Wat luister je nu?

L

Lid 151097

Gast
Zeker, vond het een fijne kick-feel. Link gerust meer van dit. Ik kwam dit nog tegen:

Als genre-classificatie, is dit dan iets als D&B, Darkbeat, weet ik veel wattus :P
heel lekker nummertje! Ja D&B heeft zo fk veel subgenres weer, vind ook lastig wat dit dan precies is maar denk dat wel neurofunk achtig is

Kan met D&B echt eeuwig door gaan hahah, vroeger te veel naar geluisterd
maar hier een aantal drumm en baasjes

Ikbeneenfiets

Wijs gebruiker
Oké, wel toepasselijk voor dit forum, een track van Syd Barrett (Roger Keith "Syd" Barrett (6 January 1946 – 7 July 2006) was an English singer, songwriter, and musician who co-founded the rock band Pink Floyd in 1965). Door overmatig LSD gebruik is het uhm, gelopen zoals het is verlopen.

Zelf heb ik nog geen ervaring meegemaakt met LSD. Echter, na alles wat ik omtrent LSD-ervaringen heb gelezen, vind ik het enigszins lastig om te realiseren dat Syd zwaar verslaafd was aan LSD. Verslaving komt in alle vormen voor.
Hij werd ook gedosed door "vrienden" zonder dat hij het wist, die hem de hele tijd onder de invloed hielden.

L

Lid 151997

Gast
heel lekker nummertje! Ja D&B heeft zo fk veel subgenres weer, vind ook lastig wat dit dan precies is maar denk dat wel neurofunk achtig is

Kan met D&B echt eeuwig door gaan hahah, vroeger te veel naar geluisterd
maar hier een aantal drumm en baasjes

Die ga ik morgen luisteren. WIl graag nog ff doorgaan, maar kan niet. Afspraak morgen is afspraak.

L

Lid 151997

Gast

Slayer is nostalgie. Beetje saai nu ik het weer eens hoor. Dan dit maar:

Bovenaan