Vet.Dopezilla zei:
ragnarok zei:
ragnarok zei:-nevermind-
Zeker weten? De versie die ik op had staan kwam gewoon van de Blackbox release, en hij staat gewoon als Butterfly getagged.Rabbithole zei:Al heet het nummer wel "Butterfly V.I.P." en geen "butterfly" zoals boven het filmpje staat.![]()
Dopezilla zei:Zeker weten? De versie die ik op had staan kwam gewoon van de Blackbox release, en hij staat gewoon als Butterfly getagged.Rabbithole zei:Al heet het nummer wel "Butterfly V.I.P." en geen "butterfly" zoals boven het filmpje staat.![]()
Ik zal even langs discogs struinen.
Rabbithole zei:ragnarok zei:-nevermind-
Van Nirvana? :P
Dopezilla zei:Zeker weten? De versie die ik op had staan kwam gewoon van de Blackbox release, en hij staat gewoon als Butterfly getagged.Rabbithole zei:Al heet het nummer wel "Butterfly V.I.P." en geen "butterfly" zoals boven het filmpje staat.![]()
Ik zal even langs discogs struinen.
Edit: Neen, je hebt het fout konijn! Het is gewoon Butterfly. De V.I.P. mix zal wel van een andere EP komen. Overigens heb ik niet gecheckt of dit dezelfde versie was als die op het album toen ik het youtube filmpje invoegde, dus je kan evengoed alsnog gelijk hebben. :P
Klik.
Dopezilla zei:Ik heb trouwens van een maat gehoord dat ze live echt briljant zijn.![]()
Klinkt ondanks het tegenvallende Incantation en Nile toch als een goede dag.OnderDeEik zei:Dopezilla zei:Ik heb trouwens van een maat gehoord dat ze live echt briljant zijn.![]()
Dat hoor ik ook wel vaker. Ikzelf vond de sfeer, wat toch wel het kenmerk is van Nile, absoluut niet aanwezig. Beetje jammer.
Then again, diezelfde dag nog zat andere leuke dingen gezien (Pungent Stench, Belphegor, Behmoth, Unleashed). Die dag was dr nog wel een grotere faalhaas hoor, Incantation brook werkelijk alle saaiheidsrecords.
Ontopic:
DHC Meinhof - Like A Fire