Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Woodstock was the shit !Mooie background story over Santana, tijdens dit optreden hallucineerde hij aan de LSD dat z'n gitaar een slang was die hij in bedwang moest houden 😂👌🏼
Jammer genoeg niet kunnen meemaken, ik kom uit 96' . Lijkt me best vet om daar tussen te staan, vrienden kwijt raken in die drukte geen probleem haha, iedereen is elkaars vriend hahaha👌🏼Woodstock was the shit !
A little joe
je werd platgedrukt ,politie stonden bij de hekkenJammer genoeg niet kunnen meemaken, ik kom uit 96' . Lijkt me best vet om daar tussen te staan, vrienden kwijt raken in die drukte geen probleem haha, iedereen is elkaars vriend hahaha👌🏼
Ik ook, yesterdayThe beatles op net 5
Ja dat kan ik goed begrijpen met die extreme drukte, je zou maar in het midden staan en even moeten plassen 😂 "hey, ik ga even piesen dan zie ik jullie straks hier weer" 🤣 denk dat de kans klein is dat je je vrienden weer terug vind, als je überhaupt door die zee van mensen heen komt. 😜je werd platgedrukt ,politie stonden bij de hekken
ja.. schrok er van , vroeger veel geluisterd...
Jup ik ook..ja.. schrok er van , vroeger veel geluisterd...
ja, hij weet ook emotie sterk over te brengen. mijn vader introduceerde me met "lord give me a sign" toen ik een jaar of 9 was.. sindsien luister ik veeeel hiphopJup ik ook..
Houd enorm van zen poëzie en cyphers.