Wat luister je nu?

inner_search

Badass junkie
Ben niet zo'n fan van Beethoven, maar van de muziek die hij heeft gemaakt is de moonlight sonata toch wel mijn favoriet. Oh, en de tempest sonata natuurlijk,

If you'll allow me:
Damn , en ik dacht dat ik wat van muziek kende 😂
Thx man , is genot aan men oren 😍 !

Edit.
Ik steam het op men 70"4k.
Dus visueel is dit ook echt wel genieten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit is echt 1 van mijn favo nummers (heb er velen!) van Anouk.
Hier in “Jerusalem” hoor je echt dat ze een hele goeie zangers is met een echte power stem! Vanaf 3.15 hoor je dat helemaal. Imo de beste van NL.
Ik heb haar meerdere malen live gezien/gehoord bij concerten en festivals en houd echt van haar muziek. Wel pas haar latere werk vanaf 2003/2004. Vanaf het album Hotel New York. Daarvoor vond ik haar stem nog niet volwassen.

:hearteyes: :stoned:

inner_search

Badass junkie
Haha geen probleem hoor. Leuk dat je het mooi vindt :thumbsup2:
Ben sinds mijn veertiende me hierin gaan verdiepen dus ik weet er aardig wat van (ben bijna 27)
Nice , ik luister nu en dan klassiek.
Maar ken er niet veel van , dan is dat yt met wat klassiek op.
Maar dit kanaal boeit me wel enorm!

inner_search

Badass junkie
Hier in “Jerusalem” hoor je echt dat ze een hele goeie zangers is met een echte power stem! Vanaf 3.15 hoor je dat helemaal. Imo de beste van NL.
Ik heb haar meerdere malen live gezien/gehoord bij concerten en festivals en houd echt van haar muziek. Wel pas haar latere werk vanaf 2003/2004. Vanaf het album Hotel New York. Daarvoor vond ik haar stem nog niet volwassen.

One word is ook een topper.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Even een anekdote:
Heb eens bij 1 van haar concerten aan de coke en de drank gezeten. (Sorry Anouk:tearsofjoy: )
Dat maakte de muziek, de sfeer, het gevoel nog 100x beter als nuchter! Oh men, hahaha. Meestal ben ik de BOB (vrijwillig) bij concerten maar toen niet dus LOSS!
Imo de beste van NL.
Edit: Caro Emerald is ook een heeeel erg goede NL zangers. Nr 2 dan haha.

Dirkdirk

DF-koning

Anouk altijd duimpje omhoog, maar los van haar muziek die ik echt heel goed vind, ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt een van de meest sexy vrouwen die ik ken. Alleen al hoe ze praat kan je me zowat opvegen. En dan die tattoages en die rauwe stoerheid die ze uitstraalt... rrrrrrrrrr :lionface:

Nice , ik luister nu en dan klassiek.
Maar ken er niet veel van , dan is dat yt met wat klassiek op.
Maar dit kanaal boeit me wel enorm!

Kassia en Rousseau zijn twee kanalen die met bepaalde software dit soort filmpjes maken. Beide vind ik ze technisch heel goed, maar het is ook heel fijn om te zien wat ze spelen. Ook zijn de animaties vaak erg mooi om te zien. Rousseau was ik bij toen hij nog net op youtube was en heeft in een jaar of 2 volgens mij gegroeid naar 2,96 mln abbonees, wat echt ongekend is in youtube land.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Anouk altijd duimpje omhoog, maar los van haar muziek die ik echt heel goed vind, ik weet niet wat het is maar ik vind haar echt een van de meest sexy vrouwen die ik ken. Alleen al hoe ze praat kan je me zowat opvegen. En dan die tattoages en die rauwe stoerheid die ze uitstraalt... rrrrrrrrrr :lionface:
Hahaha ik vind het ook een lekker wijf! :tongueout:

inner_search

Badass junkie
Nog 1tje en kga slapen.

Was jaar of 5 geleden op een Anouk concert met men pa.
Stond een meid 'Anouk i want to have sex with you' flyer.
Ze pauzeerde en vroeg hoe oud ze was , ze was 17 en Anouk reageerde "kom volgend jaar terug, dan regelen we wel iets." 🤣
Zal me altijd bij blijven 😂

Dirkdirk

DF-koning

Ik heb bijna mijn vingers gebroken bij het derde gedeelte. Verruit de moeilijkste van de 21 Nocturnes die hij heeft gemaakt.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning

Geen klassieke muziek dit keer maar cabaret over de dwaasheid van religie. Moest eraan denken nadat ik tot grote schrik hier een anti vaccinatie topic opende vandaag.

Bovenaan