Wat luister je nu?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kate Bush

-spaceman-

Badass junkie
Hotflush presents Space & Time

VERUIT HET BESTE ALBUM WAT IK KEN!!! :hearteyes:

1. Jazzsteppa - 'One'
2. Vaccine - Fever
3. Scuba - Out There
4. Boxcutter - Philly
5. Intex Systems - DS4
6. Scuba - Inmost
7. Elemental - Raw Material
8. Toasty - The Knowledge (Vex'd Mix 2)
9. Gravious - Subterfuge
10. Boxcutter - Infraviolet
11. Slaughter Mob - No Big Deal
12. Vaccine - Wishful Thinking VIP
13. Toasty - Angel (Si Begg remix)
14. Elemental - Sparkle (Boxcutter remix)

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Buckethead - Soothsayer

Meesterlijke gitarist/multi-instrumentalist en tegelijkertijd misschien ook wel de vaagste gitarist die er rondloopt. En jammer genoeg voor veel mensen onbekend.

drain bamage

Badass junkie
inderdaad, ik ben trouwens wel van mening dat je maar weer Alice in Chains moet gaan luisteren :P ...man in the box! :grin:

Apocalyptica - Somewhere Around Nothing

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
drain bamage zei:
inderdaad, ik ben trouwens wel van mening dat je maar weer Alice in Chains moet gaan luisteren :P ...man in the box! :grin:

Je hebt helemaal gelijk, heb al een poosje geen AiC meer geluisterd. Ik geloof dat ze trouwens in 2009 met een nieuw album komen met William Duvall als leadzanger, ik ben enigszins sceptisch maar toch benieuwd. Tot die tijd Dirt nóg maar eens grijsdraaien.

Nu: Guns N' Roses - Prostitute van het nieuwe album Chinese Democracy dat me niet tegenvalt. Mag ook wel aangezien ze ( en dan voornamelijk Axl Rose) er de afgelopen 14 jaar mee bezig zijn geweest.

drain bamage

Badass junkie
Man_in_the_Box zei:
drain bamage zei:

Je hebt helemaal gelijk, heb al een poosje geen AiC meer geluisterd. Ik geloof dat ze trouwens in 2009 met een nieuw album komen met William Duvall als leadzanger, ik ben enigszins sceptisch maar toch benieuwd. Tot die tijd Dirt nóg maar eens grijsdraaien.

Nu: Guns N' Roses - Prostitute van het nieuwe album Chinese Democracy dat me niet tegenvalt. Mag ook wel aangezien ze ( en dan voornamelijk Axl Rose) er de afgelopen 14 jaar mee bezig zijn geweest.

Ik heb het nieuwe gnr zaterdag geluister, begin was lekker waarna het inzakte...tegenvaller dus, binnenkort nog maar ff aandachtiger luisteren.
AiC in 2006 nog gezien met Duvall op de vocalen, viel niet echt tegen maar het is geen Layne, lekker depri is Duvall niet althans zo oogt hij allerminst, ik ben toch wel benieuwd naar dat nieuwe album, thans for the tip btw. :rock:

edit: Oomph! - Keine Luft Mehr

Bovenaan