Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

XMR

Wijs gebruiker
Wat is dat voor spul, d o m 5 ug?
Een psychedelische amfetamine die qua effecten wat overeenkomsten zou moeten hebben met LSD, maar toch echt wel verschillend zou moeten zijn qua ervaring. Ik kan het nog niet goed voor je omschrijven omdat ik nog niet gedurfd heb om het te proberen (momenteel ook helemaal geen tijd en interesse).
Op het forum kun je wel enkele DOM trip reports vinden om een betere indruk te krijgen. Dit report omschrijft het denk ik ook wel goed:

Wat DOM redelijk speciaal maakt is de extreem lange werkingsduur (12 tot 20 uur). Deze trip moet je dus echt goed voorbereiden, want je bent er niet zomaar vanaf. Deze zegels heb ik ooit een keer gekocht in een periode dat ik nog veel tripte en veel nieuwe middelen wilde proberen. Toen ik de zegels tegenkwam kocht ik ze gelijk, ik kende het middel immers al maar had het al jaren niet te koop gezien.

De dosis ligt overigens een stuk hoger dan bij LSD: lsd doseer je in microgrammen, maar DOM in milligrammen. De zegels zijn ook een stuk groter en dikker.

N3K0

Badass junkie
Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek :)
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
Ligt er aan.
Hoe vaak hij die voorgeschreven krijgt per dag 🤷🏼‍♀️
Misschien is dit wel voor de hele maand. Of een halve.

En vast niet zomaar.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek :)
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
Inderdaad 60 van deze en 30 van 2mg. Is omgerekend circa 45mg diazepam met mijn vaste dosering van 3mg. Met soms wat extra vooral in de winter. Ze gaven het in een belachelijk grote doosjes mee lol.17580494433162559559763626300604.jpgmet los oxycodon doosje ernaast ter vergelijking..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
JWH-210 zou volgens een site waar ze beweren dat het helpt tegen pijn. Twijfel of ik het ga nemen

N3K0

Badass junkie
Ook hier maar eens mijn verzameling showen.
Sinds 2021 spaar ik wiet 🤭 overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op.

Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken.
(Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣)

Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje)

20250916_225112.jpg

tripadvisor

Experimenterende gebruiker
Ook hier maar eens mijn verzameling showen.
Sinds 2021 spaar ik wiet 🤭 overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op.

Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken.
(Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣)

Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje)

Bekijk bijlage 67351
Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling.

• Love
Waarderingen: N3K0

Manu76

Badass junkie
Nee alleen nicotine rook ik niet, heb nog nooit van mijn leven gewoon alleen nicotine gerookt😱😂
Altijd alleen met wiet of hasj :stoned:
Dat doe je niet slim, want nicotine is echt veel te sterk als verslavend middel om controle mogelijk te maken. Of je gaat puur blowen of je gaat binnenkort echt dagelijks je shots nodig hebben zonder mogelijkheid er iets aan te doen!

Is mijn gedachtegang (en persoonlijke ervaring), maar gelukkig niet voor iedereen zo gelukkig.

Laatst bewerkt:

BrieMetDeBril

Badass junkie
Dat doe je niet slim, want nicotine is echt veel te sterk als verslavend middel om controle mogelijk te maken. Of je gaat puur blowen of je gaat binnenkort echt dagelijks je shots nodig hebben zonder mogelijkheid er iets aan te doen!

Is mijn gedachtegang (en persoonlijke ervaring), maar gelukkig niet voor iedereen zo gelukkig.

Nicotine is een hele heftige drug zoals je zelf eigenlijk ondervonden hebt. Ik beaam dit om dezelfde reden.
Heel af en toe neem ik een joint met kruimeltje tabak voor het effect.
Het effect is benauwdheid, draaierig en lam worden, soms wel prettig...
Ik dacht ook dat nicotine een andere manier heeft om in je hersenen en lichaam te binden? Ik weet het niet zeker maar er zal een reden zijn waarom mensen zo snel hooked zijn aan nicotine.

Bovenaan