Wat luister je nu?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Never ending Story deuntje zit hier in! Wat krijg ik een nostalgisch gevoel van dat deuntje zeg haha.
Wow erg mooi! Niet allemaal maar vooral deze いくぶんまだ生きている vond ik erg goed!:grimacing:

Wutt.. 😍 8d ftw !
Uiteindelijk is dat nummertje in stereo veel mooier vind ik.
Neemt niet weg dat dat 8d effect wel bijzonder is te horen. Bestaat al een aardig tijdje geloof ik maar laatste tijd een soort hype ofzo.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Never ending Story deuntje zit hier in! Wat krijg ik een nostalgisch gevoel van dat deuntje zeg haha.

Wow erg mooi! Niet allemaal maar vooral deze いくぶんまだ生きている vond ik erg goed!:grimacing:

Uiteindelijk is dat nummertje in stereo veel mooier vind ik.
Neemt niet weg dat dat 8d effect wel bijzonder is te horen. Bestaat al een aardig tijdje geloof ik maar laatste tijd een soort hype ofzo.
Jup ben ik nu ook achter gekomen.
Als het niet goed "geedit" is lijkt het gwn fade in fade out..
Was wat overdonderd omdat ik op de piek van pcp zat denk ik :grin:

Nu is het rajaram (aka goa gil Edit.! Goa gil en rajaram zij NIET dezelfde.) op psy-fi 2017.

Laatst bewerkt:

zjimiz

Bewuste gebruiker
Mark Lanegan; straight songs of sorrow; heel indringende en fascinerende levensbeschrijvingen van iemand die het allemaal heeft meegemaakt; absolute aanrader

Dirkdirk

DF-koning

Ik had dit geleerd op mijn piano en kende het uit mijn hoofd tot ik het moest verkopen vanwege schulden. Wat mis ik dat ding. Ik geef mijn linkernier om hem terug te krijgen. Heb relaties gehad die stukliepen die niet eens in de buurt kwamen van het gemis dat ik voel bij mij oude piano.

Syl

Badass junkie

Ik had dit geleerd op mijn piano en kende het uit mijn hoofd tot ik het moest verkopen vanwege schulden. Wat mis ik dat ding. Ik geef mijn linkernier om hem terug te krijgen. Heb relaties gehad die stukliepen die niet eens in de buurt kwamen van het gemis dat ik voel bij mij oude piano.

Dat klinkt mooi... 😢
Ik ben gek op piano muziek.
Lucas king en richard clyderman vind ik goed.
Lijkt me super om het ooit eens te leren.
Ik leef met je mee.. 😢
Ik heb van mijn 12e tot mijn 15e in orkest gespeeld 🙈
Speelde saxefoon, alleen die had ik in bruikleen van de vereniging.
Toen ik stopte met in orkest moest ik saxefoon inleveren.

Syl

Badass junkie

Toen ik naar vrouwenopvang was gevlucht ging ik kapot van binnen.
Mijn kinderen liet ik tijdelijk achter.
Ik heb in mijn kleine kamertje in opvang de eerste 3 dagen alleen maar op bed liggen huilen.
Ik heb deze grijs gedraaid toen, vond zo mooi.

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb van mijn 12e tot mijn 15e in orkest gespeeld 🙈
Speelde saxefoon, alleen die had ik in bruikleen van de vereniging.
Toen ik stopte met in orkest moest ik saxefoon inleveren.

Wat vervelend dat je deze moest inleveren zeg.
Ik hou erg van saxofoons. Ken je dat gevoel in je buik wat je krijgt als je speelt, die lage bromtoon die zo'n soort van bas in je maag teweegbrengt? Heerlijk. Dat is vrij uniek voor een instrument.
Toen ik naar vrouwenopvang was gevlucht ging ik kapot van binnen.
Mijn kinderen liet ik tijdelijk achter.
Ik heb in mijn kleine kamertje in opvang de eerste 3 dagen alleen maar op bed liggen huilen.
Ik heb deze grijs gedraaid toen, vond zo mooi.

Ja hier ken ik er een paar zeker van, erg mooi. Vrouwenopvang? Kinderen achterlaten? Damn. Dat klinkt vreselijk.

Syl

Badass junkie
Ik hou erg van saxofoons. Ken je dat gevoel in je buik wat je krijgt als je speelt, die lage bromtoon die zo'n soort van bas in je maag teweegbrengt? Heerlijk. Dat is vrij uniek voor een saxofoon.

Ja hier ken ik er een paar zeker van, erg mooi. Vrouwenopvang? Kinderen achterlaten? Damn. Dat klinkt vreselijk.

Deze vind ik echt heeeel mooi, mijn favoriet. 😊❤️

Syl

Badass junkie
Ik hou erg van saxofoons. Ken je dat gevoel in je buik wat je krijgt als je speelt, die lage bromtoon die zo'n soort van bas in je maag teweegbrengt? Heerlijk. Dat is vrij uniek voor een instrument.

Had je pianoles of leerde je het jezelf?

Dirkdirk

DF-koning
Had je pianoles of leerde je het jezelf?
Ik ben autodidact, heb het mezelf aangeleerd. Heb één keer een mijn leven een piano les gehad maar vond dit uiteindelijk niks. Hele leuke leraar hoor, goede vent met veel humor en hij wist duidelijk waar hij het over had, maar ik vond het uitzoeken voor mezelf een leuk onderdeel van het hele pianospelen.

• Love
Waarderingen: Syl

Syl

Badass junkie
Ik ben autodidact, heb het mezelf aangeleerd. Heb één keer een mijn leven een piano les gehad maar vond dit uiteindelijk niks. Hele leuke leraar hoor, goede vent met veel humor en hij wist duidelijk waar hij het over had, maar ik vond het uitzoeken voor mezelf een leuk onderdeel van het hele pianospelen.

Wat super dat je het zelf ging leren!!.
Ik ging 1 x in de week naar muziekschool voor les.
Ik zeg je eerlijk ik kon geen noot lezen maar ik was super goed in het onthouden.
Hierdoor ging het altijd goed.
Maar als iemand vroeg welke noot is dit of dat had ik zelfs na 2 jaar les nog steeds geen flauw idee 🙈🤭

Dirkdirk

DF-koning
Wat super dat je het zelf ging leren!!.
Ik ging 1 x in de week naar muziekschool voor les.
Ik zeg je eerlijk ik kon geen noot lezen maar ik was super goed in het onthouden.
Hierdoor ging het altijd goed.
Maar als iemand vroeg welke noot is dit of dat had ik zelfs na 2 jaar les nog steeds geen flauw idee 🙈🤭

Ik ga je niet vertellen dat het notenschrift heel belangrijk is als je wilt leren muziek maken want dan snap je zelf waarschijnlijk al, maar ik begrijp totaal wat je bedoelt. Zo ben ik ook begonnen. Als jonkie achter mijn keyboard. Youtube filmpjes bekijken en dan nadoen. Ik zie mezelf nog staan. Al die keren tot laat in de avond doorspelen totdat mijn moeder uiteindelijk riep dat ik niet tot 23:30 hardop kon spelen. Man, wat mis ik die tijd.

Ooit zelf nog interesse om iets op te pakken qua muziekinstrument?

Syl

Badass junkie
Ik ga je niet vertellen dat het notenschrift heel belangrijk is als je wilt leren muziek maken want dan snap je zelf waarschijnlijk al, maar ik begrijp totaal wat je bedoelt. Zo ben ik ook begonnen. Als jonkie achter mijn keyboard. Youtube filmpjes bekijken en dan nadoen. Ik zie mezelf nog staan. Al die keren tot laat in de avond doorspelen totdat mijn moeder uiteindelijk riep dat ik niet tot 23:30 hardop kon spelen. Man, wat mis ik die tijd.

Ik kan ook clarinet spelen.
Nou wens van me is om ooit nog eens te leren piano te spelen.
Gewoon wat jij ook doet het mezelf te leren.

Syl

Badass junkie

Was al begonnen met piano te leren spelen.
Wel op mijn low budget manier.. . 🤣🤣🤣
Via een app op mijn mobiel,je moet ergens beginnen toch.. 😄🤣🤣🤣

Dirkdirk

DF-koning
Via een app op mijn mobiel,je moet ergens beginnen toch.. 😄🤣🤣🤣
Hoe je precies leert boeit geen fluit. Iedereen leert het op zijn eigen manier. Maar het belangrijkste is dat je het écht leuk vind om te doen. Zodra je er tegenzin in krijgt kan je beter gewoon je spullen pakken en iets anders proberen.

• Love
Waarderingen: Syl
Bovenaan