Acid is ook by far mijn favouriete psychedelic... ik heb mooie, diepe trips meegemaakt, ongekende euforische staten, de meest mooie visuals en gedachtenkronkels maar ook trips waarbij ik mezelf tot op het bot geanalyseerd heb. Ik ben mezelf bewust geworden van bepaalde zaken die me dwars zaten en er daadwerkelijk wat mee gedaan om m'n leven positief te verbeteren. Laag voor laag heb ik m'n ego afgepeld om vervolgens de meest pure vorm van mezelf aan te treffen en daar eens een goed gesprek mee te voeren.
Terwijl ik op LSD door buiten aan het rondlopen was werd ik me ineens weer bewust van de schoonheid om me heen die je normaal gesproken niet eens meer meekrijgt omdat je vastgeroest raakt in vaste denk/gedragspatronen. Alles is na verloop van tijd vanzelfsprekend en draai je meer en meer op de automatische piloot. Dankzij acid ben ik bruut losgerukt uit m'n dagelijkse leven en ben meer gaan genieten van de 'normale' dingen om me heen zoals de natuur.
Terrible mindfucks heb ik meegemaakt...chaos en gruwelijke loops, in loops, in loops, in loops die afgewisseld werden door momenten van totale rust, zelfacceptatie, niet meer piekeren, niet meer vragen alleen 'zijn'... ik heb van momenten van totale verlichting mogen genieten nadat ik weer wegzonk in de chaos.... Ik heb hersenspinsels uit zien groeien tot enorm complexe theorien, verhalen en ideen die vervolgens uiteenspatten op het moment dat ik het probeerde te verwoorden.
Ik heb genoten van de momenten dat ik mezelf aan het vermaken was om het feit dat ik mezelf aan het vervelen was... de ultieme bezigheidstherapie
Ik heb mezelf door complete 'puzzels' heen lopen worstelen die op dat moment plaatsvonden in m'n geest en op het moment dat ik dacht dat ik alles doorhad vergat ik abrubt waar het ook al weer over ging.
Op acid heb ik genoten van muziek alsof het weer de eerste keer was dat ik desbetreffende plaat hoorde, dankzij Carbon Based Lifeforms en FSOL - Lifeforms heb ik complete psychedelische landscapes aan me voorbij zien trekken....
Ik ken ook geen enkele drug waarbij de terugkeer naar base-line zo lekker gemoedelijk gaat als bij LSD... de dagen na m'n trip ben ik vaak nog flink aan het nagenieten en heb ik een erg positieve/uplifting mood.
Voor mij persoonlijk; Acid has it all, een geweldige drug die een enorme diversiteit kent.