RoyalFluSh
Experimenterende gebruiker
Veel succes ermee =)

davie zei:Gevolgen na gebruik:
Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt.
davie zei:Gevolgen na gebruik:
Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking
Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
davie zei:Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.
Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.

davie zei:Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.
Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.
flash kieke zei:davie zei:Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.
Jij zit toch wel goed fout.
davie zei:flash kieke zei:davie zei:Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.
Jij zit toch wel goed fout.
Ik weet het niet precies. Ik had laatst van speed 2 dagen grote pupillen en dat kan bij iedereen verschillend zijn.
Dus diegene die veel gebruiken, blijven grote pupillen houden of juist niet?

minn zei:Bedankt skippy
Hier kan ik dus nu wat mee![]()
Maar waarom krijg jij honger? Ik hoor van anderen dat de eetlust juist wegvalt..
mathijs zei:Waarom ben je dan ook zo vroeg uit de kroeg weggegan?![]()
Solidius zei:Another satisfied customer![]()

Saivy zei:Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen)![]()
boels zei:Saivy zei:Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen)![]()
hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
melissa zei:boels zei:Saivy zei:Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen)![]()
hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje
minn zei:Oh geintje. Dacht dat het speed was waar ze zo aan verknocht was.Stomme domme ik.
Sorry melis!