Wat luister je nu?

Lemmy

Badass junkie

Net even wat anders dan Tubthumper he haha. Maar ik kan het eigenlijk best wel nog hebben. Een écht anarchistische band ook.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Grappig dat ook het internet archive kan worden gedeeld (de media) al kan je het t beste even een paar minuutjes laten bufferen zodat je geen haperingen hebt. Kan er ook aan liggen dat mijn bereik hier zeer slecht is.
Anyway enjoy the golden olden Smack my bitch up 😉

Lemmy

Badass junkie

Ja, ik vind Barman een lul. Maar wat een muzikaal talent. Ik hoop DEUS toch wel eens live te kunnen aanschouwen ooit.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Roadtripje met de moeder. Throwback naar een cassettebandje dat we van mijn beste vriendinnetje kregen in groep 7 en grijs draaiden in de auto 😎

Deadwing

Wijs gebruiker
Heeft er hier iemand Alice In Chains met Layne nog live gezien? :thinking:
Yep. Ahoy 1993 met een erg dronken/high Layne..en toch waren ze geweldig. Gedenkwaardig optreden.

in het begin van het concert gooide Layne een fles in het publiek en een vrouw kreeg die op haar hoofd. Ik stond niet heel ver van haar vandaan.

Lemmy

Badass junkie
Yep. Ahoy 1993 met een erg dronken/high Layne..en toch waren ze geweldig. Gedenkwaardig optreden.

Dat kan me goed voorstellen ja. :fearscream:

Wat vind je van Duval? Zelf doet hij me niks, hij klinkt als een goedkope imitator van een tributeband. Heb een paar nummers met hem beluisterd en dat was het.

De eerste twee soloalbums van Jerry Cantrell zijn geweldig.

Deadwing

Wijs gebruiker
Dat kan me goed voorstellen ja. :fearscream:

Wat vind je van Duval? Zelf doet hij me niks, hij klinkt als een goedkope imitator van een tributeband. Heb een paar nummers met hem beluisterd en dat was het.

De eerste twee soloalbums van Jerry Cantrell zijn geweldig.
Ben ook niet zo kapot van die Duval. Ergens niet zijn schuld. Lane Staley was niet te vervangen.

ik ken zijn solo werk niet zo goed, maar wat ik heb gehoord van Jerry is idd erg goed. De echte duistere kant van AIC leek en lijkt toch vooral van hem te komen.

Bovenaan