Weegfout

HannekeV

Belezen gebruiker
Echt een enorme flater! Ik heb een weegfout gemaakt, een 0 teveel! Ipv 0.020 heb ik 0.20
4F-MPH afgewogen en gebruikt 😱😱😱 vanaf de eerste keer ging het al mis, geen wonder dat de zakjes zo snel leeg waren 😵

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ja weet ik, mijn eerste advies was ook om de huisartsenpost te bellen.

Ze mag volgens mij deze upper ook niet nemen in combo met alle medicijnen die ze slikt.

HannekeV

Belezen gebruiker
De keren hiervoor, stuk of 5.

Niet nu, ik had nu een klein zakje met 1g. Toen ik ging afwegen vond ik er nog erg weinig overbleef in het zakje en dat ik dus een nul gemist heb.

HannekeV

Belezen gebruiker
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...

HannekeV

Belezen gebruiker
Nee, helemaal niet... Ik probeer alles om mijn fucking leven dragelijk te maken maar ik verneuk echt alles. Jezus zeg..

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Nee joh tuurlijk denken we dat niet! Iedereen kan een fout maken toch?!

Ps hoe is het nu met je?!

HannekeV

Belezen gebruiker
Nee, dat kan niet... Dit is de overtreffende trap van dom. Niet 1 keer maar elke keer. Maar waarom ben ik nog niet dood dan? Omdat dat te makkelijk is, ik ga natuurlijk niet gemakkelijk dood. Zelfde verhaal van toen die keer dat ik 200EH insuline inspoot en er ook niks gebeurde. Ja, boze verpleegkundigen. Daar komt het op neer. Er zal altijd iemand boos op mij zijn. Onacceptabel, daar kan ik niet mee leven. FML...

Martinus

Wijs gebruiker
Je heb even getest of 10x de heavy dose lethal is. Blijkbaar niet.
Voelde je dan niet een zeer intens effect?

HannekeV

Belezen gebruiker
Je heb even getest of 10x de heavy dose lethal is. Blijkbaar niet.
Voelde je dan niet een zeer intens effect?
Hyperfocus van heb ik jou daar... Ja, alsof ik was overreden door een vrachtwagen de dagen daarna. Maar niet meer dan dat. Naast dom is het dus ook een teleurstelling...

Martinus

Wijs gebruiker
Blijkbaar heeft het universum je al vergeven. Nu jij zelf nog :) Ik ben wel eens op een wespennest gaan staan. Ik heb mijn semi giftige slang me eens late bijten. Een keer bijna mijn vingertop er af gezaagd. Nieuwe spullen bij het eerste gebruik meteen beschadigen is ook een traditie die er wel in zit.

Ik lijk het wel nooit te leren.

HannekeV

Belezen gebruiker
Blijkbaar heeft het universum je al vergeven. Nu jij zelf nog :) Ik ben wel eens op een wespennest gaan staan. Ik heb mijn semi giftige slang me eens late bijten. Een keer bijna mijn vingertop er af gezaagd. Nieuwe spullen bij het eerste gebruik meteen beschadigen is ook een traditie die er wel in zit.

Ik lijk het wel nooit te leren.
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉

Martinus

Wijs gebruiker
Ik was een keer met 2 vrienden ketamine aan het snuiven. En toen dacht ik. Laat ik er wiet bij nemen.
Dit was na dat ik een keer wiet met truffels had gemengd en helemaal psychologies binnenste buiten was gekeerd, dus ik had beter moeten weten.

En natuurlijk eindigde ik in een waan waarin ik dacht dat ik dood ging als ik niet meteen naar bed ging. Toen liep ik in mijn onderbroek door mijn huis. Ik dacht shit. Ik ga ook dood als ik niet nu een glas water drink. Mijn vrienden zaten nog gewoon tv te kijken. ^^
Ook dacht ik dat ik moest slapen om de wereld te resetten. Het hele universum keek natuurlijk ook live mee.

oh drugs. Why do you do this to meeee

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Tja, ik met mijn issues... Dat komt nooit meer goed maar voor nu ben ik OK
Goed om te horen dat het weer een beetje okay met je is. Misschien wel goed om eens met iemand te gaan praten als je zo ongelukkig bent... ben je al eens bij een huisarts of psycholoog geweest met je verhaal?

HannekeV

Belezen gebruiker
Goed om te horen dat het weer een beetje okay met je is. Misschien wel goed om eens met iemand te gaan praten als je zo ongelukkig bent... ben je al eens bij een huisarts of psycholoog geweest met je verhaal?
Ja, ik zit er tot over mijn oren in. Als ze dit zouden weten kom ik de isoleercel nooit meer uit... Maar dan wel lekker Haldol in mijn hol.

WuceBrayne

Newbie
Iedereen maakt fouten. Gelukkig ben je ok.
Het is niet erg om boos op jezelf te zijn maar blijf rustig en zorg ervoor dat je geen klotegevoel hieraan over houd.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik kan me die dosis zo niet voorstellen. Bij meer dan 10mg vind ik het al erg zwaar worden lichaamelijk. Je hebt wel geluk gehad..

10mg nassaal en na 5 minuten is mijn hart 130bpm.

HannekeV

Belezen gebruiker
Ik kan me die dosis zo niet voorstellen. Bij meer dan 10mg vind ik het al erg zwaar worden lichaamelijk. Je hebt wel geluk gehad..

10mg nassaal en na 5 minuten is mijn hart 130bpm.
Dit is de link naar de weegschaal die ik heb. https://www.bol.com/nl/p/precisie-keukenweegschaal-0-01g-t-m-200g/9200000087765698/?s2a=

Als ik hierop 0.10 afweeg, hoeveel mg heb ik dan?

De eerste keer (eind december) dacht ik mijn hart zou stoppen zo snel het ging. Ik had het toen ook benauwd. Alsof je een mega griep te pakken hebt. Daarna heb ik wel verhoogde hartslag gehad maar niet meer zoals toen. Spierpijn en kramp in mijn kaken maar dat vond ik niet heel bijzonder.

Bovenaan