Wat luister je nu?

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Hey, heb je m'n reactie niet gelezen? Wat vind je van die cover overigens?

Ik moet toegeven dat KISS en de haat tegen grunge in een songtekst te noemen een van mijn meer brilliante ingevingen was. Net zoals Hey Hey, My My in de versie van Oasis te posten. Maar dat heeft weeral niemand opgemerkt. :grin:

Voor Andrew. :beer:

Misschien moet je Wire gaan luisteren, Rabbithole. :rock:

En geef mij ook maar de jaren '70. Zoals Wire. De goeie KISS is ook van de jaren '70 overigens. :P

Ja heb je reactie wel gelezen, en gepost! :) Die cover is wel redelijk, alleen ik vind dat Liam Gallagher aan het eind van de zin een beetje te lang doorzingt (als je begrijpt wat ik bedoel :P ), waardoor ik het weer erg vind afwijken van het origineel.

Ik luister de laatste tijd heel veel Harvest Moon, een heel rustig album van Neil Young maar echt heerlijk om rustig op te hebben staan. :hearteyes: Ben echt zo jaloers op m'n ouders, die hebben 'm meerdere malen live gezien.

Misschien moet ik maar eens naar Wire gaan luisteren ja, klinkt veelbelovend als ik jou zo hoor. :)

W.F.L.

Badass junkie
Ik hou wel van sommige jaren '80 dingetjes overigens.

Zoals dit. :hearteyes: Een van de betere.

In die cover van Hey Hey My My is het Noel die zingt overigens, niet Liam. Jezus, ben ik blij dat ik ze nog live heb kunnen zien. :openmouth: Is dan ook m'n favoriete groep. :beer:

En van Wire moet je gewoon Pink Flag downloaden, de hele plaat. :hearteyes: :hearteyes: Wat 'n LP.

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:

Ik moet toegeven dat KISS en de haat tegen grunge in een songtekst te noemen een van mijn meer brilliante ingevingen was. Net zoals Hey Hey, My My in de versie van Oasis te posten. Maar dat heeft weeral niemand opgemerkt. :grin:

En geef mij ook maar de jaren '70. Zoals Wire. De goeie KISS is ook van de jaren '70 overigens. :P
KISS zijn/is(?) sneu. Toen ik ze zag voor het eerst was ik een beetje geshockeerd (als meisje van 8 was dat heel wat) en vond ik ze heel cool met die gezichten en dat ze hun tong zo ver uit konden steken maar op het moment dat ze begonnen met zingen haakte ik af. What the hell?
Dos je je zo uit om ballads te zingen?
Echt serieus, doe heel stoer met je gitaar en je schmink maar serieus rocken ho maar.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik hou wel van sommige jaren '80 dingetjes overigens.

Zoals dit. :hearteyes: Een van de betere.

In die cover van Hey Hey My My is het Noel die zingt overigens, niet Liam. Jezus, ben ik blij dat ik ze nog live heb kunnen zien. :openmouth: Is dan ook m'n favoriete groep. :beer:

En van Wire moet je gewoon Pink Flag downloaden, de hele plaat. :hearteyes: :hearteyes: Wat 'n LP.

Ik maak maar een paar uitzonderingen voor de jaren '80, onder andere Huey Lewis and the News, maar ik blijf toch geen fan van de synthesizer-sound. David Bowie vind ik bijvoorbeeld wel weer een held, geniale teksten enzo, maar zelfs zijn muziek vind ik niet lekker in het gehoor liggen.

Neil Young luister ik echt al m'n hele leven naar (Farmer John was m'n lievelingsnummer als klein meisje :grin: ), en gaat nooit vervelen.

Zal Pink Flag binnenkort even downloaden, thanks voor de tip! :)

OT: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Andrew

Badass junkie
Drientje zei:
W.F.L. zei:

KISS zijn/is(?) sneu. Toen ik ze zag voor het eerst was ik een beetje geshockeerd (als meisje van 8 was dat heel wat) en vond ik ze heel cool met die gezichten en dat ze hun tong zo ver uit konden steken maar op het moment dat ze begonnen met zingen haakte ik af. What the hell?
Dos je je zo uit om ballads te zingen?
Echt serieus, doe heel stoer met je gitaar en je schmink maar serieus rocken ho maar.

Nou nou nou, de ballads zijn juist mooi! Beth vooral! Hoewel ik toch liever Strutter en Love Gun enzo hoor dan de ballads!

W.F.L.

Badass junkie
verneukeratief zei:
Een van de weinige nummers die ik wel kon waarderen van die druktemakers:

Whatever

Je stelt me teleur man. :grin: Maar het is inderdaad een geniaal nummer!! :hearteyes: Een van de vele :grin:

En ik ben ook niet zo'n grote KISS-fan hoor. Ik vind ze zelfs sellouts. Ik heb ze wel live gezien, en ik moet toegeven dat het echt wel een vette show was, zelfs als je niet van hun muziek houdt. Ongelofelijk. :openmouth: En ouwe KISS zijn geen ballads, gewoon hard rock. Daarna ging het inderdaad wel een rare kant op ja. :P

Ik heb trouwens ook een hekel aan Bowie uit de jaren '80. De Let's Dance-periode dus. Z'n platen van '69 tot '79 zijn echt meesterlijk. :hearteyes: Met als hoogtepunt de Ziggy Stardust tijd. :grin: :rock:

Nu: David Bowie - Suffragette City

Elohtibbar

Badass junkie
Nouuuuuu bij de gedachte aan anale verwoesting van Sim2 moet ik weer aan die vieze vieze VIEZE foto denken!! :(

*roept om praatgroepje*

Deranged

Badass junkie

Bovenaan