sjelepopi zei:Waar kopen jullie shag van het merk Belgam?
Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen.

Hotseflots zei:sjelepopi zei:Waar kopen jullie shag van het merk Belgam?
Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen.
Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak.
niets zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer![]()
Hotseflots zei:sjelepopi zei:Waar kopen jullie shag van het merk Belgam?
Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak.
niet zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer![]()

Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...Hislordship zei:Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
cropp zei:Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...Hislordship zei:Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Ik vind het niet zo nauw komen,
Met sigaretten draaien is niet écht vies
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Noizzee zei:De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Ben natuurlijk niet 100% zeker maar als hij in de tabak zou zitten zou ik het toch moeten proeven wanneer ik een jointje rook?PepTalk zei:Noizzee zei:De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?
Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.
OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.
![]()

PepTalk zei:Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.
OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.
![]()
Eer je er aangewent bent is het stukken beter
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper...![]()