Wat luister je nu?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
acidboy zei:
Echt, dit is omgericht gedrag, dat weet ik.

Maar kanker eens op met die zieke verknipte kuthardcore, dat is geen muziek, dat zal het nooit worden en iedereen die ook maar enigszins denkt dat het dat wel is, moet oprotten.

Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens hoor... De tijd dat ik dagelijks naar luisterde, heb ik inmiddels ook wel ver achter me liggen, maar deze bijvoorbeeld vind ik toch nog altijd echt een geweldige stamper:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gN1JjooXv08&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gN1JjooXv08&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Andrew

Badass junkie

Gemini

Badass junkie
Live dvd van Fleetwood Mac. Ge-wel-dig! Momenteel staat Go Your Own Way op, dat is dan weer een beetje jammer, in vergelijking tot de rest van de dvd.

Dikkop

Belezen gebruiker
acidboy zei:

Maar kanker eens op met die zieke verknipte kuthardcore, dat is geen muziek, dat zal het nooit worden en iedereen die ook maar enigszins denkt dat het dat wel is, moet oprotten.

Someone's got a temper
:rolleyes:
Nog eentje dan, om het af te leren :flushed:
Hardcore leeft!

Andrew

Badass junkie
Dikkop zei:
acidboy zei:

Someone's got a temper
:rolleyes:
Nog eentje dan, om het af te leren :flushed:
Hardcore leeft!
Nee, nepmuziek moet neer.

Eric Clapton - Tears in Heaven

Andrew

Badass junkie
Immo zei:
Andrew zei:

Eric Clapton - Tears in Heaven

Nee van dat emo nummer word je vrolijk wou je zeggen.
Liever een ''emo nummer'' zoals Tears in Heaven dan zo'n BOEMBOEMEJTKEJGKLRJROPGJROPGJROPGR klote nummer.

Trouwens dat je Eric Clapton emo noemt is echt godslastering, bah! :kots:

Dikkop

Belezen gebruiker
Andrew zei:

Jou "Nee" slaat op?
En verder vind ik dit maar kinderachtig gedrag..
Hardcore is wel degelijk muziek, muziek terug van weggeweest en groeiende, get over it.
Don't like? Don't listen!

OT:
:rock:

Andrew

Badass junkie
Dikkop zei:
Andrew zei:

Jou "Nee" slaat op?
En verder vind ik dit maar kinderachtig gedrag..
Hardcore is wel degelijk muziek, muziek terug van weggeweest en groeiende, get over it.
Don't like? Don't listen!

OT:
L2foTTjtuqM
:rock:
Die nee slaat op dat 'somebody's got a bad temper' o.i.d.
Muziek word gemaakt door instrumenten, niet door machines.

endor

Badass junkie
Och , ieder zijn stijl toch?
En niet beginnen kakken op wat andere mensen goede muziek vinden.
Goede muziek bestaat niet , alleen een bepaalde smaak voor muziek bestaat.

Dikkop

Belezen gebruiker
Andrew zei:
Die nee slaat op dat 'somebody's got a bad temper' o.i.d.

En dat, beste knul, is dus niet waar.
Dat jij muziek gemaakt met instrumenten mooier vind, is jou mening.
Ook vond ik toch wel degelijk dat Acidboy zijn "temper" aardig toonde.
Beetje met kanker schelden omdat iemand anders van andere muziek houdt..

Niet alles op deze wereld is zoals jij het wilt.
/cry

[youtube]6lIT-NBUd9E[/youtube]

Andrew

Badass junkie
Muziek gaat om emotie, gecompliceerde composities, gevoel dat je in de lyrics kan leggen, je verhaal neerzetten. Dan ben ik benieuwd wat de beste man uit jouw youtube filmpjes probeert te vertellen.

Led Zeppelin - Stairway to Heaven

Dikkop

Belezen gebruiker
Andrew zei:
Muziek gaat om emotie, gecompliceerde composities, gevoel dat je in de lyrics kan leggen, je verhaal neerzetten. Dan ben ik benieuwd wat de beste man uit jouw youtube filmpjes probeert te vertellen.

Nee.. Jij vind muziek met emotie erin mooi, jij houd van gecompliceerde composities. Er zit ook gevoel in de lyrics van hardcore, misschien niet het gevoel dat jij wilt in jou muziek, maar dat is een heel ander verhaal.

Leer er toch eens mee leven dat smaken verschillen, de wereld zou saai zijn als iedereen naar hetzelfde zou luisteren.

voor de verandering :)

Andrew

Badass junkie
Dikkop zei:
Andrew zei:

Nee.. Jij vind muziek met emotie erin mooi, jij houd van gecompliceerde composities. Er zit ook gevoel in de lyrics van hardcore, misschien niet het gevoel dat jij wilt in jou muziek, maar dat is een heel ander verhaal.

Leer er toch eens mee leven dat smaken verschillen, de wereld zou saai zijn als iedereen naar hetzelfde zou luisteren.

voor de verandering :)
De wereld zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde zou luisteren, dan kon ik mensen zoals jij niet uitlachen.

Corrosion of Conformity - Clean my Wounds

drain bamage

Badass junkie
in navolging van oompje:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZjO1anQtVZM&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZjO1anQtVZM&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dikkop

Belezen gebruiker
Andrew zei:
De wereld zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde zou luisteren, dan kon ik mensen zoals jij niet uitlachen.

Corrosion of Conformity - Clean my Wounds

Oké knul, zoals jij het wilt.
En toch is hardcore muziek , dat is een feit, in dat opzicht doet jou mening er niet toe. :wink:
End of discussion

Oom Klaas

Badass junkie
'k Zou het liefste hardcore ook geen muziek noemen,
maar helaas is het wel het geval.

mu·ziek de; v 1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van (de schoonheid van) dat geluid zelf

Schoonheid van staat niet voor niets tussen haakjes.
En onder instrumenten valt ook een pc, het is een instrument bij muziek om het geluid voort te brengen.

Over of het smaak heeft of niet waag ik me niet aan,
die discussies lopen toch op niets uit.

Dus boards of canada bijvoorbeeld is ook geen muziek?
Die uitspraak had ik niet van jou verwacht, jammerlijk.

Bovenaan