Wat voor tripper ben jij?

Qocaïne

Badass junkie
Ben je graag helemaal van de wereld, of juist niet?
Wil je alles bewust meemaken.. misschien wel niet?
Hou je van vredige trips of van hevig gestoorde trips :wink:

Duzz.. wat voor een tripper ben jij!?
Ben benieuwd!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Vredig en rustig toch wel, maar ik wil zeker nog verder gaan (met van de wereld zijn) dan ik tot nu toe gegaan ben. Ideaal was het in het bos, maar ook thuis met vooral vredige muziek en kaarsjes enz. was ideaal.

Ik wil altijd alles onthouden en denk daar ook geregeld aan tijdens het trippen, maar dat is echt moeilijk :)

Ik vind het heerlijk om het lekker over me heen te laten komen en maar te zien wat me allemaal te wachten staat.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb het liefst een trip waarin hele heftige dringen gebeuren, maar dat ik er naderhand wel over kan vertellen, dat ik het onthouden heb.

Een creatieve trip is ook leuk, om lekker te tekenen.

Skippy

Wijs gebruiker
het liefst ben ik op een verre reis, waarbij niemand me kan storen, mijn eigen fantasie wereld proberen te creeren, kwaad omtoveren in stripverhaaltjes en er zelf in meedoen, als alice in wonderland, zo wil ik trippen... verre van bewustzijn

zo zou ik me ook elke dag willen voelen

Audio Scum

Belezen gebruiker
Probeer er zo veel mogenlijk info en wijsen lessen uit te halen Bedoel de meeste naturuutlijke drugs dan (ayahusca, paddo`s, dmt (oke niet natuurlijk maar wel leerzaam) Salvia.

Bij de MDMA en Keta is het gewoon zien waar het schip strand, kan vooral bij keta soms er ver en vaag uitpakken.

A

Anonymous

Gast
Audio Scum zei:
Probeer er zo veel mogenlijk info en wijsen lessen uit te halen Bedoel de meeste naturuutlijke drugs dan (ayahusca, paddo`s, dmt (oke niet natuurlijk maar wel leerzaam) Salvia.

Bij de MDMA en Keta is het gewoon zien waar het schip strand, kan vooral bij keta soms er ver en vaag uitpakken.

DMT is wel natuurlijk, het komt zelfs voor in je hersenen. Als je droomt en net voordat je doodgaat komt er een grote hoeveelheid dmt(of 5-methoxy-..) in je hersenen vrij.

A

Anonymous

Gast
Dus mischien is de afterlife een vette dmt trip?

Haha maakt me minder bang voor de dood :P

Qocaïne

Badass junkie
Ik mag graag heftig trippen.. maar wel alles naderhand kunnen navertellen. Dus ik sluit me aan bij Baukereg.

Enne.. het liefst 's nachts wanneer heel Nederland op één oor ligt.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Skippy zei:
het liefst ben ik op een verre reis, waarbij niemand me kan storen, mijn eigen fantasie wereld proberen te creeren, kwaad omtoveren in stripverhaaltjes en er zelf in meedoen, als alice in wonderland, zo wil ik trippen... verre van bewustzijn

Aah klinkt heerlijk!! Maar elke dag; nee. Er komt gewoon teveel op je af om te verwerken.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Skippy zei:

Aah klinkt heerlijk!! Maar elke dag; nee. Er komt gewoon teveel op je af om te verwerken.
idd zeker nie iedere dag
maar zeker fijn voor regelmatig te doen

spacekonijn

Badass junkie
ik vind alles aan trippen leuk , vredig , psycho , superheftig ...

het enige wat ik kut vind is als ik me zorgen maak of meeleef met andere die het kut hebben

Mac...

Badass junkie
Trippen wil ik echt wel totaal de weg kwijt zijn. Heb mijn grens iig nog net gevonden, terwijl ik toch wel al een paar keer compleet de weg kwijt was. Daarom wil ik ook nog wel andere tripmiddelen gaan gebruiken om te kijken hoe heftig dat kan zijn. Mja weet nog niet of ik de risico's verantwoordelijk genoeg vind.

HAL9000

Newbie
Uhm, ff snel samengevat ben ik zo'n tripper; een acid tripper :P

van een ander forum:

Acid is ook by far mijn favouriete psychedelic... ik heb mooie, diepe trips meegemaakt, ongekende euforische staten, de meest mooie visuals en gedachtenkronkels maar ook trips waarbij ik mezelf tot op het bot geanalyseerd heb. Ik ben mezelf bewust geworden van bepaalde zaken die me dwars zaten en er daadwerkelijk wat mee gedaan om m'n leven positief te verbeteren. Laag voor laag heb ik m'n ego afgepeld om vervolgens de meest pure vorm van mezelf aan te treffen en daar eens een goed gesprek mee te voeren.

Terwijl ik op LSD door buiten aan het rondlopen was werd ik me ineens weer bewust van de schoonheid om me heen die je normaal gesproken niet eens meer meekrijgt omdat je vastgeroest raakt in vaste denk/gedragspatronen. Alles is na verloop van tijd vanzelfsprekend en draai je meer en meer op de automatische piloot. Dankzij acid ben ik bruut losgerukt uit m'n dagelijkse leven en ben meer gaan genieten van de 'normale' dingen om me heen zoals de natuur.

Terrible mindfucks heb ik meegemaakt...chaos en gruwelijke loops, in loops, in loops, in loops die afgewisseld werden door momenten van totale rust, zelfacceptatie, niet meer piekeren, niet meer vragen alleen 'zijn'... ik heb van momenten van totale verlichting mogen genieten nadat ik weer wegzonk in de chaos.... Ik heb hersenspinsels uit zien groeien tot enorm complexe theorien, verhalen en ideen die vervolgens uiteenspatten op het moment dat ik het probeerde te verwoorden.

Ik heb genoten van de momenten dat ik mezelf aan het vermaken was om het feit dat ik mezelf aan het vervelen was... de ultieme bezigheidstherapie

Ik heb mezelf door complete 'puzzels' heen lopen worstelen die op dat moment plaatsvonden in m'n geest en op het moment dat ik dacht dat ik alles doorhad vergat ik abrubt waar het ook al weer over ging.

Op acid heb ik genoten van muziek alsof het weer de eerste keer was dat ik desbetreffende plaat hoorde, dankzij Carbon Based Lifeforms en FSOL - Lifeforms heb ik complete psychedelische landscapes aan me voorbij zien trekken....

Ik ken ook geen enkele drug waarbij de terugkeer naar base-line zo lekker gemoedelijk gaat als bij LSD... de dagen na m'n trip ben ik vaak nog flink aan het nagenieten en heb ik een erg positieve/uplifting mood.

Voor mij persoonlijk; Acid has it all, een geweldige drug die een enorme diversiteit kent.

spacekonijn

Badass junkie
damn dat verwoord echt excact hoe ik het ook ervaar.

vooral de dagen NA lsd , helemaal jezelf vrolijk totaal niet brak of wat dan ook.
dat is toch wel een van de mooiere dingen eraan

Qocaïne zei:

Ben benieuwd!

licht era aan waar ik heen ga als ik gewoon met een groepje thuis ben bij iemand wil ik graag helemaal van de wereld zijn en keihard weg space :grin:!!
Ik wil soms alles wel bewust meemaken maar op den duur heb ik er tog scchijt aan en ga ik gewoon helemaal vaag worden !!
ik hou zeker van super vage gestoorde trips maar als je moet uit kijken ofzo als je ergens heen gaat bv. duitsland dan doe maar gewoon vredige

:sunglasses:

Qocaïne zei:

Ben benieuwd!

licht era aan waar ik heen ga als ik gewoon met een groepje thuis ben bij iemand wil ik graag helemaal van de wereld zijn en keihard weg space :grin:!!
Ik wil soms alles wel bewust meemaken maar op den duur heb ik er tog scchijt aan en ga ik gewoon helemaal vaag worden !!
ik hou zeker van super vage gestoorde trips maar als je moet uit kijken ofzo als je ergens heen gaat bv. duitsland dan doe maar gewoon vredige

:sunglasses:

Solidius

Badass junkie
Ik verkeer het liefst in een staat van euforie, een met alles, vooral muziek (Minimal Techno). 2-3 goede pillen (het liefst MDA) en 2.4 gram weed zorgen daar meestal voor.

Ook wel eens 8 pillen genomen bij een vriend thuis. Op een gegeven moment ging de beleving van realiteit volledig op in het niets, en het enigste wat ik op dat moment ervaarde waren ongeloofelijk intense / mooie closed-eye visuals. Ogen openhouden had niet echt veel zin, want m'n concentratie was ver te zoeken :wave:

Het is natuurlijk wel leuk om af en toe zo je hersens uit te wringen, maar als je een dag later niet veel meer kan herinneren van wat je allemaal hebt meegemaakt in 9 uur tijd, dan geeft dat toch een beetje zoutloze nasmaak.

westergas

Belezen gebruiker
Ik ben een beginnende tripper. Af te toe paddies dus. Vind ik op zich al bizar genoeg want ik heb altijd het idee dat het niet uitwerkt ofzo. Kan misschien niet eens maar dat weerhoud me ervan om harder te trippen, op paddos of op wat dan ook.

Misschien dat ik dat nog eens los kan laten maar tot die tijd houd ik mezelf liever een beetje in de hand...

Met mooi weer maar weer eens een zakje mexicaanse halen :mrgreen:

Barbie

Experimenterende gebruiker
Echt zo nu en dan helemaal elders...van de wereld zijn tot dat je gaat slapen vind ik toch wel 't fijnste...

Rain

Bewuste gebruiker
Ik ben een geest vernauwende trippen.. Dus geen lsd, paddo's, salvia enz..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Lekker vaag,maar niet te vaag.
Jezelf in de hand hebben,maar je halucinaties niet.
Cev's altijd welkom.
Mda vind ik wel lekker tot nu toe.
Dxm moet ik nog een kans geven,want de eerste x was niet prettig

BacingsPen

Badass junkie
mmm, dat is een goeie vraag :wink:

Ik vond van Cannabis altijd zo leuk dat je je lekker voelde, maar toch niet van de wereld was... Cannabis zorgt bij mij altijd voor dat ik meer zelf en omgevings bewust ben. Dat is ook hetgeen dat me nog steeds het meest aantrekt...

Eigenlijk vind ik het 'vage' en scheve van wiet niet eens zo byzonder. De bijbehorende euforie is nauturlijk prachtig, maar eigenlijk maakt dat De wieri vooral verslavend!

Bij paddo's vond ik het ontzettend lekker dat ik aan het denken was wat ik nooit had durven kunnen denken, en het mooist vond ik dat ik me daarbij ook nog eens heel erg alert en actief voelde! Gek genoeg had ik door paddo's het gevoel dat ik alles weer op een rijtje had. Alles was ineens weer logisch. (Over de zin en logica van het leven heb ik altijd mijn twijfels gehad.)

Ik hoop dat ik binnekort een heftige paddotrip ga meemaken... Dan kan ik een betere reactie geven :) Momenteel heb ik nog het hardst getript op wieri's :)

Bovenaan