Jane Margolis
Wijs gebruiker
Ohgod hahaOké, Ronnie gaat regelrecht de oren openen want die heb ik nog wel HAHA. Even horen.
Ohgod hahaOké, Ronnie gaat regelrecht de oren openen want die heb ik nog wel HAHA. Even horen.
Oké, Ronnie gaat regelrecht de oren openen want die heb ik nog wel HAHA. Even horen.
Heel anders inderdaad, effe wat afwisseling! Gaan we de wat meer sentimentele kant op nu?
Dit soort dingen haha
Hahaha, met mij altijd. Hou niet zo van 'moderne' muziek 🤫Heel anders inderdaad, effe wat afwisseling! Gaan we de wat meer sentimentele kant op nu?
Eerste track: mooie stem, heel authentiek en dat voor een man. Daar zijn er velen van, echter bracht het wel het gevoel van 'iets nieuws' teweeg. De compositie zelf daarentegen vond ik niet verrassend. Alsof je het meteen al kan invullen tijdens de eerste luisterbeurt.
Dit soort dingen haha
Nog nooit gehoord maar I love it 😍 heb je meer van dit soort nummers?Sentimenteel? Luister dan zoiets als dit:
Oh, genoeg! Lijsten volNog nooit gehoord maar I love it 😍 heb je meer van dit soort nummers?
Laat maar komen die muziek Laramonjour; ik vind het alleen maar leuk!
Ronnie moet even afk, en niet om de tanden te poetsen......
Tof, tof!... De laatste is een bekende; en met recht, echt een pracht nummer.
stel mezelf wel bloot zo 😳
Alles van NF en Jaymes Young vind ik ook goed
Jaaaaa 🤩Tof, tof!... De laatste is een bekende; en met recht, echt een pracht nummer.
Hahahahaha ik hou zo van je woordenLuister de andere twee later even. Het huis hier begint op gang te komen - alhoewel, de mensen die weer aanwezig zijn terwijl retesnelle Ronnie nog ff de benzinekraan open zet.
Uiteraard The Sound of Silence, maar Kina << heerlijk hoor.
stel mezelf wel bloot zo 😳
Alles van NF en Jaymes Young vind ik ook goed