Had je ook live in Texas?Nostalgie!
Ja, de DVD moet ik nog ergens hebben liggen!Had je ook live in Texas?
Ik had alleen de compact disc voor de radio, maar was wel heerlijke performance ja.Ja, de DVD moet ik nog ergens hebben liggen!
Wat een performance was dat... Holy shit...
Weer effe helemaal afgekeken dit optreden. De energie, de puber die even in je omhoog komt, het gewoonweg effe knallen wat je met bands als het ouderwets lekkere Linkin Park kan...Ik had alleen de compact disc voor de radio, maar was wel heerlijke performance ja.
Vriend van mij had zo’n radio met twee van van die boxen die je los kon zetten. Ik snapte nooit hoe dsy werkte tot ik erachter kwam dat ze achterin met draad verbonden met waren. Draadloos of Bluetooth bestond toen helemaal niet. Ik dacht fucking sciencefiction ofzo.Weer effe helemaal afgekeken dit optreden. De energie, de puber die even in je omhoog komt, het gewoonweg effe knallen wat je met bands als het ouderwets lekkere Linkin Park kan...
Fan-tas-tisch! Wat hadden we toen toch ook een fijne momenten in onze jeugd...![]()
![]()
Dat soort boxen gebruik ik nog. Niet kapot te krijgen die dingen.😎Vriend van mij had zo’n radio met twee van van die boxen die je los kon zetten. Ik snapte nooit hoe dsy werkte tot ik erachter kwam dat ze achterin met draad verbonden met waren. Draadloos of Bluetooth bestond toen helemaal niet. Ik dacht fucking sciencefiction ofzo.
Ik gebruik zelf een grammofoonplaatDat soort boxen gebruik ik nog. Niet kapot te krijgen die dingen.😎
Ben je nou helemaal "betoeterd?"Ik gebruik zelf een grammofoonplaat
Was live nog beter! Kan niet wachten tot awakenings summer festival.Perfecte set voor tijdens het schoonmaken en huishouden!
Deze set is inderdaad verschrikkelijk goed, fantastisch 😍Perfecte set voor tijdens het schoonmaken en huishouden!