Wat luister je nu?

ljuv

DF-koningin
Is dit je tong-nummer? :tearsofjoy:

Anyway, thanks voor het delen. Dit nummer hoorde ik voor het eerste op de radio in de auto tijdens een road trip in West USA. Doet me daar sterk aan denken. :hearteyes: (Had een vervelende reisgenoot, maar de landschappen waren mooooooi.)
Hahaha oh nee zeker niet. Ik doe geen vieze dingen voor het huwelijk ook, hallo.

Edit: ik luisterde hem altijd in de auto naar Italië met Pasen indd😍

Laatst bewerkt:

ljuv

DF-koningin
Ik eerst ook wel, maar ouder worden heeft zijn charme als je het leven durft te omarmen en benadert voor wat het is. Namelijk een reis die vroeg of laat ergens eindigt. Elke dag dat je wakker wordt, proberen te leven. Dan is een verjaardag/oud of nieuw of iets soortgelijks nuttig om te reflecteren op hoe dat het afgelopen jaar is gegaan en waar je aan wil werken.
Gezien ik ben uitgetongd trouwens:
Het gaat mij allemaal nie zo veel om het daadwerkelijke ouder worden, laat staan om "fysieke achteruitgang" die erbij zit, dat boeit me echt geen kut. Ik vind ontwikkeling en een geleefd leven ook heel sexy. Het gaat mij er vooral om dat ik de jaren voor corona ZO VET vond en heel "bang" ben dat, die manier van leven en met vrienden omgaan vooral, kwijt te raken als ik ouder wordt. Daarom liever altijd 21, altijd studeren, altijd feestjes, soms serieus. Snap ook wel dat als ik mijn scriptie heb ingeleverd ik dat uiteraard nogsteeds zelf kan bepalen... hoe ik mijn leven invul, maar toch.

Bovenaan