RSW zei:Colour Haze - Motormind
Je hebt helemaal gelijk, heb al een poosje geen AiC meer geluisterd. Ik geloof dat ze trouwens in 2009 met een nieuw album komen met William Duvall als leadzanger, ik ben enigszins sceptisch maar toch benieuwd. Tot die tijd Dirt nóg maar eens grijsdraaien.drain bamage zei:inderdaad, ik ben trouwens wel van mening dat je maar weer Alice in Chains moet gaan luisteren :P ...man in the box!![]()
Apocalyptica - Somewhere Around Nothing
Man_in_the_Box zei:Je hebt helemaal gelijk, heb al een poosje geen AiC meer geluisterd. Ik geloof dat ze trouwens in 2009 met een nieuw album komen met William Duvall als leadzanger, ik ben enigszins sceptisch maar toch benieuwd. Tot die tijd Dirt nóg maar eens grijsdraaien.drain bamage zei:inderdaad, ik ben trouwens wel van mening dat je maar weer Alice in Chains moet gaan luisteren :P ...man in the box!![]()
Apocalyptica - Somewhere Around Nothing
Nu: Guns N' Roses - Prostitute van het nieuwe album Chinese Democracy dat me niet tegenvalt. Mag ook wel aangezien ze ( en dan voornamelijk Axl Rose) er de afgelopen 14 jaar mee bezig zijn geweest.