Wat luister je nu?

MetalGuy

Badass junkie
Favoriete plaat die ik jaren terug van mn ouders 'geleend' heb is de 1969 dubbelaar van Velvet Underground live met Lou Reed
Toen ik klein was, hadden we altijd een cassette aan met grunge (Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Stone Temple Pilots, Alice In Chains... etc) in de auto die blauw stond van de zware brandaris.

Thuis werden er vooral rock klassiekers bij de haard gedraaid. Zo ook Dire Straits, maar ook Pink Floyd, Led Zeppelin, Deep Purple... etc

In een kamer die blauw stond van brandhout...

Dat waren nog eens tijden!🤩😍

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Toen ik klein was, hadden we altijd een cassette aan met grunge (Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Stone Temple Pilots, Alice In Chains... etc) in de auto die blauw stond van de zware brandaris.

Thuis werden er vooral rock klassiekers bij de haard gedraaid. Zo ook Dire Straits, maar ook Pink Floyd, Led Zeppelin, Deep Purple... etc

In een kamer die blauw stond van brandhout...

Dat waren nog eens tijden!🤩😍
Heerlijk! :)

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Leaving Earth
KAS:confused:T, Gordo, Ki Bae

Op repeat. 🕺💃🕺💃
Geen idee hoe je de videoclip hierheen krijgt. 🤔😅
In ieder geval een lekker nummer!

henkie2

Bewuste gebruiker
Scarface - No Tears
The Diary (1994)

Vet album, blijft een favoriet in het rap genre. Ook tof dat dit nummer, en ander werk van Scarface, gebruikt werd in de legendarische film Office Space!

Lekkere plaat om op te zetten tijdens het draaien van een voorraadje joints :wink:

Bovenaan