Nu? Niks. Zo erg is het niet hoor hahaha!
Nu? Niks. Zo erg is het niet hoor hahaha!
thunderdomes 300MG
Ja, daar ga je wel lekker op. Al gaat mijn voorkeur uit naar mdma kristallen. Makkelijk doseren etc.Zo, heavy shit...
Een kwart van die pil is al meer als mijn taks bijna hahaha.Ja, daar ga je wel lekker op. Al gaat mijn voorkeur uit naar mdma kristallen. Makkelijk doseren etc.![]()
Jij bent niet alleenl ‘De Leukste Thuis’ maar ook ‘De Slimste Thuis’!Nu? Niks. Zo erg is het niet hoor hahaha!
@Incubi666
Daar ga je uiteindelijk de prijs voor betalen als je per keer 600 a 900mg doet.
Niet altijd hoor hahahahaha maar thanks!Jij bent niet alleenl ‘De Leukste Thuis’ maar ook ‘De Slimste Thuis’!![]()
Enige.Wiet, tabak en koffie.
Dat is het enigste wat ik op dit moment in huis heb
Gramatica?Enige.
'zucht'
(het schijnt vandaag de dag van de gramatica te zijn lol)![]()
Wat voor effecten geeft doc ?Zojuist wat nieuwe druggies in mijn brievenbus gevonden dus tijd voor een update:
- 1P-LSD
- 25c-NBOMe
- 25e-NBOH *
- 25i-NBOMe
- 2c-b
- 3Ho-PcP
- 3MeO-PcP
- 4AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4Ho-Met
- 5MeO-DMT *
- 5MeO-MiPT
- Alcohol
- AL-LAD
- Amfetaminepasta
- Amfetamine neusspray
- Baclofen
- CBD-olie **
- Dexamfetamine
- DOC
- Flualprazolam *
- Honingmaroc
- LSA, Hawaian Baby Woodrose zaden
- LSD
- MDMA kristallen
- MDMA pillen
- Methallylescaline *
- Mirtezapine
- Oxycontin
- Quetiapine
- DPT *
- THC olie
- Wiet
* = nieuw
** = krijg ik donderdag
Helemaal niks dusDOC is een nogal langwerkende psychedelica/upper, werkt nog stuk langer dan LSD.
Stimulant en hallucinaties/mindfuck in een.
Dat spul is leip met wiet... mijne is net opgegaan..Temazepam
Ik gebruik het alleen als ik een paar nachten slecht heb geslapen. Niet voor recreatieve doeleinden. Soms heb ik wel eens dat ik een paar nachten slecht slaap en dat doorbreek ik dan met 1 a 2 nachtjes een temazepam 10mg te nemen. Heb er ook nog een paar van 20mg maar 10mg werkt goed genoeg voor slaap.Dat spul is leip met wiet... mijne is net opgegaan..
DMT gewoon lekker zelf maken jo.. Veel makkelijker dan de meeste denken.@MDMAZING
Zeer interessant voor de ervaren psychonaut hoor. Maar als jij wil gaan trippen zou ik eerst eens wat kortwerkends in een niet al te hoge dosering proberen, als je op DOC een bad trip krijgt dan zit je er zo 14 uur aan vast lol!
@Mezelf
Mooi lijstje ook. 'echte DMT' staat bij mij nog op de verlanglijst, en ik moet toch ook weer eens wat Salvia halen.
Dat is een best lijstje!Ik heb in huis:
- 2c-b
- 4-AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4-Ho-Met
- 6-APB
- Alcohol
- AL-LAD
- Amfetamine
- Baclofen
- Diazepam
- DMT
- Kanna
- Keta
- Kratom
- LSD-25
- MDMA kristallen
- Oxazepam
- Oxycontin
- Paddo's gedroogd
- Salvia divinorum
- Temazepam
- THC olie
- Tramadol
- Wiet
- Wiet olie
Ik wil nog:
5-MEO-DMT
DOC
DPT
en alle 25x-nbome of nboh maar moeilijk aan te komen
Mis vast nog wel wat maar dat zal ik te zijner tijd wel aanvullen.
Die wiet olie ooit eens gekocht om te testen maar gebruik het verder eigenlijk nooit. Vind het effect ook lang niet zo lekker als bij gewoon een jointje.Dat is een best lijstje!
Ik heb:
Etizolam, 1P-LSD, nog wat truffels die inmiddels niet meer te vreten zijn en as usual sigaretten / vaper en tramadol omdat ik tatoeage moet laten laseren en dat godsgruwelijk pijn doet.
Waar gebruik jij de THC en wietolie voor? Merk je effecten op je gezondheid of is het gewoon om te relaxen of vapespul van te maken?
Edit: ook mirtazapine in huis, gebruik ik elke avond 7.5mg van om te slapen. Al jaren. Helaas wel constant honger van, maar dat is beter dan niet slapen.
Die Mirtazapine en Quinogwat krijg je die op doktersrecept? Een echte bedoel ik dan, met licentie enzoZojuist wat nieuwe druggies in mijn brievenbus gevonden dus tijd voor een update:
- 1P-LSD
- 25c-NBOMe
- 25e-NBOH *
- 25i-NBOMe
- 2c-b
- 3Ho-PcP
- 3MeO-PcP
- 4AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4Ho-Met
- 5MeO-DMT *
- 5MeO-MiPT
- Alcohol
- AL-LAD
- Amfetaminepasta
- Amfetamine neusspray
- Baclofen
- CBD-olie **
- Dexamfetamine
- DOC
- DPT *
- Flualprazolam *
- Honingmaroc
- Kratom
- LSD
- MDMA kristallen
- MDMA pillen
- Methallylescaline *
- Mirtezapine
- Oxycontin
- Quetiapine
- THC olie
- Wiet
* = nieuw
** = krijg ik donderdag
En de THC? Ik zoek eigenlijk meer CBD, kan niet echt tegen THC. Maar ik vind de kosten erg hoog en het lijkt me eerlijk gezegd niet zo effectief om te slapen als Mirtazapine. Weet wel dat mijn inmiddels al lang overleden grootmoeder medicinale wiet kreeg in pilvorm (ongeneeslijke kanker) want die kon niet tegen opiaten.*Die wiet olie ooit eens gekocht om te testen maar gebruik het verder eigenlijk nooit. Vind het effect ook lang niet zo lekker als bij gewoon een jointje.
Oh, omdat je THC-olie apart erbij zette, vandaar. Is THC-olie niet gewoon enkel THC dan? Ik ben daar een leek in hoorWat bedoel met "en de THC" ? In wietolie zou meestal THC én meerdere soorten CBD's in moeten zitten zoals in wiet.
CBD alleen doet bij mij nagenoeg niks of in ieder geval niet bewust.
o ja haha sorry je hebt gelijk.. die moet uit mijn lijstje. THC olie zou in principe alleen thc moeten bevatten maar vaak zit daar ook wel wat cannabiolen zoals CBD in.Oh, omdat je THC-olie apart erbij zette, vandaar. Is THC-olie niet gewoon enkel THC dan? Ik ben daar een leek in hoor![]()