Is dit niet gewoon van Big B en compagnons zelf?Mooi om te zien dat er ook een muziek-thread is, want ik kan iets niet vinden. Weet iemand wat het originele nummer is van het refrein (00:47)?
Ben er met wat hulp achter gekomen 😜. Het ging om 'The safety dance - Men without hats'Is dit niet gewoon van Big B en compagnons zelf?
Wellicht geïnspireerd door de gelijkende sfeer van nummers uit de jaren 80 en 90?
Mooie aan deze is dat het een driekwartsmaat heeft, maar in het instrumentele stuk, waarmee ie begint en telkens als soort van refrein herhaalt, elke 4e maat een vierkwartsmaat invoegt
The Stranglers - Golden Brown
Dit werd grijs gedraaid in de afkick klinieken ,Golden brown voor de bruin junks
De pianist hebben ze nooit na kunnen doen.Mooie aan deze is dat het een driekwartsmaat heeft, maar in het instrumentele stuk, waarmee ie begint en telkens als soort van refrein herhaalt, elke 4e maat een vierkwartsmaat invoegt
Hmmm. The Cure is een van mijn favoriete bands. Ik ga dit album beluisteren.Het eerste album van Ministry, dat verscheen in 1986, lijkt totaal niet op hun latere werk en ik vind het geweldig:
Fans van The Cure zullen dit ook wel goed vinden.