Wat luister je nu?

MetalGuy

Badass junkie
Ik had alleen de compact disc voor de radio, maar was wel heerlijke performance ja.
Weer effe helemaal afgekeken dit optreden. De energie, de puber die even in je omhoog komt, het gewoonweg effe knallen wat je met bands als het ouderwets lekkere Linkin Park kan...

Fan-tas-tisch! Wat hadden we toen toch ook een fijne momenten in onze jeugd... :sunglasses: :redheart:

Dirkdirk

DF-koning
Weer effe helemaal afgekeken dit optreden. De energie, de puber die even in je omhoog komt, het gewoonweg effe knallen wat je met bands als het ouderwets lekkere Linkin Park kan...

Fan-tas-tisch! Wat hadden we toen toch ook een fijne momenten in onze jeugd... :sunglasses: :redheart:
Vriend van mij had zo’n radio met twee van van die boxen die je los kon zetten. Ik snapte nooit hoe dsy werkte tot ik erachter kwam dat ze achterin met draad verbonden met waren. Draadloos of Bluetooth bestond toen helemaal niet. Ik dacht fucking sciencefiction ofzo.

MetalGuy

Badass junkie
Vriend van mij had zo’n radio met twee van van die boxen die je los kon zetten. Ik snapte nooit hoe dsy werkte tot ik erachter kwam dat ze achterin met draad verbonden met waren. Draadloos of Bluetooth bestond toen helemaal niet. Ik dacht fucking sciencefiction ofzo.
Dat soort boxen gebruik ik nog. Niet kapot te krijgen die dingen.😎

Lemmy

Badass junkie

Dit nummer staat nu al een paar dagen op repeat.

"Moonlight Shadow" 1998. Hij hergebruikte trouwens de drums van dat nummer hier.

nausea

Wijs gebruiker

'Scratch my leg with a rusty nail, sadly it heals.. Color my hair but the dye grows out, I can't seem to stay a fixed ideal!'

Bovenaan