Deze is wel heel vet, dit zijn precies de sets die ik zoek 🙏
Ken je deze hier onder? Als je weer lsd hebt gehad dan moet je die eens luisteren.
Mwah is niet mijn ding qua soort tonen/beats. Niet slecht hoor maar tis het niet voor mij. 😜
Deze is wel heel vet, dit zijn precies de sets die ik zoek 🙏
Ahh, ik ben bij een editie van Stoor geweest waar zij ook onderdeel van het optreden was.JakoJako Modular live set @ Atonal
Dit is toch echt een muzikaal hoogstandje🥵
Live improvisatie in experimentele techno.
Aah daar had ik echt bij willen zijn! Maar nog beter zou zijn met WSNWG LIVE 😍😍Ahh, ik ben bij een editie van Stoor geweest waar zij ook onderdeel van het optreden was.
Yep. Ahoy 1993 met een erg dronken/high Layne..en toch waren ze geweldig. Gedenkwaardig optreden.Heeft er hier iemand Alice In Chains met Layne nog live gezien?![]()
Yep. Ahoy 1993 met een erg dronken/high Layne..en toch waren ze geweldig. Gedenkwaardig optreden.
Ben ook niet zo kapot van die Duval. Ergens niet zijn schuld. Lane Staley was niet te vervangen.Dat kan me goed voorstellen ja.
Wat vind je van Duval? Zelf doet hij me niks, hij klinkt als een goedkope imitator van een tributeband. Heb een paar nummers met hem beluisterd en dat was het.
De eerste twee soloalbums van Jerry Cantrell zijn geweldig.