Wat luister je nu?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Wat een heerlijke relaxte set. Precies waar ik behoefte aan had & heb.
Sowieso pakte de intro mij al helemaal in.

~22:00 EDIT OUCH .... nu ik op de link klik om in de woonkamer te horen wat ik in de keuken via mijn oortjes hoorde, is het een compleet andere vibe.
Dus ik heb mensen op het verkeerde pad gebracht :worried: Excuses !

Echt geen idee (wat ik via een link in mijn Whatsapp feed ) wat ik zo gaaf vond. Dat is zeker niet wat ik aantrof toen ik klikte op de door mij geplaatste link - niet verkeerd, maar zeker niet de vibe die ik zocht.
Terwijl ik als enig voorziene persoon aan tafel (1 gave gang was voldoende geweest) voor achteraf gezien een vier persoons 3 gangen
diner aan het preppen was ? (dingen die echt aangepakt moesten worden + de dingen die ik vandaag tegenkwam en waar ik echt zin in had - koelkast wordt zo niet leger).
Dan nog zonder "fromage ou dessert ?"

Ik wil die gave intro opnieuw horen !
Is er een manier om te zien waar ik op Soundcloud via mijn oortjes eerder vanavond zo van genoot ? (via mijn iPhoneX en Airpods)

(@Mods hoop dat dit niet naar irritatiepuntje van de dag verplaatst wordt)

Laatst bewerkt:

Deadwing

Wijs gebruiker

Deze maandag Se7en weer in de bios gezien. Dertig jaar geleden al gezien toen de film net uit was. Ik vond het nog steeds een overweldigende ervaring. Je moet er alleen niet met een date naar toe gaan, zeker niet als ze een beetje mollig is en dat was mijn vriendin toen. Haar maag draaide om toen ze het eerste slachtoffer zag..Toen was er nog nauwelijks internet dus kon je nog met excuses wegkomen dat je niet wist wat voor film het was.. :grin:

Opmerkelijk vond ik dat de zaal vrij vol was. Blijft een klassieker voor mij.

Bovenaan