Goed advies maar beetje laat als zij 51 minuten geleden genomen heeft. Dat is al lang opgenomen..Steek een vinger in je keel.
Ik mag niks in combinatie natuurlijk...Ze mag volgens mij deze upper ook niet nemen in combo met alle medicijnen die ze slikt.
Ja, nu wel!Doe je wel een beetje voorzichtig?
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
Gaat het wel goed met je?Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
@RooieFenix tegen wie heb je het hier? Toch niet tegen @Natozlato mag ik hopen?Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
Nee, natuurlijk niet! Dit is wat ik denk dat jullie denken...@RooieFenix tegen wie heb je het hier? Toch niet tegen @Natozlato mag ik hopen?
Hyperfocus van heb ik jou daar... Ja, alsof ik was overreden door een vrachtwagen de dagen daarna. Maar niet meer dan dat. Naast dom is het dus ook een teleurstelling...Je heb even getest of 10x de heavy dose lethal is. Blijkbaar niet.
Voelde je dan niet een zeer intens effect?
Misschien een wijze les hier uit trekken. Experimenteren met RC's als zelfmedicatie is inderdaad niet erg verstandig, dat blijkt maar weer.Nee, helemaal niet... Ik probeer alles om mijn fucking leven dragelijk te maken maar ik verneuk echt alles. Jezus zeg..
Ps hoe is het nu met je?!
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉Blijkbaar heeft het universum je al vergeven. Nu jij zelf nogIk ben wel eens op een wespennest gaan staan. Ik heb mijn semi giftige slang me eens late bijten. Een keer bijna mijn vingertop er af gezaagd. Nieuwe spullen bij het eerste gebruik meteen beschadigen is ook een traditie die er wel in zit.
Ik lijk het wel nooit te leren.
Klopt helemaal, het is pure wanhoopMisschien een wijze les hier uit trekken. Experimenteren met RC's als zelfmedicatie is inderdaad niet erg verstandig, dat blijkt maar weer.
Goed om te horen dat het weer een beetje okay met je is. Misschien wel goed om eens met iemand te gaan praten als je zo ongelukkig bent... ben je al eens bij een huisarts of psycholoog geweest met je verhaal?Tja, ik met mijn issues... Dat komt nooit meer goed maar voor nu ben ik OK
Ja, ik zit er tot over mijn oren in. Als ze dit zouden weten kom ik de isoleercel nooit meer uit... Maar dan wel lekker Haldol in mijn hol.Goed om te horen dat het weer een beetje okay met je is. Misschien wel goed om eens met iemand te gaan praten als je zo ongelukkig bent... ben je al eens bij een huisarts of psycholoog geweest met je verhaal?
Dit is de link naar de weegschaal die ik heb. https://www.bol.com/nl/p/precisie-keukenweegschaal-0-01g-t-m-200g/9200000087765698/?s2a=Ik kan me die dosis zo niet voorstellen. Bij meer dan 10mg vind ik het al erg zwaar worden lichaamelijk. Je hebt wel geluk gehad..
10mg nassaal en na 5 minuten is mijn hart 130bpm.
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal.0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Toch iets met het universum en andere plannen...Leermomentje.. 🤣😅
Ik vind wel dat je niet zo tekeer hoeft te gaan op het forum.
Fouten maken we allemaal.