Welke drugs heb jij nu in huis?

spacelord

Wijs gebruiker
wiet, ketamine, alcohol en een halve gebruikte zegel die ik tijdens een lachgas trip uitspuwde en hier ergens op de grond ligt :beer:

Flameon

Badass junkie
mephuser zei:
Flameon zei:
Ik heb wat op het werk in de kluis :wink:

Ik heb op mn werk ook een behoorlijke lading in een kluis...

Medische heroïne :)

Weet jij zeker dat de baas de sleutel niet heeft?
De mijne ligt hier tijdelijk. Hier is laatst een meid anderhalve week gebleven ... en ik moest natuurlijk voor komen dat die een en ander vond (als ik bv werken was en zij hier). Nu komt een dezer dagen een kluis met TNT

mephuser

Belezen gebruiker
Flameon zei:
mephuser zei:
Flameon zei:
Ik heb wat op het werk in de kluis :wink:

Ik heb op mn werk ook een behoorlijke lading in een kluis...

Medische heroïne :)

Weet jij zeker dat de baas de sleutel niet heeft?
De mijne ligt hier tijdelijk. Hier is laatst een meid anderhalve week gebleven ... en ik moest natuurlijk voor komen dat die een en ander vond (als ik bv werken was en zij hier). Nu komt een dezer dagen een kluis met TNT

Sorry.. Ik schreef het een beetje onhandig.. Ik zal het beter uitleggen.

Ik heb op mijn werk een kluis staan met daarin medische heroïne voor cliënten die dat bij ons onder toezicht komen gebruiken.. Dus ik gebruik het zelf niet:) Heb sowieso heeeeelemaal niks met heroïne.. Dat gaat me een aantal stappen te ver.

MIA-1985

Wijs gebruiker
NorthernLightBE zei:
Fresh zei:

Lees als: teveel om te vertellen op een publiek forum omdat de politie hier ook kan kijken?
Dus lees als - meer dan gebruikershoeveelheden

:P

Of genoeg keuze. het ligt er maar net aan :wink: Als ik maar 8 pillen per jaar gebruik en ik heb er 12 liggen, dan is dat genoeg toch? :)

girly83

Newbie
Diazepam 10 mg x genoeg , zoplicon 7.5 genoeg, prometazine 25 mg veel... alcohol beetj sos beetj :rolleyes: enne heel klein beetj G nog :flushed: :( Goetjes een bordi ps. eerste 3 legaal dokter

Pammer

Bewuste gebruiker
Net 2 strips Lendormin, 2 strips Lormetazepam, 1 strip Lorazepam & 8 strips Tetrazepam bijgekomen :hearteyes: :hearteyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Klein beetje hash en wiet die vandaag wel opgerookt zal worden, grammetje pep, half grammetje MDMA, Salvia en gedroogde Amanita Muscaria

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Jazeker, zowel roken als eten.
Is trouwens al wel een tijd terug... Laatst heeft een vriend nog interesse getoond om die eens op beide manieren te proberen dus misschien binnenkort weer eens.

Bovenaan