Dopezilla zei:@Oom Klaas
Wordt The Incident pas goed na het eerste half uur ofzo? Na iets van 30 minuten zette ik het teleurgesteld en chagrijnig af.![]()
De eerste dertig minuten bevatten geen energie, geen emotie, en niet de woede en walging die het probeert uit te beelden.Oom Klaas zei:Dopezilla zei:@Oom Klaas
Wordt The Incident pas goed na het eerste half uur ofzo? Na iets van 30 minuten zette ik het teleurgesteld en chagrijnig af.![]()
Dan kan ik jou echt niet begrijpen, alhoewel je eerst het album moet af luisteren voordat je een redelijk onderbouwde mening kan presenteren![]()
Meestal wel het geval met PT, ik kon Fear Of A Blank Planet de eerste keer ook niet zo waarderen maar nu is het toch wel uitgegroeid tot 1 van m'n lievelingetjes!Oom Klaas zei:Dopezilla zei:@Oom Klaas
Dan kan ik jou echt niet begrijpen, alhoewel je eerst het album moet af luisteren voordat je een redelijk onderbouwde mening kan presenteren![]()
die stuurde iemand mij gisteren toevallig,best goed!Marla Singer zei:Roosbeef - Ze Willen Wel Je Hond Aaien, Maar Niet Met Je Praten
![]()
drain bamage zei:Meestal wel het geval met PT, ik kon Fear Of A Blank Planet de eerste keer ook niet zo waarderen maar nu is het toch wel uitgegroeid tot 1 van m'n lievelingetjes!Oom Klaas zei:Dopezilla zei:@Oom Klaas
![]()
Ik ben ook nog niet helemaal into The Incident maar ik geloof dat dat mettertijd wel komt.![]()
En oh ja, Genesis is een kutband!
Dopezilla zei:De eerste dertig minuten bevatten geen energie, geen emotie, en niet de woede en walging die het probeert uit te beelden.Oom Klaas zei:Dopezilla zei:@Oom Klaas
En ik mis melodie.
Maar inderdaad, ik moet wel het hele album afluisteren.
Oom Klaas zei:
Fixed.cropp zei: