Wat ?

davie

Wijs gebruiker
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.

Imke

Badass junkie
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.

Die gevolgen zijn er niet altijd, en ook de grote pupillen, hangt van persoon tot persoon af.

davie

Wijs gebruiker
Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.

Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.

minn

Badass junkie
davie zei:

Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.

Hoezo persé s'ochtends? :)
Ze vinden het wel degelijk erg, ik ben dood als ze dit weten.

flash kieke

Wijs gebruiker
davie zei:

Jij zit toch wel goed fout.

davie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
davie zei:

Ik weet het niet precies. Ik had laatst van speed 2 dagen grote pupillen en dat kan bij iedereen verschillend zijn.

Dus diegene die veel gebruiken, blijven grote pupillen houden of juist niet?

Imke

Badass junkie
davie zei:
flash kieke zei:
davie zei:

Ik weet het niet precies. Ik had laatst van speed 2 dagen grote pupillen en dat kan bij iedereen verschillend zijn.

Dus diegene die veel gebruiken, blijven grote pupillen houden of juist niet?

Toen ik niet veel gebruikte, had ik geen grote pupillen.
Toen ik wel veel gebruikte, had ik geen grote pupillen.

Skippy

Wijs gebruiker
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?

heeft een op zich betere werking dan xtc, omdat ik meer geconcentreerd ben en een normaal gesprek kan voeren.
ik kan er goed mee praten, voel me goed en zeker van alles.

Wat is aan te raden om te doen?

snuiven :rolleyes: :rolleyes:

Wat is jullie lievelings bezigheid?

schrijven en feesten en veel praten, al vind ik feesten mooier op xtc.

Wat gebeurt er met jullie eetlust?

ik krijg vreselijke honger

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?

half grammetje

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?

buisje of sleutel

:wave:

minn

Badass junkie
Bedankt skippy :grin:
Hier kan ik dus nu wat mee :wink: :)

Maar waarom krijg jij honger? Ik hoor van anderen dat de eetlust juist wegvalt..

Jelle Snel

Belezen gebruiker
moet je jezelf aanleren. Als je begint zoals jullie dan zul je echt geen honger hebben waarschijnlijk en het idee alleen al om iets van vast voedsel door je keel te moeten rammen is genoeg om je te bedenken. Als ik je een advies mag geven, drink van die hero fruitdrinks enz. Zuiveldrankjes gaan er bij mij wel goed in. En als je eenmaal meer gaat gebruiken, let op: ik zeg ALS :) , dan tja, moet je gewoon proberen toch te eten. Achteraf ben je er wel blij om. Gaat je lichaam ook wat minder snel naar de terror :sunglasses:

Skippy

Wijs gebruiker
minn zei:
Bedankt skippy :grin:
Hier kan ik dus nu wat mee :wink: :)

Maar waarom krijg jij honger? Ik hoor van anderen dat de eetlust juist wegvalt..

Ik denk dat dat verschilt per persoon, en verschilt met welke speed dat je hebt.
Vooral de volgende dag of enkele uren later krijg ik zin om te eten,
maar laatst had ik wel honger maar totaal geen eetlust, hangt er dus van af wat voor speed je hebt denk.

:)

minn

Badass junkie
De eerste keer zit er goed in, dat spul is goddelijk :grin:
Net terug uit kroeg, maar slapen HO MAARRR
:grin:
vette shit gék

minn

Badass junkie
huh
ne hoor
ging om 1 uur daar weg
toen kwam ik oude bekende tegen
en om 1.45 fietse ik weg uit de stad
in mn eentje nog wel want die kolere stonede doos met die vriend van dr hadden geen zin om een pielie stukkie mee te fietsen. Grmbl.

matthijs

Badass junkie
Ohnee..sorry je hebt gelijk. Zie dat de klok van DF een uur achter loopt.

Maar waarom heb je het forum dan niet ondergepost met onzin?

minn

Badass junkie
Omdat ik daar geen zin in had. Ben in mn bedje gaan liggen, mezelf opgerold in de deken (had het de hele dag al vet koud gehad) en muziekje aan. En dan oogjes dicht en dan heeeel langzaam in slaap vallen.

berbe

Bewuste gebruiker
ik ga even doen alsof ik jouw ga het me niet afraden niet gelezen heb

blijf er gewoon vanaf voor jet weet heb jet nodig om niet in slaap te valle waar je staat
speed is gewoon een veel te fijne drug om mee te experimentere
zeker als je er een zwak voor hebt dan ga jer echt van houde en kan jer ,ni aan weerstaan

klinkt mss als een bezorgde ouder
maar het is meer een uit ervaring sprekende
ik zeg niet dat het kutspul is (ookal weet ik dat het je lichaam naar de kl*te helpt)
maar tis zooo fijn da je echt zwaaar moeite moet doen om je gebruik in de hand te houwe

davie

Wijs gebruiker
En zo begint het! Eerst een keer en dan gelijk het weekend erop weer en dan doordeweeks, ............

Lekker spul, maar zie het gewoon als een party drug. Niet elke week in de kroeg of zo, maar als je naar een party gaat en tot 8 uur of later wil doorgaan.

^_^

Bewuste gebruiker
Echt niet goed hoor in de kroeg zitten met speed. Ga dan gewoon beetje chill drinken en daarna jointje roken? En die drugs als xtc en speed gewoon op partys AF EN TOE.

minn

Badass junkie
Het was een soort van ''toeval'' dat ik gisteren speed zou nemen, eigenlijk zou de eerste keer pas volgende week zijn. Maar dan zouden ik en een vriendin het samen doen, en allebei totaal onervaren. En nu heb ik het de eerste keer geprobeerd met iemand die er al wat vanaf weet :)
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.

melissa

Wijs gebruiker
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje

minn

Badass junkie
melissa zei:
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje

maar melis, nu weet ik aan welk spul je zo verslaafd bent (geweest)
en tjsa. Ik geef je groot gelijk. Het is heerlijk, MAAR ZO FKING slecht.

minn

Badass junkie
Oh geintje. Dacht dat het speed was waar ze zo aan verknocht was. :flushed: Stomme domme ik.
Sorry melis!

Bovenaan