Jaman.Ook een stukje muzikale opvoeding gehad?
Favoriete plaat die ik jaren terug van mn ouders 'geleend' heb is de 1969 dubbelaar van Velvet Underground live met Lou ReedOok een stukje muzikale opvoeding gehad?
Jaman.Voor altijd blij mee!
"Geleend" nog wel...Favoriete plaat die ik jaren terug van mn ouders 'geleend' heb is de 1969 dubbelaar van Velvet Underground live met Lou Reed
Toen ik klein was, hadden we altijd een cassette aan met grunge (Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Stone Temple Pilots, Alice In Chains... etc) in de auto die blauw stond van de zware brandaris.Favoriete plaat die ik jaren terug van mn ouders 'geleend' heb is de 1969 dubbelaar van Velvet Underground live met Lou Reed
Heerlijk!Toen ik klein was, hadden we altijd een cassette aan met grunge (Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Stone Temple Pilots, Alice In Chains... etc) in de auto die blauw stond van de zware brandaris.
Thuis werden er vooral rock klassiekers bij de haard gedraaid. Zo ook Dire Straits, maar ook Pink Floyd, Led Zeppelin, Deep Purple... etc
In een kamer die blauw stond van brandhout...
Dat waren nog eens tijden!🤩😍
Als ik erop terugkijk denk ik ook, wat hadden we toch ook een heerlijk zorgeloos leventje als kinders.Heerlijk!![]()
dat is hem rip henny vrienten