Wat luister je nu?

Dopezilla

Badass junkie
@Oom Klaas
Wordt The Incident pas goed na het eerste half uur ofzo? Na iets van 30 minuten zette ik het teleurgesteld en chagrijnig af. :(

Oom Klaas

Badass junkie
Dopezilla zei:
@Oom Klaas
Wordt The Incident pas goed na het eerste half uur ofzo? Na iets van 30 minuten zette ik het teleurgesteld en chagrijnig af. :(

Dan kan ik jou echt niet begrijpen, alhoewel je eerst het album moet af luisteren voordat je een redelijk onderbouwde mening kan presenteren :)

Dopezilla

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Dopezilla zei:
@Oom Klaas

Dan kan ik jou echt niet begrijpen, alhoewel je eerst het album moet af luisteren voordat je een redelijk onderbouwde mening kan presenteren :)
De eerste dertig minuten bevatten geen energie, geen emotie, en niet de woede en walging die het probeert uit te beelden.
En ik mis melodie.

Maar inderdaad, ik moet wel het hele album afluisteren.

drain bamage

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Dopezilla zei:
@Oom Klaas

Meestal wel het geval met PT, ik kon Fear Of A Blank Planet de eerste keer ook niet zo waarderen maar nu is het toch wel uitgegroeid tot 1 van m'n lievelingetjes! :hearteyes:
Ik ben ook nog niet helemaal into The Incident maar ik geloof dat dat mettertijd wel komt. :rock:
En oh ja, Genesis is een kutband!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Roosbeef - Ze Willen Wel Je Hond Aaien, Maar Niet Met Je Praten

Oom Klaas

Badass junkie
drain bamage zei:
Oom Klaas zei:
Dopezilla zei:
@Oom Klaas

Meestal wel het geval met PT, ik kon Fear Of A Blank Planet de eerste keer ook niet zo waarderen maar nu is het toch wel uitgegroeid tot 1 van m'n lievelingetjes! :hearteyes:
Ik ben ook nog niet helemaal into The Incident maar ik geloof dat dat mettertijd wel komt. :rock:
En oh ja, Genesis is een kutband!

Mag je van mij zeggen hoor, maar vooral de eerste paar albums vind ik heerlijke prog rock en 't zijn geniale muziekmakers.

Oom Klaas

Badass junkie
Dopezilla zei:
Oom Klaas zei:
Dopezilla zei:
@Oom Klaas

De eerste dertig minuten bevatten geen energie, geen emotie, en niet de woede en walging die het probeert uit te beelden.
En ik mis melodie.

Maar inderdaad, ik moet wel het hele album afluisteren.

Precies wat jij het niet vind, vind ik het wel :P

Maar misschien zie/voel je het niet omdat het deze keer zo ontzettend strak in elkaar is gezet dat het bijna zo perfect is dat de emoties er moeilijk uit te halen zijn?

Patty Brard

Experimenterende gebruiker
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nTuJvFLjgZQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nTuJvFLjgZQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

drain bamage

Badass junkie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D6GNJTY8jm4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D6GNJTY8jm4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Oh, if I could only get some sleep
creeky noises make my skin creep... I need to get some sleep

Bovenaan