Woodstock was the shit !Mooie background story over Santana, tijdens dit optreden hallucineerde hij aan de LSD dat z'n gitaar een slang was die hij in bedwang moest houden 😂👌🏼
Jammer genoeg niet kunnen meemaken, ik kom uit 96' . Lijkt me best vet om daar tussen te staan, vrienden kwijt raken in die drukte geen probleem haha, iedereen is elkaars vriend hahaha👌🏼Woodstock was the shit !
A little joe
je werd platgedrukt ,politie stonden bij de hekkenJammer genoeg niet kunnen meemaken, ik kom uit 96' . Lijkt me best vet om daar tussen te staan, vrienden kwijt raken in die drukte geen probleem haha, iedereen is elkaars vriend hahaha👌🏼
Ik ook, yesterdayThe beatles op net 5
Ja dat kan ik goed begrijpen met die extreme drukte, je zou maar in het midden staan en even moeten plassen 😂 "hey, ik ga even piesen dan zie ik jullie straks hier weer" 🤣 denk dat de kans klein is dat je je vrienden weer terug vind, als je überhaupt door die zee van mensen heen komt. 😜je werd platgedrukt ,politie stonden bij de hekken
ja.. schrok er van , vroeger veel geluisterd...
Jup ik ook..ja.. schrok er van , vroeger veel geluisterd...
ja, hij weet ook emotie sterk over te brengen. mijn vader introduceerde me met "lord give me a sign" toen ik een jaar of 9 was.. sindsien luister ik veeeel hiphopJup ik ook..
Houd enorm van zen poëzie en cyphers.