicht op zee, hoor je dit op de achtergrond zacht gefluit van de vogels. Je draait je om en kijkt door de zacht wapperende gordijnen naar binnen naar het bed waar een prachtvrouw ligt en hoort dan onderstaand nummer spelen. Uren kan je naar binnen blijven kijken, en slechts dan merk je dat geluk in die kleine dingen zit.

Wow eens wat anders dan ik normaal hoor, mooi!

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker

Je hebt het '=' tekentje niet weggehaald van de link daarom werkte je clipje niet, bij deze opgelost.

Leuk origineel nummertje overigens :sunglasses:

Bovenaan