• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Perenijsje

Wijs gebruiker
Ben je van pep nou al die tijd in euforische staat? Of is het mentaal heel even leuk en ben je vervolgens een dag lang wakker door fysieke nastimulatie? Ik probeer te begrijpen waarom iemand meerdere dagen wakker wilt blijven.
Lol nee was dat maar waar. Die euforie voel ik eigenlijk alleen bij het eerste of misschien soms ook het tweede lijntje echt. Op een gegeven moment na een dag of 2 dan is het qua werking sowieso meer een "onderhoudsdosis" dan dat je er echt nog veel effect van merkt. In mn eentje echt zo lang bingen vind ik dan ook niet heel leuk, dan ben ik het toch wel sneller een keer zat. Of ik moet echt wat te doen hebben en dat echt willen afmaken. Zo heb ik een tijdje terug 3 dagen gebinged maar toen heb ik dus het hele weekend mijn hobbykamer opgeruimd en gereorganiseerd. Dat was heel veel werk, ben gewoon echt dag en nacht er mee bezig geweest met wat pauzes tussendoor dan wel. Maar dan wil ik het ook gewoon af hebben en stop ik gewoon niet eerder tot het ook klaar is. Terwijl je natuurlijk ook prima een week lang elke dag iets kunt doen :wink:

Maar dit weekend heb ik eigenlijk totaal niks bijzonders gedaan en vooral gewoon muziek geluisterd en heel veel op mn laptop zitten kloten. Maar dan heb ik het dus over nutteloze dingen zoals urenlang op Facebook profielen van mensen bekijken of urenlang de agenda van Partyflock bekijken en alsnog thuis op de bank blijven zitten. Kan dan gewoon echt in zo'n "loop" komen dat ik helemaal gefocust ergens op ben en dat uren doe. En soms is dat dus iets nuttigs, en vaak ook niet. Slaat eigenlijk gewoon nergens op haha.

Maar als ik samen met Justme83 bingete dan was het wel anders en veel gezelliger en dan konden we wel gewoon 4/5 dagen doorgaan en ondernamen we van alles samen, deden we gek, kletsen we urenlang en haalden we ook gewoon echt die 24 uur uit de dag en niet minder. En dat dan een dag of 4/5 achter elkaar. Maar met pep op lijkt het ook niet zo lang te duren voor je gevoel. Dan gaat de tijd ook gewoon snel en voor mij voelt het dan ook echt niet alsof ik dan al 3 nachten wakker ben ofzo. Maarja, klinkt misschien een beetje vaag allemaal, want eigenlijk heeft het dus voor het effect niet heel veel zin om langer dan een dag of 2 door te gaan. Maar toch moet ik dan altijd tot het uiterste gaan ofzo.

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoe houden mensen dat vol?! Ik heb nog nooit een nacht doorgehaald, begin in de ochtend altijd.

Ik zou echt psychotisch worden na zo lang geen slaap, als ik niet kan slapen heb ik al lichte hallucinaties in mijn ooghoeken..
Zo heel moeilijk is het niet hoor. En ikzelf heb daar geen eens enorme hoeveelheden drugs voor nodig. Wel minimaal 8 dagen om weer 'bij' te komen.

De Dunne

DF-koning
Hoe houden mensen dat vol?! Ik heb nog nooit een nacht doorgehaald, begin in de ochtend altijd.

Ik zou echt psychotisch worden na zo lang geen slaap, als ik niet kan slapen heb ik al lichte hallucinaties in mijn ooghoeken..
Ik snap het ook niet. Heb wel eens een x 2 dagen achter elkaar speed gebruikt. Maar dag2 was echt maar mini beetje om minder brak te zijn. Toen was ik al kapot de dagen er na...

Nacht door halen doe ik ook liever niet. Heb ik ook maar enkele keren gedaan in mijn leven. Ik probeer idd ook al bijtijds te beginnen met speed en dan uiterlijk 15.00/16.00 te stoppen. Als ik dan niet teveel heb genomen en niet vaak heb bijgepakt (stapelen) lukt t me meestal wel om in de vroege ochtend een paar uren te slapen.
Ik heb nog maar ene keer echt gehallucineerd en dat was na redelijk wat speed en idd een nacht doorhalen. Slaap tekort is echt funest! Ik had in ene in nacht 2 een levensgrote man in een Tijgertjespak (van Pooh) op mijn bed staan! Helemaal 100% echt! Hoe ik ook knipperde of ging verzitten hij bleef! Pas toen ik het grote licht aandeed was hij weg. Tis dat ik wist dat mijn brein me fuckte anders had ik t doodeng gevonden. Nu vond ik het supervet!

Laatst bewerkt:

inner_search

Wijs gebruiker

Ik ben de laatste tijd ook weer zeer ongezond bezig.
Speedbinge vrijdagen zijn al 3 weken terug en nu met de verplichte thuiszitting werk ik terug doordeweeks in het huis (nu badkamerverbouwing)
Vrijdag (Of zaterdag, weet het niet meer)
250mg , niet geslapen dan.
Zondag 150mg er wat "door" te komen, en de nodige benzo's om te slapen.
Maandag 3 puntjes en benzo's.
Gistere ook.
En vandaag dan terug nuchter en terug een paar dagen afzien (mentaal dan , door rebound van mind loops en geen concentratie door men gaba fuck..)
Vandaag was het mentaal zo zwaar dat ik 15ug lsd genomen heb , en na een uurtje was da waas weg en helderheid ook terug.

Maar echt nachten zonder slaap zou ik echt niet meer aankunnen.
Mede door men speed misbruik in men verleden (zwaar dagelijks gebruik)heb ik ook wel eens beetje geleerd dat less more is.

De tijden van 1a2g per dag verwerken lijkt me nu echt onmogelijk voor mij.

Edit* wist niet in welk topic ik zat.

Ot.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Heeft iemand zich al gewaagd aan 2E-NBOMe?
Nee, wel aan de 25E-NBOH.

Ik zou 25E-NBOMe maar laten. Ik ken maar 1 Nederlandse vendor die dat spul verkoopt en dat is nou niet de meest betrouwbare. Dan zijn het ook nog 1,2mg blotters terwijl de andere vendors op precies hetzelfde moment allemaal ineens 25e-NBOh blotters aanbieden. Ik ga er dan ook vanuit dat het niet om 25e-NBOMe maar om 25E-NBOh blotters gaat. Want de vendor die 25E-NBOh aanbied heeft wel vaker stoffen onder verkeerde naam verkocht.

Blotters zijn trouwens totaal overpriced. Koop poeder en flans er een neusspray van en je bespaart jezelf een fortuin.

• Like
Waarderingen: Buu

chipmunk

Belezen gebruiker
Denk toch dat ik minder heb genomen. Had nog wel een tikkie bij gekund. Nu vind ik het te laat. Dan slaap ik zeker de gehele nacht niet.
Kan je het ook gemakkelijk bij die eenmalige lage dosis houden? Ik heb slechts 3x speed gebruikt, telkens 's nachts.
Eerste 2 keer denk rond de 80 mg in 2 bommetjes; laatste maal met feesten meerdere dosissen over de nacht gespreid (geen idee hoeveel exact, denk rond de 150 mg) en goed gemerkt dat meer speed niets toevoegt aan het effect, maar wel een zwaardere comedown; had dit keer ook onregelmatige hartslag bij het uitwerken.
Volgende keer denk ik ook eens een lage dosis overdag te nemen en zien of ik nog slaap kan vatten.

inner_search

Wijs gebruiker
Kan je het ook gemakkelijk bij die eenmalige lage dosis houden? Ik heb slechts 3x speed gebruikt, telkens 's nachts.
Eerste 2 keer denk rond de 80 mg in 2 bommetjes; laatste maal met feesten meerdere dosissen over de nacht gespreid (geen idee hoeveel exact, denk rond de 150 mg) en goed gemerkt dat meer speed niets toevoegt aan het effect, maar wel een zwaardere comedown; had dit keer ook onregelmatige hartslag bij het uitwerken.
Volgende keer denk ik ook eens een lage dosis overdag te nemen en zien of ik nog slaap kan vatten.
Ligt aan de gevoeligheid van persoon tot persoon.
Als ik 3x per dag 5mg dex nam kon ik al niet slapen (met 24mg bromazepam erbij..).

Ot.
Puntje speed , verbouwen met men vader die 58 is en nuchter gaat als een speer 🤣

De Dunne

DF-koning
Dat is denk ik persoonlijk. Ik kan het makkelijk bij 1 lage dosis houden.
Wel ligt het aan de plannen of insteek van gebruik. De ene keer heb ik alleen zin in wat energie, zin om wat te doen en dan is een kleine dosis prima. En een andere x wil ik een “volledige” speed ervaring, dus puur voor plezier en euforie en neem dan wel meer in meerdere dosissen.
Wel moet ik zeggen dat ik het zo goed als bij alle drugs al snel wat teveel vind voor mij. Ik vind vaak net te weinig minder vervelend als teveel.
Als beginnersfout heb ik de eerste keer zo rond de 200-300mg (ik weeg niks af) 73% puur genomen en dat was echt heel kut! Never again...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan