Wat luister je nu?

Proxima

Badass junkie

Sinds enige tijd gebruik ik YouTube Music, en aan de hand van de nummers die je goed vindt kan je dan je playlist laten aanvullen met alternatieven die je mogelijk ook goed zou vinden.

In tegenstelling tot Spotify krijg ik met YouTube Music regelmatig wel onbekende alternatieven die ik kan waarderen.

Proxima

Badass junkie
Mooi om te zien dat er ook een muziek-thread is, want ik kan iets niet vinden. Weet iemand wat het originele nummer is van het refrein (00:47)?

Is dit niet gewoon van Big B en compagnons zelf?

Wellicht geïnspireerd door de gelijkende sfeer van nummers uit de jaren 80 en 90?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Dit al eens gezien?!

Grootste drum talent op moment. Ik was al volger en fan vanaf dat ze peuter was.

Hier was ze "al" 10 jaar maar drumde al 7 jaar.
Nu is ze 16 en zoek maar op youtube naar Yoyoka Soma drum covers. (Dan vooral die van Les Zeppelin! )
💪😍❤️

Zanza

DF-koning

The Stranglers - Golden Brown​

Dit werd grijs gedraaid in de afkick klinieken ,Golden brown voor de bruin junks
Mooie aan deze is dat het een driekwartsmaat heeft, maar in het instrumentele stuk, waarmee ie begint en telkens als soort van refrein herhaalt, elke 4e maat een vierkwartsmaat invoegt

SoulAssassins

Badass junkie
Mooie aan deze is dat het een driekwartsmaat heeft, maar in het instrumentele stuk, waarmee ie begint en telkens als soort van refrein herhaalt, elke 4e maat een vierkwartsmaat invoegt
De pianist hebben ze nooit na kunnen doen.
Het lijkt zo simpel maar is echt kunst,het is ook een tijdloos nummer die door bruin junks geassocieerd werd met het gebruik van bruin.
Every time just like a lost.

Casrus

DF-koning

Misschien dat er ook wat Palestijnse musicals kunnen worden geschreven en verfilmd?

Misschien winnen ze dan déze keer wel?

Misschien een soort Palestijnse Hello Dolly?

Hoofdrol Sofia Boutella (The Mummy 2017) (of als die niet kan zingen Leila K.) en een clueless African American Kanye West en bijrollen voor Snoop Dog en Flavor Flav.

Een plotlijn met exploderende mobieltjes en heimelijk opdrinken wijn uit de Golan Hoogte.

Lemmy

Badass junkie
Het eerste album van Ministry, dat verscheen in 1986, lijkt totaal niet op hun latere werk en ik vind het geweldig:

Fans van The Cure zullen dit ook wel goed vinden.

Deadwing

Wijs gebruiker
Het eerste album van Ministry, dat verscheen in 1986, lijkt totaal niet op hun latere werk en ik vind het geweldig:

Fans van The Cure zullen dit ook wel goed vinden.
Hmmm. The Cure is een van mijn favoriete bands. Ik ga dit album beluisteren.

Bovenaan