Wat voor shag/peuk ?

joeytje

Newbie
always belgam 21 en als ie op is marlboro :)
met roltabak rol ik echt perfecte jointe en met een siga is ie altijd mislukt :(

Karsten

Experimenterende gebruiker
Arbo half zwaar is ook hele relaxte shag om te draaien, maar vind zelf Drum Original ook wel lekker

kaasbaas

Badass junkie
Toch zeker wel Fireleaf shag van Lucky Strike! En als ik dat niet bij de hand heb...Dan is Drum mijn tweede keuze.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Waar kopen jullie shag van het merk Belgam?

Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen.

Hotseflots

sjelepopi zei:

Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen.

Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak.
niet zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer :kots:

Hotseflots

Hotseflots zei:
sjelepopi zei:

Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak.
niets zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer :kots:

sjelepopi

Belezen gebruiker
Hotseflots zei:
sjelepopi zei:

niet zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer :kots:

Vandaar dat ik dus niks vond. :P

Kan iemand mij aanraden welke ik in Nederland kan kopen. En anders moet ik ff over de grens rijden.

Hotseflots

ik heb in nederland ooit die lichtblauwe drum gekocht, deze was nog wel redelijk maar ik vind belgam toch nog beter/lichter...

cropp

Badass junkie
Hislordship zei:
Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...

Ik vind het niet zo nauw komen, het is zowiezo een kwestie van smaak, ik heb het liefts halfzwaar, pallmall/van nelle/samson, javaanse jongens 3 kwart is ook lekker, maar ik vind light shag ook lekker smaken...

Met sigaretten draaien is niet écht vies, ik vind het met shag lekkerder, maar ik vind shag ook lekkerder als vaste sigaretten...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cropp zei:
Hislordship zei:
Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...

Ik vind het niet zo nauw komen,

Met sigaretten draaien is niet écht vies

Makes sense dude!

Maar je hebt gelijk, hoewel ik toch altijd voorkeur geef aan light shag.
Hoewel dit wel weer slechter schijnt te zijn?

cropp

Badass junkie
Lijkt mij juist beter, mijn `sense` is dat mijn voorkeur uit gaat naar shag, wat voor shag maakt me niet zo veel uit, omdat dat gewoon anders is en niet beter of slechter...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik snapte je volkomen:wink: Want ik deel die mening.

Maar in 1 bericht sprak je jezelf nogal tegen met die 2 uitspraken :).

Noizzee

Doe er meestal gewoon peuk in (Pall Mall groen). Af en toe koop ik wel eens een pakje shag meestal dan blauwe drum.

Noizzee

Oom Klaas zei:
da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Noizzee zei:
Oom Klaas zei:
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P

Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?

Noizzee

PepTalk zei:
Noizzee zei:
Oom Klaas zei:

Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?
Ben natuurlijk niet 100% zeker maar als hij in de tabak zou zitten zou ik het toch moeten proeven wanneer ik een jointje rook?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk ik ook. En hoewel de sigaretten fabrikanten natuurlijk niets geven om de gezondheid van hun klanten, denk ik dat de evt. menthol smaak/geurstoffen niet erg gezond kunnen/zouden zijn wanneer je het rookt.

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Zal wel afhankelijk zijn van merk. Weet niet meer bij welke het in t tabak zat.
Ik heb wel een aantal menthol jointjes gerookt. Het is leuk voor de afwisseling, maar de 2e is al minder lekker/bijzonder.

Liefst rook ik m'n jointjes met Belgom 21. Smaak is oke en volgens mij is hij ook niet zo zwaar dus ik wordt er minder duf van. Voor de afwisseling/hasj Marlboro.

sjelepopi

Belezen gebruiker
Afgelopen vrijdag belgam 21 gehaald in belgie en moet zeggen bevalt me een stuk beter dan de peuken en shag die ik tot nu toe in men jointjes heb gehad.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.

OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.

:)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.

OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.

Eer je er aangewent bent is het stukken beter:)
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper... :rolleyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
Fishhead0707 zei:

Eer je er aangewent bent is het stukken beter:)
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper... :rolleyes:

Hmm toch maar is een keer testen dan.. :smoke:

Bovenaan