Wat luister je nu?

krijgt_kritiek

Experimenterende gebruiker
ArtiestNummer
Finger ElevenParalyzer
Bring me the HorizonTrue Friends
Blink-182What's my age again
SanteriaSublime
Bad omensJust pretend
Jimmy eat WorldThe Middle
Good CharlotteThe anthem
Dead man walking (overture II)Black Veil Brides
Limp BizkitBreak Stuff
FaintLinkin park

En nu heb ik geen zin meer om te typen

henkie2

Bewuste gebruiker
^ Nice, heb vroeger ook veel naar Meshuggah geluisterd! Chaosphere blijft favoriet, zal de cd weer eens vanonder het stof graven :sunglasses:

:stoned:

Harry16

2-hour recording from Gaāl's opening set at Kompass Klub ( Belgium )
during 'Kompass invites Sam Paganini & Regal'.
Friday, April 15, 2022.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

[ Thanks to @Mevrouw Pløp. ]

Terwijl ik thuis aangekomen m’n kat wat aandacht aan het geven ben, m’n logeerspul aan het uitzoeken ben voor de was en me langzaam moet gaan klaarmaken voor een leuk maar vooral ook braafjes en normaal gezins-etentje vanavond… Ben ik met m’n nog ietwat dromerige hoofd terug aan het denken aan de ervaring van gisteren en vannacht, met bovenstaand nummer spelend op de achtergrond (waarmee we de nacht vredig afsloten): Metamorphosis - Darpan.

Best geinig, als iemand me jaren geleden had gezegd dat ik de diepte zou kunnen zien (op mijn eigen manier weliswaar, want multi-interpretabel) en vooral ook voelen in een nummer als dit, had ik mezelf denk ik uitgelachen. Dit is zó zweverig, zo wazig, too much, zou ik gedacht hebben. Ik ben dan psycholoog, maar daarnaast toch wel gewoon die wetenschapper - totaal niet grootgebracht met spiritualiteit ook.

Ik ben blij te constateren dat ik hier door de jaren al zo in gegroeid ben, mede door m’n eigen eeuwige nieuwsgierigheid die niet ophoudt bij wat we al weten (‘jaaaa, maar wat is er dan nog méér allemaal voorbij de kennis die we nu hebben’). Maar ook zeker door het toelaten van de juiste mensen in mijn leven die mij de opening hebben gegeven om spiritualiteit te verkennen op een manier die bij mij past en die ook helemáál niet botst met mijn wetenschappelijke kant, sterker nog, die hier perfect bij aansluit. Gevoel, ervaring, onbegaan terrein verkennen is juist heel erg onderzoekend bezig zijn. Op een gezonde manier.

En dan kun je dus ineens bij bepaalde stukken in zo’n nummer als het bovenstaande de klik maken en denken: ja, ik snap het, ik voel hem. Ja, het ís zweverig, maar hij komt nu wel écht effe binnen, en dat goed. Je kunt hem interpreteren op een manier die zo klein of groot is als jij zelf wil.

Harry16

[ Thanks to @Mevrouw Pløp. ]

Terwijl ik thuis aangekomen m’n kat wat aandacht aan het geven ben, m’n logeerspul aan het uitzoeken ben voor de was en me langzaam moet gaan klaarmaken voor een leuk maar vooral ook braafjes en normaal gezins-etentje vanavond… Ben ik met m’n nog ietwat dromerige hoofd terug aan het denken aan de ervaring van gisteren en vannacht, met bovenstaand nummer spelend op de achtergrond (waarmee we de nacht vredig afsloten): Metamorphosis - Darpan.

Best geinig, als iemand me jaren geleden had gezegd dat ik de diepte zou kunnen zien (op mijn eigen manier weliswaar, want multi-interpretabel) en vooral ook voelen in een nummer als dit, had ik mezelf denk ik uitgelachen. Dit is zó zweverig, zo wazig, too much, zou ik gedacht hebben. Ik ben dan psycholoog, maar daarnaast toch wel gewoon die wetenschapper - totaal niet grootgebracht met spiritualiteit ook.

Ik ben blij te constateren dat ik hier door de jaren al zo in gegroeid ben, mede door m’n eigen eeuwige nieuwsgierigheid die niet ophoudt bij wat we al weten (‘jaaaa, maar wat is er dan nog méér allemaal voorbij de kennis die we nu hebben’). Maar ook zeker door het toelaten van de juiste mensen in mijn leven die mij de opening hebben gegeven om spiritualiteit te verkennen op een manier die bij mij past en die ook helemáál niet botst met mijn wetenschappelijke kant, sterker nog, die hier perfect bij aansluit. Gevoel, ervaring, onbegaan terrein verkennen is juist heel erg onderzoekend bezig zijn. Op een gezonde manier.

En dan kun je dus ineens bij bepaalde stukken in zo’n nummer als het bovenstaande de klik maken en denken: ja, ik snap het, ik voel hem. Ja, het ís zweverig, maar hij komt nu wel écht effe binnen, en dat goed. Je kunt hem interpreteren op een manier die zo klein of groot is als jij zelf wil.

Alles goed met haar *modknip* ?

Laatst bewerkt door een moderator:

Harry16

het is een goede week weer geweest,
de laatste set en dan ben ik weer weg! ajuuuuuu tot de volgende allemaal! het gaat jullie goed! schouderklopje voor al de positieve momenten!

Peace and respect en
I LOVE TECHNO ❤️❤️❤️❤️
heul veel hartjes voor techno

2-hour recording from Gaāl's performance on the Kollektiv stage at WECANDANCE. Bringing you some extra pace and groove this time, all thanks to the festival's sunny and beachy vibes. Recorded on Saturday, August 12, 2023.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Alles goed met haar *modknip* ?
Hoi Madhatter.

Wil je nou eindelijk eens stoppen met terugkomen? Je bent hier niet welkom, dat ga je ook nooit meer zijn, je hebt het verneukt voor jezelf.

En door persoons/privegegevens van een forumlid/mod te noemen heb je jezelf echt tot finale klootzak gemaakt.

Even een tag voor @Roze Olifant , @Mezelf en @Eik

StraatPiraat

Badass junkie
Deze gister ontdekt, echt verliefd geraakt op dit.
Ik ben echt op industrial hardcore, en dit stukje hardtek met dnb vibe vind ik mega vet klinken.

Bovenaan