Ging het dat maar en nam het die mensen dan maar met zich mee...Lauu zei:is het je smaak niet? negeer het dan...ga er niet over door bleren...het gaat toch niet weg...
acidboy zei:Echt, dit is omgericht gedrag, dat weet ik.
Maar kanker eens op met die zieke verknipte kuthardcore, dat is geen muziek, dat zal het nooit worden en iedereen die ook maar enigszins denkt dat het dat wel is, moet oprotten.
acidboy zei:Echt, dit is omgericht gedrag, dat weet ik.
Maar kanker eens op met die zieke verknipte kuthardcore, dat is geen muziek, dat zal het nooit worden en iedereen die ook maar enigszins denkt dat het dat wel is, moet oprotten.
Nee, nepmuziek moet neer.Dikkop zei:acidboy zei:Echt, dit is omgericht gedrag, dat weet ik.
Someone's got a temper
![]()
Nog eentje dan, om het af te leren![]()
Hardcore leeft!
Andrew zei:Nee, nepmuziek moet neer.
Eric Clapton - Tears in Heaven
Liever een ''emo nummer'' zoals Tears in Heaven dan zo'n BOEMBOEMEJTKEJGKLRJROPGJROPGJROPGR klote nummer.Immo zei:Andrew zei:Nee, nepmuziek moet neer.
Eric Clapton - Tears in Heaven
Nee van dat emo nummer word je vrolijk wou je zeggen.

Andrew zei:Nee, nepmuziek moet neer.

Alsof vrolijk worden het criterium is om kwaliteit van muziek te bepalen.Immo zei:Nee van dat emo nummer word je vrolijk wou je zeggen.
Die nee slaat op dat 'somebody's got a bad temper' o.i.d.Dikkop zei:Andrew zei:Nee, nepmuziek moet neer.
Jou "Nee" slaat op?
En verder vind ik dit maar kinderachtig gedrag..
Hardcore is wel degelijk muziek, muziek terug van weggeweest en groeiende, get over it.
Don't like? Don't listen!
OT:
L2foTTjtuqM
![]()
ExceptionalInsight zei:Alsof vrolijk worden het criterium is om kwaliteit van muziek te bepalen.Immo zei:Nee van dat emo nummer word je vrolijk wou je zeggen.
Bullshit. Goede muziek bestaat wel degelijk, het kan hooguit je smaak niet zijn.endor zei:Goede muziek bestaat niet , alleen een bepaalde smaak voor muziek bestaat.
Het had dus niets te maken met hetgeen waar je op reageerde. Zeg dat er dan even bij (:Immo zei:Dat is zeker het criterium niet, ik zeg alleen maar dat je niet vrolijk word van die deprimerende muziek.
ExceptionalInsight zei:Bullshit. Goede muziek bestaat wel degelijk, het kan hooguit je smaak niet zijn.endor zei:Goede muziek bestaat niet , alleen een bepaalde smaak voor muziek bestaat.
Meestal niet, nee.endor zei:Maar als het je smaak niet is , vind je het ook niet goed hé.
Andrew zei:Die nee slaat op dat 'somebody's got a bad temper' o.i.d.
Muziek word gemaakt door instrumenten, niet door machines.
Andrew zei:Muziek gaat om emotie, gecompliceerde composities, gevoel dat je in de lyrics kan leggen, je verhaal neerzetten. Dan ben ik benieuwd wat de beste man uit jouw youtube filmpjes probeert te vertellen.
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
De wereld zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde zou luisteren, dan kon ik mensen zoals jij niet uitlachen.Dikkop zei:Andrew zei:Muziek gaat om emotie, gecompliceerde composities, gevoel dat je in de lyrics kan leggen, je verhaal neerzetten. Dan ben ik benieuwd wat de beste man uit jouw youtube filmpjes probeert te vertellen.
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Nee.. Jij vind muziek met emotie erin mooi, jij houd van gecompliceerde composities. Er zit ook gevoel in de lyrics van hardcore, misschien niet het gevoel dat jij wilt in jou muziek, maar dat is een heel ander verhaal.
Leer er toch eens mee leven dat smaken verschillen, de wereld zou saai zijn als iedereen naar hetzelfde zou luisteren.
voor de verandering![]()
ik doe met je meeOom Klaas zei:
Als ode aan het cijfer dan deze pagina
Andrew zei:De wereld zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde zou luisteren, dan kon ik mensen zoals jij niet uitlachen.
Corrosion of Conformity - Clean my Wounds
mu·ziek de; v 1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van (de schoonheid van) dat geluid zelf
Muziek word gemaakt door instrumenten, niet door machines.