Wat luister je nu?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wederom gewoon radio, deze keer Radio Veronica.
Zalige playlist nu! Lekker uit de 80’s vooral. De tijd dat ik me als tiener ging interesseren in muziek en begon met uitgaan/stappen.

Zijn er nog meer mensen die nogsteeds het liefste gewone radio luisteren ipv playlists, podcasts of gedownloade muziek etc?

AB5590EC-2251-43CF-B8AE-9AC532C88FDC.jpeg

Laatst bewerkt:
L

Lid 151997

Gast
Tof! Kende dit nog niet. Ga ik zeker meer over opzoeken.

Dan ga ik over op een track van Demdike Stare. Eén van de eerste keer toen ik XTC gebruikte had ik, tijdens de onset, het ingenieuze idee om dit aan te zetten. Was van korte duur. Ga er daarentegen nu van genieten:

L

Lid 151997

Gast

Super chille background van die video. Was ook een tijdje me profielfoto hier op het forum en is ook me background al een tijd op me pc.
Psytrance is heerlijk als de flow je eenmaal volledig omhelst.

Iets rustigers, maar zeker een waardige set als je in die flow komt. Kan me voorstellen dat het heerlijk is met bepaalde drugs (die ik zelf nog niet geprobeerd heb :grin: ).

Sabotage

Bewuste gebruiker
Tof! Kende dit nog niet. Ga ik zeker meer over opzoeken.

Dan ga ik over op een track van Demdike Stare. Eén van de eerste keer toen ik XTC gebruikte had ik, tijdens de onset, het ingenieuze idee om dit aan te zetten. Was van korte duur. Ga er daarentegen nu van genieten:

cool man .

transformated

Badass junkie
Psytrance is heerlijk als de flow je eenmaal volledig omhelst.

Iets rustigers, maar zeker een waardige set als je in die flow komt. Kan me voorstellen dat het heerlijk is met bepaalde drugs (die ik zelf nog niet geprobeerd heb :grin: ).

Is inderdaad een stuk rustige maar wel een chille beat. Deze genre luister ik ook heel graag zelf zonder drugs klinkt het zalig:grin::wink:

Bovenaan