Dit nummertje liet mij het ongelofelijke voelen bij mij laatste trip afgelopen vrijdag:
Hier nog 1:
Vele van N'to zijn echte master pieces.
Wow echt ziek.. Op het eind staat hij gewoon rechtop zonder houvast. Ik word al duizelig en krijg zweet handjes als ik er naar kijk.....Weet niet of je deze al kent? Lijpe Russen die de Shanghai Tower beklimmen onder N'to - Trauma. Epic.
Gruwelijk! Veel plezierBinnenkort ga ik ze weer live zien, nu al zo gruwelijk veel zin in.
Ja worakls! Morgen! JoehoeW!Hij is echt een soort nieuwe favoriet van mij hoor N'to....Samen met Worakls:
Dit kende ik nog niet, wat zetten ze een goede sfeer neer zegBinnenkomer. Soms vind ik me meer in lyrics dan in mensen zelf.
Ja het spijt me maar moet het toch echt weer even kwijt.Ja worakls! Morgen! JoehoeW!
Die vind ik zaaaaalig
N'to, Worakls en Joachim Poster heb ik ontdekt door de youtube channel Hungry Music.
Ja!!! Bedankt @Avīci !Max Cooper is wellicht een leuke aanvulling op deze 3 heren.
Mensen die niets met hiphop hebben; beluister het als een gedicht.
Een ziel verscheurt door bittere pijn, geef maar toe aan verbitterd te zijn, is dit zijn? Geef maar toe aan verbitterd te zijn.
Wees niet bang.
Wat liefDan wil ik graag maar geheel vrijblijvend jouw lijstje per suggestie aanvullen
Prachtig! Hier heb ik er eentje vanuit het Belgenland die zich graag wil aansluiten!
Of eigenlijk 2